بازدید 9517
۳

وکیل لیونل مسی به کمک فوتبال ایران می‌آید

فدراسیون فوتبال ایران برای برنده شدن در پرونده مارک ویلموتس در کاس به سراغ ۲ کمپانی وکالتی سرشناس رفته است.
کد خبر: ۱۰۰۶۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴ 01 October 2020

به گزارش تابناک، هرچند یک ماه و نیم پس از اعلام رای فیفا در مورد پرونده مارک ویلموتس، دیگر این موضوع تیتر اصلی اخبار نیست، اما همچنان بزرگ‌ترین کابوس فوتبال ایران محسوب می‌شود. مسئولان فدراسیون در تلاش هستند تا این بار با استخدام وکلای درجه یک جهانی، در این پرونده مهم و حساس در دادگاه حکمیت ورزشی (کاس) برنده شوند.

ویلموتس که در مدت کوتاه حضورش در تیم ملی ایران نتایج ضعیفی کسب کرد، بعد از عدم پرداخت مطالباتش، به فیفا شکایت و فیفا هم فدراسیون فوتبال ایران را به پرداخت ۶ میلیون و ۱۳۷ هزار یورو به این مربی بلژیکی محکوم کرد؛ مبلغی که معادل یک‌پنجم کل بودجه سالانه ورزش ایران است. این حکم بازتاب زیادی داشت و حتی بسیاری خواهان استعفای جمعی اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال شدند؛ اتفاقی که درنهایت رخ نداد و اکنون مدیران فدراسیون سخت در تلاش هستند تا در دادگاه کاس این حکم نقض شود.

فدراسیون فوتبال که یک ماه پیش همکاری‌اش را با لودویک دلشات، وکیل سوئیسی، قطع کرد، اکنون با ۲ کمپانی حقوقی سوئیسی و اسپانیایی در تماس است تا از بین آن‌ها، یکی را برای دفاع در کاس انتخاب کند. کمپانی حقوقی اسپانیایی که فدراسیون با آن‌ها تماس گرفت، روئیز-اوئرتا و کرسپو است که ریاست آن را خوان دیوس کرسپو، یکی از معروف‌ترین وکلای ورزشی دنیا، برعهده دارد.

خوان دیوس کرسپو، وکیل‌۶۰ ساله اهل والنسیا، در دنیای فوتبال به پیروزی در پرونده‌های زیادی که در طول دوران حرفه‌ای طولانی مدتش داشته، مشهور است و با بیش از ۲۰۰ پرونده در دادگاه داوری ورزش (کاس) و شرکت‌های حقوقی، یکی از برجسته‌ترین وکلای بین‌الملل ورزش و به‌ویژه در حوزه قضایی فوتبال محسوب می‌شود.

یکی از مشهورترین پرونده‌های او به ماه می ۲۰۱۷ بازمی‌گردد که او موفق شد پیش از رای کمیسیون تجدید‌نظر فیفا، رای را به سود لیونل مسی و تیم آرژانتین برگرداند و در نتیجه محرومیت ۴ جلسه‌ای او از دیدار‌های ملی به طور کامل لغو شد. او وکالت باشگاه‌های متعددی در سراسر جهان را بر‌عهده داشت و همچنین وکالت بازیکنان در هنگام امضای قرارداد یکی از تخصص‌های اوست؛ از جمله بازیکنانی مانند زین‌الدین زیدان، گایزکا مندیتا، سرخیو آگرو، فرناندو مورینتس، پونزیو بازیکن ساراگوسا یا نیمار در هنگامی جدایی از بارسلونا و پرداخت بند فسخ ۲۲۲ میلیون یورویی به لالیگا.

منبع: خراسان

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
دو برابر قرارداد ویلموتس هزینه کنید تا حقوق ویلموتس را ندهید!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
آخرشم هم هزينه رو ميدن هم جريمه رو
باز يه کيسه جديد براى پول بى صاحب فدراسيون فوتبال. به استناد قراردادها موجود فدراسيون جهانى ميگويد بايد به اقاى ويلموتس جريمه پرادخت شود حالا اقايان ميخواهند با فدراسيون جهانى بجنگند با هزينه کى با پول تا بحال بى صاحب فدراسيون فوتبال ايران. همه مديران و معاونان فدراسيون بايد اخراج و محاکمه شوند که يه قراداد نميتونن اماده کنن.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر