بازدید 4559

میزان پول بلوکه شده ایران در فیفا؛ ۲۰۰میلیارد تومان!

کد خبر: ۱۰۰۶۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸ 03 October 2020

دبیرکل فدراسیون فوتبال از طلب ۲۰۰ میلیارد تومانی فدراسیون فوتبال از فیفا خبر داد و تصریح کرد: به دلیل تحریم ها حتی نمی توانیم یک سنت از این مطالبات را وصول کنیم.

به گزارش تابناک ورزشی، در نشست رییس سازمان برنامه و بودجه، وزیر ورزش و جوانان، رییس کمیته ملی المپیک و جمعی از روسای فدراسیون های ورزشی که در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد، مهدی محمد نبی با اشاره به اینکه فوتبال پیشتاز رشته ها در ورزش کشور با توجه به شیوع ویروس کرونا بود، اظهار کرد: یک باشگاه در انگلستان ۱۴۰ میلیون پوند به دلیل شیوع ویروس کرونا متضرر شده است و این درحالی است که فوتبال ایران نیز ۱۵۰۰ میلیارد تومان به دلیل شیوع ویروس کرونا در شش ماهه اخیر خسارت دیده است.

وی افزود: به دلیل تحریم ها، فیفا پول ما را نمی دهد و این در حالی است که باید اردوهای خود را برگزار کنیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال با اشاره به سوبسید فوتبال در جامعه که به صورت نشاط و شادابی خود را نشان می دهد، عنوان کرد: سرمایه گذاران به بازگشت سرمایه خود فکر می کنند و باید به درآمدها بیشتر توجه داشته باشیم و بقای ورزش کشور به ویژه فوتبال را که خاستگاه میلیون ها نفر است را حفظ کنیم.

نبی ادامه داد: اگر در بخش عمرانی و سایر بخش ها به خوبی نتوانیم فعالیت کنیم فشار آن به دولت وارد می شود و با توجه به تحریم ها نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان از فیفا می خواهیم اما حتی یک سنت آن را هم نمی توانیم از فیفا خارج کنیم.

وی با اشاره به اینکه به دلیل ضعف مالی، دیپلماسی در فوتبال تحت تاثیر قرار می گیرد، عنوان کرد: امیدواریم سازمان برنامه و بودجه حامی فوتبال باشد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال با اشاره به دیدارهای دوستانه تیم ملی، گفت: در این مسیر خیلی محرمانه فعالیت های خود را پیش می بریم تا در کارمان خللی ایجاد نشود، اما باید بدانیم برای انجام دو دیدار دوستانه تیم ملی باید حدود ۱۳ میلیارد تومان هزینه کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار