بازدید 7541
۵

ارزش سهام عدالت به ۱۳ میلیون تومان رسید

ارزش واقعی سهام عدالت نسبت به حدود دو هفته پیش کاهشی بوده است. اتفاقی که هرچند نوسانات بازار سرمایه در آن بی تاثیر نیست اما توقف برخی نمادهای موجود در پرتفوی سهام عدالت به دلیل افزایش سرمایه نیز دخیل است.
کد خبر: ۱۰۰۷۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹ 07 October 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، پس از آزادسازی سهام عدالت، مشمولان این سهام که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده اند، می توانند با مراجعه به سامانه www.sahamedalat.ir ارزش واقعی سهام و جزئیات دارایی خود را مشاهده کنند.

بر این اساس و طبق آخرین به روز رسانی گزارش دارایی که مربوط به ۱۴ مهرماه است، ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه ۴۹۲ هزار تومان کمی بیشتر از ۱۳میلیون و ۲۰۰هزار تومان است.

ارزش این سهام در تاریخ ۳۱ شهریورماه، کمی بیشتر از ۱۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، در تاریخ چهارم شهریورماه کمی بیشتر از ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و در تاریخ ۱۳ مردادماه، کمی بیشتر از ۱۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
اخوی اگر می خواهی بدانی ارزش این کاغذ پاره چقدر است ،فردا فروشش را ازاد کن و ببین بعد از هجوم 50 میلیون نفر جماعت گشنه برای فروش کسی حاضر به خریدن ان با یک دهم این قیمت هم می شود یا نه پس اسمش را بگزارید سهام پوپولیسم و مردم فریبی نه سهام عدالت
اقایان برای کنترل تورم هیچ برنامه ای ندارند که اگرداشتند تاالان رومیکردند فقط دست به دعا منتظر پیروزی بایدن هستند تاشاید از اون طریق فرجی حاصل بشه !!!!
عدالت ؟؟؟؟؟؟
تكليف جاماندگان سهام عدالت چي شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چيزي بهشون مي رسه؟؟؟؟؟؟؟
تا اینجا هر چه رسیده ضرر بوده. بورس رفتیم قرمز شد. به فرمایش کارشناسان اقتصادی!! سهام عدالت
را نگه داشتیم ارزشش اومد پایین. صندوق سرمایه گذاری پول گذاشتیم واحدها کم ارزش شدند. کلا

بالا رفتیم ماست بود قصه ما راست بود
پایین اومدیم دوغ بود حرف مسئولین دروغ بود

آقایان مسئول خودشون را به اون راه نزنند و فکر نکنند همه چی تموم شده. هر قرانی که از پول ما هدر میره باعثش آنها هستند و اگر وضعیت را درست نکنند سر پل صراط یقه گیر همه شون هستم. گفته باشم!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها