بازدید 15808
سخنگوی حزب کارگزاران در گفت‌وگو با «تابناک»

فعلا با لاریجانی، گزینه‌های حزبی و دیگر کاندیداها رایزنی نکرده‌ایم / برنامه انتخاباتی کارگزاران آبان ماه منتشر می‌شود / اختلاف نظرهای انتخاباتی در بدنه اصلاحات وجود دارد

وی درباره اینکه حزب کارگزاران چقدر امیدوار است، بتواند با سایر احزاب اصلاح‌طلب در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ به توافق برسد، تاکید کرد: احزاب اصلاح‌طلب عمدتا علاقه مندند در انتخابات موثر باشند؛ منتهی اختلاف‌نظری وجود دارد و تعدادی از احزاب اصلاح‌طلب علاقه دارند یک اصلاح‌طلب را انتخاب کنند و برخی دیگر از احزاب معتقدند تا جایی که رای و انتخابمان اثرگذار باشد، وارد میدان انتخابات خواهیم شد.
کد خبر: ۱۰۰۷۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶ 11 October 2020

حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران | اعتمادآنلاین

نحوه حضور اصلاح طلبان در انتخابات سال آینده ریاست جمهوری با توجه نارضایتی بدنه حامی این جریان، از مهمترین موضوعاتی است که این روز‌ها احزاب و گروه‌های حاضر در این جریان سیاسی پیرامون آن به بحث و تبادل نظر می‌پردازند و هنوز هم نتوانسته اند به خروجی خاصی در این زمینه دست پیدا کنند، چون این مساله ارتباط مستقیمی به عملکرد دولت مورد حمایت آن‌ها دارد که همچنان نتوانسته موفق عمل کند و باعث ایجاد نارضایتی‌های بسیاری شده است.

به گزارش «تابناک»؛ جریان اصلاحات از سال ۹۲ تا انتخابات اسفند ماه سال گذشته، تقریبا پیروز تمامی انتخاباتی بود که برای ریاست جمهوری، مجلس و شورا‌های اسلامی شهر و روستا برگزار شد. به همین واسطه بخش زیادی از کاندیدا‌های مورد حمایت این جریانات به نهاد‌های تصمیم گیر و کانون‌های قدرت راه پیدا کردند، اما نارضایتی از عملکرد این افراد به ویژه در بین بدنه اجتماعی حامی جریان اصلاحات، کار را برای این طیف سیاسی جهت پیروزی دوباره در یک انتخابات سخت کرده است.

کارگزاران و گزینه‌های مطرحش برای انتخابات ۱۴۰۰

اکنون اصولگرایان به واسطه همین نارضایتی از عملکرد اصلاح طلبان توانسته اند خیلی راحت قریب به اتفاق کرسی‌های سبز نمایندگی در بهارستان را طی انتخابات مجلس یازدهم از آن خود کنند و امید دارند در انتخابات سال ۱۴۰۰ هم پیروز عرصه لقب بگیرند. در بین اصلاح طلبان هم در حال تلاش برای پیروزی مجدد در انتخابات ریاست جمهوری هستند، اما در درون این جریان هم خیلی امیدی به کسب چنین موفقیت بزرگی وجود ندارد.

حزب کارگزاران سازندگی، یکی از احزاب تاثیرگذار در جریان اصلاحات محسوب می‌شود که شاخص‌ترین چهره عضو آن در دولت را می‌توان «اسحاق جهانگیری» معاون اول رئیس جمهور دانست که از او به عنوان یکی از کاندیدا‌های بالقوه جریان اصلاحات در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده یاد می‌شود. البته حتما حضور کمکی او در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ را باید یکی از دلایل پیروزی روحانی بر رقیبانش و تمدید چهار ساله دوره ریاست جمهوری اش دانست.

از طرفی دیگر، گزینه داخلی حزب کارگزاران برای انتخابات ۱۴۰۰ می‌تواند «محسن هاشمی رفسنجانی» رئیس فعلی شورای شهر تهران و فرزند ارشد مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی باشد؛ ضمن اینکه پیشتر از این حزب خبر رسیده بود که افرادی نظیر «علی لاریجانی، سید حسن خمینی و سردار حسین دهقان» هم جزو کاندیدا‌های احتمالی هستند که امکان حضورشان در سبد بررسی‌های کارگزاران سازندگی وجود دارد.

با لاریجانی و سایر کاندیدا‌ها هنوز صحبتی نکردیم

در همین زمینه، سخنگوی حزب کارگزارن سازندگی گفت: برنامه انتخاباتی این حزب آبان ماه منتشر می‌شود.

«حسین مرعشی» در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی «تابناک» درباره آخرین فعالیت‌های حزب کارگزاران و رایزنی این جریان با چهره‌هایی همچون علی لاریجانی برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ اظهار کرد: ما در حال حاضر مصداقی درباره انتخابات ریاست‌جمهوری وارد عمل نشدیم و در واقع صحبتی را درباره آقای لاریجانی و سایر دوستان انجام ندادیم.

برنامه انتخاباتی کارگزاران آماده شده و هفته آینده منتشر می‌شود

وی افزود: حزب کارگزاران در مقطع فعلی برنامه خود را برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ تنظیم کرده و ویرایش نهایی این برنامه هفته آینده انشاءالله آماده خواهد و به احتمال زیاد نیز امکان انتشار آن وجود دارد.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی تصریح کرد: برنامه حزب کارگزاران برنامه‌ای است که به عقل ما در حزب درباره آینده ایران رسیده است و به هیچ وجه هم درباره افراد هنوز وارد مصادیق نشده‌ایم.

دو نظر انتخاباتی متفاوت در جریان اصلاحات مطرح است

مرعشی خاطرنشان کرد: ما در حزب کارگزاران علاقه مندیم با همه کسانی که بتوانند این برنامه را عملیاتی کنند، وارد گفتگو شویم؛ چه دوستانی که از خود حزب مطرح هستند و چه سایر شخصیت‌هایی که اسامی‌شان برای انتخابات آینده مطرح شده است.

وی درباره اینکه حزب کارگزاران چقدر امیدوار است که بتواند با سایر احزاب اصلاح‌طلب در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ به توافق برسد، تاکید کرد: احزاب اصلاح‌طلب عمدتا علاقه مندند در انتخابات موثر باشند؛ منتهی اختلاف‌نظری وجود دارد و تعدادی از احزاب اصلاح‌طلب علاقه دارند یک اصلاح‌طلب را انتخاب کنند و برخی دیگر از احزاب معتقدند تا جایی که رای و انتخابمان اثرگذار باشد، وارد میدان انتخابات خواهیم شد.

موفقیت اصلاح‌طلبان در ۱۴۰۰ مستقیم به حل مشکلات مردم مرتبط است

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی گفت: هنوز جلساتی برای ائتلاف میان اصلاح‌طلبان شکل نگرفته و فعلا در درون احزاب بحث‌های انتخاباتی در حال انجام است و ممکن است در آبان‌ماه جلسات هماهنگی بین احزاب و شخصیت‌های اصلاح‌طلب برگزار شود تا بتوانیم به یک خط و مشی مشترک برسیم.

مرعشی درباره اینکه چه میزان به موفقیت اصلاح‌طلبان در انتخابات ۱۴۰۰ امیدوار است، اظهار کرد: این موضوع بستگی به این دارد که آیا اصلاح‌طلبان بتوانند برنامه‌ای را که مسائل و دغدغه‌های مردم را کاهش دهند ارائه دهند.

فقط مشارکت بالای مردم در انتخابات می‌تواند باعث پیروزی اصلاح‌طلبان بشود

وی تصریح کرد: مساله ایران در مقطع فعلی مشکلات پیچیده در عرصه بین‌المللی و مشکلات سنگین در عرصه اقتصادی است؛ از این روی، اگر اصلاح‌طلبان مساله‌شان مردم باشد و بتوانند حرف‌هایی بزنند که مردم حس کنند اصلاح‌طلبان به دنبال حل مشکلات آن‌ها هستند، مردم وارد صحنه می‌شوند و شانس پیروزی اصلاح‌طلبان بالا می‌رود.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد اصلاح‌طلبان به لاک خودشان بروند و مساله‌شان بودن یا نبودن در حکومت باشد، طبیعتا مردم را نمی‌توانند تحت تاثیر قرار دارند و ضعیف خواهند شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۴
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۶۱
دلار وارد کانال ۳۱ شد الان ۳۱۲۰۰ تومان
سکه دراستانه ورودبه کانال ۱۶ میلیون الان ۱۵۷۰۰
اقای همتی هنوزهم معتقدید ارزوبرجوانان برای دیدن دلار ۲۰ هزارتومانی عیب نیست؟!!!!!!
علی برکت الله !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
عکس خبر رو عوض کن من رای نمیدهم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
من به دلار 31 تومان رای میدهم نه به دنا پلاس و واکسن آنفولانزا.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
انتخاب بین سکه 16 میلیونی یا دنا پلاس.
سخته انتخاب کنیم به کی رای بدیم.
ما رای نمیدهیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
یعنی اونقدر بدبخت شدیم که با حرف امثال این بابا بریم انگشت بزنیم به استامپ؟نه عمو .بازی تموم شده .کارگزاری میدونم.تا میتونستین تو بدنه اقتصاد و فرهنگ و سیاست این مملکت مین کار گذاشتین
برید خجالت بکشید، رای بی رای
چپیش رو دیدیم
راستیش رو دیدیم
اعتدال گراشم دیدیم
چ دلیلی داره رای بدیم ؟
همه کس ، همه جور امتحان خودش را پس داده است . من رای نمی دهم . بیخودی زور نزنید.
با این وضع مملکت انتظار دارید کسی هم رای بده؟
زندگی مون ازآخرت یزیدبدترشده
وآقایون فقط به فکرانتخابات هستند
ما رای میدهیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
ببخشید اشتباهی مثبت زدم و پاک هم نشد
B
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
برو رای بده بیسواد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
من مثبت راي دادم جون ميخوا جزئ همون چند درصد باشم چون هميشه برد با اوناست تا بحال نديدم هيچ كدومشون مشكل اقتادي داشته باشن پس ميخوام با اونا باشم حتي اگر اسمي و براي چند ثانيه خنده
سکه ۱۶ میلیون
دلار ۳۱ هزار تومان

بدبختمان کردید با این مدیریت
پول و هزینه انتخابات را مستقیما بحساب خانوارها و ایرانیان واریز کنید

بخدا انتخابات حیف پول و حیف وقته


ما که قرار نیست رای بدیم

رای دادن یعنی ادامه همین وضع اسفبار
به خاطر مردم به خاطر خدا و به خاطر حتی خودتان هم که شده بیایید آقای جلیلی را انتخاب کنید اینقدر دنبال جناح ها و گروه ها نباشید بهترین کسی که می تواند در این شرایط کشور را به جلو ببرد و جلوی رانت و اختلاس و ....... بگیرد فقط آقای جلیلی است به حضرت عباس خودتان هم می دانید و قبول دارید که خیلی سالم است ولی چرا مقاومت می کنید نمی دانم یک بار هم شده به خاطر خدا و مردم و کشور این کار را بکنید و بدون وابستگی جناحی اتنهاب کنید پشیمان نمی شوید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
یهنی بعد از اینهمه سال اینمه آزمون و خطا متوجه نشدین همشون یکین و هیچ فرقی با هم ؟ عجیبه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
تحفه هزاره سوم چه ....بود که نوچه اش چه باشد
رای بی رای.
ملت که بازیچه شماها نیستند
خودتون رو بی خود خسته نکنید خودتون هم خوب می دونید با این وضع مملکت هیچ کس رغبت نمی کنه رای بده
همه چیز عادی شده

کرونا
تبلیغات متحرک و اعصاب خردکنی تابناک
گرانی
تورم
بدبختی
فساد
اختلاس
جرم
.....
....
...


رای دادن ما چه تاثیری تابحال داشته ؟؟؟

رای بی رای
تمام گروه ها و جناح ها کلا روی 20 درصد مردم در پای صندوق ها حساب باز کنند. این در خوشبینانه ترین حالت است.
کلا با این اوضاع وجود انتخابات هیچ اهمیتی نداره. سه نفر که ادعای ریاست جمهوری داشتن و الان سران سه قوه هستند کاری از پیش نمی برن اونوقت یه عده می گن اگه کس دیگه ای رای آورده بود شرایط بهتر بود
انتخاب بی انتخاب
واقعا خوش به حالتون....شما در چه فکری هستین مردم در چه فکرین؟
همه احزاب در ایران امتحان پس داده اند اعتماد مردم را از بین برده اند
من غلط کردم که رای بدم. یه سری برو تو بازار اون وقت میفهمی چی میگم!!!! اگه هم وصلی به دولت که حق داری از این کامنت ناراحت بشی به هر حال پول یامفت میاد تو حسابت
لاریجانی بهتره خودشو معطل نکنه که کسی از مردم به او رای نمی دهد...شما هم با این تبلیغات خودتونو نشون ندین که اصولا فایده ای براتون نداره...جتی اگه رونق اقتصادی یا دمکراسی رو بیارید... جامعه به اندیشه ای نو نیازمنده...
واقعن
با دلار 31500 تومنی و
سکه 16200000 اتخابات پرشور و پرجمعیتی در راهه
همه هستند همه میان
اکنون اصولگرایان به واسطه همین نارضایتی از عملکرد اصلاح طلبا ن توانسته اند خیلی راحت قریب به اتفاق کرسی‌های سبز نمایندگی در بهارستان را طی انتخابات مجلس یازدهم از آن خود کنند و امید دارند در انتخابات سال ۱۴۰۰ هم پیروز عرصه لقب بگیرند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
چرا فکر میکنی این نمایندگان‌مجلس ۱۱ را مردم انتخاب کردند؟ کی اصلا به جز خودی هاشون پای صندوق رفت؟این سری نماینده ها با اقبال نه به رای از طرف مردم، به این بخت بزرگ نایل شدند
مگه کسی هم انتخابات شرکت میکنه؟ بخدا کشور ما مسول نداشته باشه بهتر می چرخه
نه بابا ؟؟؟ من رای میدهم ؟ نه بابا جدی ؟
نمک شدین چقدر
البته که دادن و ندادنش فرقی نداره و هر دو حالت به نفعتون هست ولی خب رای نمیدم
آدم قحطی است
يعني بميرم راي نميدم
رای بی رای
رای بی رای!
شجریان محبوب ملت ایران.تابناک ،سایت حکومتی هست.
سرخوشین بخدا مگه دیگه کسی تو انتخابات شرکت میکنه؟
اصلاح طلبان و کارگزاران هر دو تاشون عااااااااالی هستند فقط موندم به کدوم رای بدم . از هر کدوم 10000 تا هنر میباره
بعضی ها نمیخوان بازنشسته بشن ؟ مملکت شده ارث باباشون
با دلار ۳۱۵۰۰ توقع مشارکت در انتخابات دارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟

زهی خیال باطل
شما رای بده ولی مشارکت زیر 20 درصدی را خواهیم دید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
صدا و سيما رو چه كار كنيم حوزه هاي راي گيري رو مثال از 10 به 2 كاهش ميده و عوض 10 دوربين 2 دوربين فيلم ميگيرين و 40 شبكه پخش ميكنن و با توجه به كاهش صندوق همون 20 درصد تا 12 شب تمديد مي كنن .از همين حالا نتيجه مشخص و سناريو نوشته شده
ما که با هیچکدومتون کاری نداریم رای بی رای
یکشنبه ۲۰مهرساعت ۱۳
بسلامتی ومبارکی ومیمنت
دلار وارد کانال ۳۲۰۰۰ تومان شد !!!
سکه هم واردکانال ۱۶ میلیون شد ( دراین لحظه ۱۶۲۰۰)
علی برکت الله !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
مملکتورهاکردن به حال خودش
رای بی رای
باشه برین رای بدین بارها وبارها رای دادین چه حاصلتان شد ؟ اینهم روی آنها
سلام
ترا بخدا لاری را رها کنید قحطی که نیامده
انتظار دارید مردم رای بدن و بیان پای صندوق!!؟؟
نظرکرده ها خودبخود انتخاب میشن! رسما اعلام خلافت کنید وقت ملت رو نگیرید!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
مگه اعلام کردن و نکردنش مهمه وقتی قدرت دست نماینده مردم نیست
ده ماه به انتخابات میونده هیچ حزب و دسته ای و گروه ای نه برنامه ای دارد و نه میداند میخواهد در انتخابات شرکت کند و نه منتخبی، انتظار دارید مردم هم بیاییند در انتخابات شرکت کنند،
. به خدا دیگه نه اعصاب مونده نه امیدی نه زندگی
تیتر اشتباه زدی..... من رای نمی‌دهم
دلار۳۲۰۰۰تومان!راستی فردایارانه یکدلارو۴۰سنتی رامیریزن به حسابها ومن الله توفیق
من رأی نمی‌دهم. رأیی که هیچ تأثیری بر نقش و زندگی من نداره.
عجب رویی دارید به خدا . خجالت هم خوب چیزیه.
به چیه شما باید رآی بدیم دقیقا ؟؟؟!!!!!!!! ==> مدیریت اقتصادی؟! ، مدیریت بحران؟! ، مدیریت سیاسی؟! ،
مدیریت اجتماعی ؟! و ...........

به کدومشون باید رای بدیم ؟!

برین ی سر بازار املاک رو ببینید ، مستاجرا دارن بدبخت میشن .
برین بازار ارز و سکه رو ببینید ، مردم باید چه کار می کردن که نکردن .

برین از فاجعه ای که به بار آوردین خجالت بکشین .

هیچ یک از دوستان و آشنایان و فامیل هامون رآی نمیدن و من هم همینطور

رآی بی رآی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان