بازدید 13615

کسب‌رتبه‌اول‌نقاشی‌یونیسف‌توسط‌دو‌کودک‌کرمانشاهی

«مرسانا بیگ‌زاده» هشت ساله و «کیارش صمیمی‌تبار» ۹ ساله، از اعضای مرکز فرهنگی‌هنری شماره سه کانون پرورش فکری کرمانشاه، موفق به کسب رتبه اول نقاشی یونیسف شدند.
کد خبر: ۱۰۰۷۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰ 07 October 2020

به گزارش تابناک به نقل از فارس از کرمانشاه، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در خصوص این خبر، توضیح داد که در آستانه روز و هفته ملی کودک، وزارت کشور و یونیسف برندگان مسابقه آثار هنری کودکان و نوجوانان در رابطه با کرونا با عنوان «همه ما قهرمانیم» را اعلام کردند که ۲ تن از اعضای کانون استان رتبه اول را کسب کردند.

«مهناز فتاحی» با بیان اینکه برندگان از میان گروه‌های سنی سه تا ۱۹ سال و طبق داوری انجام شده مشخص شدند، افزود: تعداد چهار هزار و ۲۷۲ نقاشی و دل‌نوشته از استان‌های مختلف دریافت شد که به هفتاد اثر منتخب، لوح سپاس و جایزه تعلق گرفت.
کسب رتبه اول نقاشی یونیسف توسط دو کودک کرمانشاهی
«مرسانا بیگ زاده»
 
وی اضافه کرد: مسابقه «همه ما قهرمانیم» به‌همت دفتر یونیسف در جمهوری اسلامی ایران و وزارت کشور در راستای ارتقای مشارکت کودکان و نوجوانان در سراسر کشور برگزار شد و در این مسابقه از کودکان و نوجوانان سه تا ۱۹ سال خواسته شد تا با ارسال نقاشی یا دل‌نوشته از شخص یا اشخاصی مانند کادر درمان و پزشکی، آتش‌نشان‌ها، مغازه‌دارها، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها و سایر اقشار که در زمان همه‌گیری بیماری کرونا با تلاش‌های فراوان به مردم شهر یا محله‌شان کمک کرده‌اند، قدردانی کنند.
کسب رتبه اول نقاشی یونیسف توسط دو کودک کرمانشاهی
«کیارش صمیمی نژاد»

فتاحی افزود: همچنین یونیسف و وزارت کشور از همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای پوشش خبری و اطلاع‌رسانی در خصوص این مسابقه که منجر به مشارکت گسترده شد، تشکر کرد.

گفتنی‌است برخی از آثار برگزیده در کتابی با همین عنوان «همه ما قهرمانیم» چاپ و به ­صورت بیلبورد‌های شهری یا تابلو برای بیمارستان‌ها و سایر اماکنی که قهرمانان روز‌های کرونا در آن‌ها شبانه‌روز برای سلامت کودکان و خانواده‌های‌شان تلاش می‌کنند، به نمایش گذاشته خواهد شد.

قابل ذکر است به دلیل شیوع بیماری کرونا، مراسم حضوری اهدای جایزه برگزار نخواهد شد و تقدیرنامه‌ها به‌همراه هدایا به آدرس پستی برندگان ارسال خواهد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر