بازدید 31273

چگونه به پیامک‌های بدحجابی در خودرو اعتراض کنید؟

رئیس پلیس پایتخت توضیحاتی را در مورد شیوه رسیدگی به اعتراض شهروندان درباره پیامک‌های بدحجابی در خودروها بیان کرد.
کد خبر: ۱۰۰۶۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴ 30 September 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سردار حسین رحیمی در باره شیوه رسیدگی به اعتراضات در مورد پیامک‌های طرح ناظر ( بدحجابی در خودرو) ، اظهار کرد: در مورد افرادی که نسبت به دریافت این پیامک ها معترض هستند من تاکید کردم که ملاک اظهار نظر شهروندان عزیز است و اگر فردی به این پیامک ها اعتراض داشته باشد ما اولین کاری که می کنیم این است که فرم اعتراض می دهیم تا اعتراضش را ثبت کند. البته مواردی بود که فرد گفته صحت ندارد اما در بررسی هایی که انجام شده خود فرد پذیرفته که آن اقدام رخ داده یا در برخی موارد ۴-۵ مورد و یا جاهای مختلف گزارشی از یک خودرو داشته ایم.

وی افزود: اما در عین حال همان طور که گفتم ما به تمام این اعتراضات رسیدگی می‌کنیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره این که برای برخی از خودروها پیامک توقیف آمده نیز گفت: در بار اول خودرو توقیف نمی شود اما اگر چنین موردی وجود داشته حتما شهروندان اعتراض کنند و قطعا به آن رسیدگی می‌شود.

سردار رحیمی در مورد اینکه آیا در صورت خلاف بودن گزارش سابقه ثبت شده به نام پلاک خودرو پاک می شود یا خیر، گفت: این کار انجام خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۶۶
انتشار یافته: ۲۵
کاش مشکل مملکت بد حجابی بود
آقا این چه وضعیه واقعا. بنده بشخصه کچلم؛ برام پیامک اومده به علت زلف پریشون حضور به هم رسانید.
جالب اینجاست که اگر اعتراض داشته باشید و نخواهید تعهد مرتبه اول را بدهید به دلیل اینکه جرمی مرتکب نشده اید.... آن وقت است که تازه متوجه میشود اعتراض شما و رسیدگی به آن بیش از ده روز طول میکشد و با توجه به اینکه رفع توقیف نشده است خودرو به علت عدم تعهد به جرم نکرده آنگاه بایستی ماشین توقیف شود تا شاید بعد از بیست روز یا یک ماه که نتیجه اعتراض مشخص شد بروید و خودرو را از توقیف خارج کنید....!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
به بنده خدایی گفته بودن اگر اعتراض داره در تهران نمی پذیرن و بایستی بره شهر محل اعلام یعنی بیش از 1000
کیلومتر بره جنوب
جهان پلیس داره اینم پلیس ما،
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
دقیقا" و متاسفانه
چه وضعیه

حجاب مردم به خودشون مربوطه .....
منطق این کار چیه؟؟
پیامک اشتباه زندگی خانوادگی همکارم رو در معرض فروپاشی قرارداد اینو کی جبران میکنه؟
نحوه اعتراض به کل مسئله حجاب رو هم بفرمایید.
در کل دنیا حتی عربستان حجاب اختیاریه
اگر این اجبار به خاطر دستور خدا و پیامبره که در تمام کشورهای مسلمان باید اجبار می شد
پس سلیقه ای است که با بکار گیری تمام امکانات بیت المال داره به کی جامعه تحمیل می شه
آیا مردم به خاطر حجاب انقلاب کردند ؟؟
بعد از كلی تهدید و بی احترامی برگه اعتراض میدن و بعدشم تاكید میكنن كه اعتراضتون هیچ فایده ای نداره و اگر اعتراض كنید ماشینو توقیف میكنیم
هر چی شما بفرمایید ، ما خودمون انتخاب کردیم متفاوت باشیم ، خوب چشممون کور و.... حقمونه ....
بیخودی وبی دلیل پیام کشف حجاب دادن.دروغ که ندارم م وبرای بار اول هم ماشینم توقیف شد.من که موردی نداشتم وخانمی 40 ساله هستم ایا اینکار درسته.من هیچی اصلا.برای اون اقای روحانی چطور...اونم کشف حجاب کرده بود.
باید حضور کسی که شکایت کرده هم اجباری باشد.
پلیس این مملکت درگیر چه مزخرفاتی هست اونوقت اوباش و مجرمین در جامعه جولان میدن طوری که صدای پسر مطهری هم دراومد ......
ای کاش برای گران فروشان و کم فروشان هم، پیامک می فرستادید و جریمه می کردید.
سلام
روزجمعه خودم تک وتنها یک یخچال کوچیک که از آمل به تهران میاوردم اس ام اس عوارضی هم موجود هست برام پیامک اومد که کشف حجاب کردم حالا نمیدونم منظورشون یخچال بوده یا خود من که تاس هستم . نکنه یه وقت بگن کچل ها هم باید روسری سر کنند؟؟؟
من یک روزی داخل ماشین کرایه ای بعنوان مسافر نشسته بودم متروی بیمه برای تهرانسر بین راننده ما وراننده خطی اونجا برسرمسافر بحثی رخ داده که نزدیک بود به درگیری فیزیکی منجر شود یک مسافری که باما بود گفت اقای راننده بیا بریم من حالشو میگیرم شماره پلاک خودروی ان راننده دیگررا یادداشت کرد گفت میفرستم برای ناجا جهت بدحجابی من گفتم اقای محترم این کار درست نیست درگیری این دونفر چه ربطی به بی حجابی ان راننده داره گفت من چند بار براش فرستادم ادم پررویی هست ویا مدیرساختمان ما نگذاشته من اثاثیه خودم را بااسانسور حمل کنم اونو هم تنبیه کردم دوبار شماره خودروی اورو دادم برای بدحجابی خلاصه دوستان متاسفانه این تفکر وتفکرات انتقام گیری ما دراین جامعه اسلامی چاره نیست باید به جرم اتفاق نیفتاده تعهد داد وپلیس هم گفته اگر اعتراض دارید اعتراض کنید ولی ملاک ما نظر شهروندان هست یعنی اعتراض بی اعتراض / دوستان باید چی گفت؟ پس تحمل کنید صبر کنید .....
هم اعتراضی وجود نداره هم بار اول هم، حکم قضایی و توقیف میزنن
یک بار برای خودرو من پیامک اومد رفتم اعتاراض بدم دیدم جمعیت خیلی زیاده و من واقعا وقت ندارم بنا بر این تعهد برای عملی که مرتکب نشدم دادم . دوباره یک ماه پیش پیامک مبنی بر عدم التزام به تعهد اومد و اینکه دستور توقیف خودرو خوردم . رفتم اعتراض بدم گفتند 3 روز باید ماشینت توقیف بشه و اگه اعتراض بدی 7 روز . و من ناچار بدون اینکه مدرکی و یا روز و ساعت و مکان تخلف را بدن 3 روز ماشنمو خوابوندم . من جانباز جنگ تحمیلی هستم و همسرم فرهنگی . شکایت به کجا ببریم ؟؟؟
ای کاش برای اختلاس ، دزدی، دروغگویی، فقر و فحشا هم میشد پیامک ارسال کرد ای کاش مشگل ما فقط بی حجابی بود

فقط اسم خودمون را گذاشتیم مسلمان از ابلیس هم پست تر هستیم
تمام دنیا به سوی رفاه و آرامش می رود و مملکت ما هنوز هم در گیر تار زلف بانوان است.از بس بیکارند و توان مبارزه با فسادهای ملی کلان و رانت و .... را ندارند برای خودشان کار و برای مردم دردسر تراشیده اند.
همه کشورا پلیس میبینن احساس امنیت میکنن ما میبینیم می ترسیم که یه وقت پلاک ننویسن واسه ۴تا تارمو
یک نفر اشتباها شماره پلاک شمارو میده بهتون پیامک میزنن که بدحجابی در ماشین شما اتفاق افتاده بعد میبینین اصلا اونجا نبودین!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان