بازدید 20363
درخواست زالی از وزیر بهداشت:

تهران یک هفته‌ دیگر تعطیل شود

فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا تهران در نامه‌ای به وزیر بهداشت خواستار تمدید محدودیت‌های کرونایی تهران به مدت حداقل یک هفته دیگر شد.
کد خبر: ۱۰۰۷۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰ 08 October 2020


به گزارش  تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زالی فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران در نامه‌ای به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، خواستار تمدید محدودیت‌های کرونایی تهران به مدت حداقل یک هفته دیگر شد.

او در این نامه از افزایش مراجعه کنندگان سرپایی، بستری شدگان جدید، افزایش بیماران بدحال در بخش‌های ویژه و موارد فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا خبر داده و وضعیت تهران را بحرانی و در شرایط قرمز توصیف کرده است.

فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با توجه به شرایط دشوار پیش رو به لحاظ گسترش بیماری کووید ۱۹ خواستارتمدید اعمال محدودیت‌ها و تعطیلی مراکز، اصناف و مشاغل در سطح استان تهران به مدت یک هفته دیگر و تا تاریخ بیست و پنجم مهر ۹۹ شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۱۰
میشه بگیددر هفته ای که گذشت دقیقا کجای تهران تعطیل بوده که از عبارت یک هفته دیگر استفاده میکنید؟؟
تکلیف امثال من که بیکار میشم تو این اوضاع اقتصادی چی میشه؟؟الان یعنی چارتا مرکز تفریحی فرهنگی رو ببندید کرونا دیگه میره؟؟
الکی میگه . . .
شما فقط خودتون رو با این حرف فریب می دهید و خودتان می دانید جایی را تعطیل نکردید و همه ادارات و بانک ها مهدکودک دانشگاهها بازن هستند
اگر میخوایین تعداد کشته های روزانه بیشتر نشن ادارات و نهادهای دولتی یا تعطیل بشن یا با حداقل نیرو کار کنن و شهرها هم قرنطینه!
یک هفته‌ی دیگر تعطیل شود؟ مگر هفته قبل‌ترش تعطیل بود؟ ما که می‌رفتیم سر کار، مغازه‌ها هم که همه باز بودند، غذا هم تو رستوران خوردیم. تو پیاده‌رو هم که جا نبود راه بریم.
ما رو گرفتین؟ کی قراره این وسط .... فرض بشه؟ مردم؟ مسئولین بالاتر؟ خارجی‌ها؟ کی؟ به ما هم بگین.
تو را بخدا اینقدر تعطیل تعطیل نکنید. آخه چرا نمیفهمید؟ کجا تعطیل بوده که منی که تو تهران زندگی میکنم نمیدونم. مدارس که از بیخ تعطیل بودن نهایتش مدیر و معلم می‌رفتند. دانشگاه که دانشجو و استادان هیچ کدوم نمی آمدن و کارمندانش باید می‌رفتند. دقیقا کجای تهران تعطیل بوده. تو را به بخدا قسم این قدر دروغ و فریب ندید تحویل مردم
جنابعالی حقوق ماهیانه داری. بقیه که اینطور نیستند. خیلی ها برای این تعطیلی کسب و کار ورشکسته شدن. شماها هم که کمک نکردید. پس چاره دیگری بیاندیش برادر.
این روش تعطیلی به درد خودتون میخوره
تعطیل؟ مگه این هفته تعطیل بود؟ همه جا باز بود. اگر میخواین فاجعه رو کم کنید ادارات و همه جا رو کلا تعطیل کنید. بسه این همه حرف. عمل کنید.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار