بازدید 9841

تاکسی‌های هوایی تا چند ماه دیگر در آسمان ایران

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به صدور موافقت‌نامه‌های اصولی برای چندین شرکت هواپیمایی در راستای راه‌اندازی تاکسی‌های هوایی گفت: گرچه تا کنون حرکتی از سوی شرکت‌های مذکور در زمینه راه‌اندازی تاکسی‌های هوایی و تقویت هوانوردی عمومی در بخش‌های مختلف انجام نشده است اما همچنان حمایت‌های لازم در این حوزه صورت گرفته و ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۰۰۶۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲ 02 October 2020


به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، تورج دهقانی زنگنه رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: گرچه برای راه‌اندازی تاکسی‌ هوایی در ایران موافقت‌نامه اصولی برای برخی شرکت‌های هواپیمایی متقاضی صادر شده اما هنوز تصمیمی در این زمینه اتخاذ نشده است.

وی افزود: در هفته آینده در جلسه شورای عالی هواپیمایی جلسه‌ای با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار خواهد شد و با حضور اعضای دیگری از وزرات‌خانه‌ها و دستگاه‌های متولی در زمینه استفاده و راه‌اندازی تاکسی‌های هوایی در آسمان ایران تصمیم‌گیری خواهد شد تا بتوانیم این بخش از صنعت حمل‌ونقل هوایی را نیز فعال کنیم.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در صدد است تا تعدادی هواپیمای کوچک چهار تا ۱۰ نفره خود را طی ماه‌های آتی در مسیرهای کوتاهی که به دلیل کم بودن تقاضا پرواز هواپیما به آنجا صرفه ندارد، استفاده کنند که می‌تواند بسیار موثر باشد.

دهقانی زنگنه گفت: تاکسی‌های هوایی در مسیرهایی مانند تهران-سمنان، تهران-زنجان، تهران-اراک و غیره می‌تواند باعث رونق صنعت حمل و نقل هوایی شود و آثار مثبتی در این زمینه بر جای گذارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر