بازدید 63811

صف‌بندی عجیب فردوسی‌پور و میثاقی؛ این بار در قالب دو تیم فوتبال رسانه / یارکشی استاد و شاگرد دیروز از بین همکاران

برنده این سرشاخ رسانه‌ای استاد و شاگرد، یک جریان سیاسی است که علی فروغی را بر مسند ریاست پربیننده‌ترین شبکه سیما نشاند؛ کسی که رسانه‌های ورزشی را پشت دو خاکریز قرار داده و خودش در گوشه‌ای دنج و راحت، مشغول تماشاست
کد خبر: ۱۰۰۶۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲ 30 September 2020

با گذشت دو سال از تعطیلی ناگهانی و شائبه برانگیز برنامه پربیننده نود و حذف مجری برتر صداوسیما از صفحه تلویزیون، صف‌بندی‌های شکل گرفته و شعله اختلاف پیش آمده‌ی پس از آن، نه تنها هنوز فروکش نکرده، بلکه زیر خاکستر پخش شده و حالا در جایی که کسی فکرش را نمی‌کرد، زبانه کشیده است.

در حالی که این روز‌ها و شب‌ها در فوتبال ایران بحث مسابقات لیگ قهرمانان آسیا داغ است و محافل فوتبالی و علاقه مندان به استقلال و پرسپولیس، مشغول تفسیر و تحلیل این تورنمنت در قطر هستند، فوتبال در داخل ایران با شیوع بیرحمانه کرونا و اتمام فصل قبلی رقابت‌های باشگاهی، کاملا تعطیل است و تیم‌های باشگاهی مشغول جذب نفرات و برگزاری اردوی آماده‌سازی برای حضور در لیگ بیستم هستند.

اما در همین تعطیلات، دو تیم آماتوری فوتبال از یک صنف، حسابی سروصدا به پا کرده‌اند و در حالی که هر دو فاقد تشکیلات باشگاهی و حرفه‌ای هستند، اخبارشان بیشتر از تیم‌های رسمی حاضر در لیگ‌های کشوری به چشم مخاطب فوتبال می‌آید؛ دو تیم متشکل از همکاران رسانه‌ای شاغل در ورزش که چهره‌های سرشناس زیادی از سردبیران روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها، برنامه‌سازان و مجریان و گزارشگران را در خود جای داده و حالا به محلی برای رقابت دو جبهه مختلف حاضر در این حوزه تبدیل شده است؛ اما این جبهه‌گیری چرا و از کی به ‌وجود آمده و قرار است به کجا کشیده شود؟



وقتی فوتبال‌نویس‌ها هوس کردند توپ را مثل قلم بچرخانند

شروع ماجرا به دو دهه قبل برمی‌گردد؛ روزگاری عده‌ای از خبرنگاران ورزشی تصمیم گرفتند به جز نوشتن درباره فوتبال، خودشان هم در قالب یک تیم فوتبال پا به توپ شوند و هنرشان را وسط زمین چمن نشان دهند.

در این میان هر نویسنده و عکاس و گزارشگر و مجری ورزشی که هیکل و شرایط بدنی‌اش اجازه می‌داد، لباس به تن کرد و وارد گود شد.

هرچند نتیجه کار چندان دلچسب نبود و اغلب نفرات آنطور که می‌گفتند و می‌نوشتند، در عمل و داخل مستطیل سبز چیز خاصی نشان ندادند و حتی اضافه وزن برخی، دویدن را هم برای‌شان دشوار کرده بود، به‌هرحال تیم قلم ورزش خیلی زود معروف شد و از آنجا که اکثر بازیکنانش بی‌ادعا نبودند، خیلی سریع اختلافات بین اعضا بالا گرفت و شعبه جدیدی به نام رسانه‌ورزش از تیم اولیه اعلام استقلال کرد.
مشابه چنین اتفاقی را در تاریخ فوتبال باشگاهی ایران و در شکل‌گیری تیم‌هایی نظیر پرسپولیس که از دل پیکان زاده شد، شاهد بودیم.

طبیعی بود که همه مفسران، ایده و شیوه خاص خود را برای تیمداری، تاکتیک تیم، چینش نفرات و ... حتی در یک تیم آماتور به اصطلاح کارگری داشته باشند، اما تا اینجا اختلاف‌ها تنها فوتبالی و به کری‌خوانی رایج بین خبرنگاران دو تیم محدود می‌شد و دو طرف احترام هم را تا حدود زیادی حفظ می‌کردند. جلسات تمرینی هم بدل به جنجال‌های شیرین و پایان ناپذیر بر سر داوری، زننده ضربه کاشته و یا حتی ارسال یک پاس معمولی می‌شد، اما قهروآشتی تا جلسه بعدی به یاد کسی نمی‌ماند.

با حضور معروف ترین خبرنگار و چهره رسانه‌ای فوتبال ایران یعنی عادل فردوسی‌پور در تیم رسانه‌ورزش، وزنه شهرت به سود تیم جدید التاسیس سنگینی کرد و این تیم بعضا با جذب اسپانسر و پخش زنده بازی‌های خیرخواهانه‌اش در مناسبت‌های مختلف معروف و مستحکم شد و یکی دو چهره سرشناس از بازیکنان سابق تیم ملی و باشگاهی کشور را به عنوان مربی در اختیار گرفت؛ محمود کلهر و رضا ترابیان... ستاره‌های فوتبال ایران برای دیدار حضوری با مجری نود سه‌شنبه شب‌ها یا ظهر پنجشنبه راه تمرین رسانه ورزش را یاد گرفتند و بازار عکس و امضا هم داغ شد.

صف‌بندی عجیب فردوسی‌پور و میثاقی؛ این بار در قالب دو تیم فوتبال رسانه / یارکشی استاد و شاگرد دیروز از بین همکاران

سفرهای استانی به بهانه کمک به زلزله‌زدگان و امداد به فلان پیشکسوت راه افتاد، سپس اردوها و بازی‌های خارجی هم از راه رسید و کار بالا گرفت تا جایی‌که قوانینی برای اداره تیم وضع و هیات مدیره‌ای نیز تشکیل شد.

یک جستجوی ساده در اینترنت کافی‌ است تا تعداد خبرها و عکس‌های منتشره حول و حوش تیم رسانه ورزش و عادل فردوسی پور را ببینید و با یک تیم معمولی لیگ برتر ایران مقایسه کنید تا متوجه برتری رسانه‌ای این تیم بشوید. به هر حال از عده‌ای دست‌اندرکار خبر و تصویر، چیزی جز این توقع نمی‌رفت.



آتش اختلافی که در شبکه سه خاموش نشد

اوضاع تیم رسانه ورزش تا اسفند سال ۹۷ یعنی پخش آخرین برنامه نود با اجرای فردوسی‌پور خوب پیش می‌رفت و گلزنی‌های کاپیتان عادل در کنار بازی تکنیکی محمدحسین میثاقی و نمایش محمد سیانکی، مهدی توتونچی، پیمان اسدیان و چندین گزارشگر و سردبیر و مجری و گوینده اخبار دیگر، از بعضی تیم‌های بی‌تماشاگر لیگ ایران بیشتر تماشاچی و بیننده داشت، تا اینکه زمزمه تکیه زدن میثاقی بر صندلی استادش در شهر پیچید.

فروغی مدیر بیش از حد جوان شبکه سه، از بین گزینه‌هایی مثل مزدک میرزایی و احمدی و پیمان یوسفی و حتی جواد خیابانی، یکراست به اردوی رقیب زد و برای جانشینی عادل گزینه‌ای بهتر از شاگردش پیدا نکرد. شانس به محمدحسین میثاقی رو کرد تا از پشت پرده، به مقابل دوربین بیاید و آن‌چه طی سال ها در پشت صحنه از فردوسی‌پور یاد گرفته بود را در شمایلی جدید به نمایش بگذارد.
یک جراحی خونین و ناشیانه در بدنه شبکه سوم سیما که تبعاتش فضای مجازی را هم در بر گرفت و شبکه‌های اجتماعی را به میدان هجوم و خشم طرفداران میلیونی عادل فردوسی‌پور علیه مجری جدید و البته رییس مافوقش بدل ساخت.

صف‌بندی عجیب فردوسی‌پور و میثاقی؛ این بار در قالب دو تیم فوتبال رسانه / یارکشی استاد و شاگرد دیروز از بین همکاران
 
وقتی میثاقی بی سروصدا از تیم عادل اخراج شد


از همان فردای اولین اجرای میثاقی به‌ جای عادل، پایش از تمرینات تیم رسانه ورزش قطع شد و مجری جوان در یک چشم بهم زدن تقریبا ۸۰درصد رفقای هم‌صنفش را از دست داد. ضربه‌ای که احتمالا قبل از پذیرش نقش تازه در باند فروغی، پیش‌بینی‌اش را کرده بود.
میثاقی آنطور که خودش گفته در همان یک سال نخست نشستن جای فردسی‌پور ۲۰سال پیر شد و برای اثبات حرفش سپیدی ناگهانی موهایش را شاهد گرفت. او هر چه سعی کرد برخلاف میل مدیر شبکه و طیف سیاسی‌اش روی آنتن زنده با جملات تمجیدی، ارادتش را به عادل نشان داده و دل استاد را به دست بیاورد، نشد که نشد. حتی وساطت اندک دوستان مشترک باقیمانده هم جواب نداد تا این عشق یکطرفه، کم‌کم سمت نفرت سوق پیدا کند.


 
بازگشت محمدحسین با دارودسته خودش


میثاقی حالا بعد از دو سال عزلت، از شکاف ایجاد شده در تیم فردوسی‌پور نهایت استفاده را برده و چند هفته‌ای است که تیم خودش را ساخته و اسمش را هم گذاشته یاران رسانه. شاید کنایه‌ای از یارانی که از جمع وفاداران عادل جدا می کند.
همزمان با اوج نقل و انتقالات باشگاهی لیگ بیستم، اینجا یک جدال تمام عیار دیگر بر سر تصاحب چهره‌های رسانه‌ای در افتاده است و چند نفر از چهره‌های شاخص و قدیمی تیم فردوسی‌پور پیراهن تیم رقیب را پوشیده‌اند. در این میان دعوت از مدیران فعلی شبکه سه و اهدای پیراهن تیم به آنها، بازی را وارد فاز جدی‌تری کرده است که پیام متفاوتی نیز به اردوی استاد سابق و دشمن فعلی می‌فرستد. جالب است که حتی مسئول تدارکاتی که از تیم عادل رانده شده بود هم به تیم میثاقی ملحق شده است!


 
برنده جدال استاد و شاگرد کیست؟


ساده لوحانه است اگر این ریزش تنها در چارچوب تلاش تفریحی دو تیم صنفی دیده شود؛ یارکشی‌ که بیش از کل‌کل بازیکنان دو تیم، صف بندی دو جبهه تازه در فضای رسانه‌ای فوتبال ایران را به تصویر کشیده و می‌رود تا در آستانه انتخابات فدراسیون فوتبال و تعیین یک رییس مناسب، خاستگاه جریان متضادی شود که معادلات را هم تغییر دهد. دود این اختلاف می‌تواند به چشم فوتبال ایران برود؛ اما روشن کننده این آتش کیست؟


روشن است که برنده این شاخ و شانه کشیدن‌های رسانه‌ای، کسی نیست جز جریان سیاسی که علی فروغی را بر مسند قدرت پربیننده‌ترین شبکه سیمای جمهوری اسلامی نشاند؛ کسی که رسانه‌های ورزشی را پشت دو خاکریز قرار داده و خودش در گوشه‌ای دنج و راحت، مشغول تماشاست. 

نویسنده: مجید کوهستانی

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵۹
خب که چی؟ دلار سی تومن و سکه ۱۴ تومن و فقر و بیکاری و نداری رو ول کنیم بیفتیم دنبال یه مشت آدم الکی خوش؟ ولمون کنین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
داداش برای چی کرونا انقدر بزرگ می کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
فردوسی خیلی پررو بود و دماغش باد داشت بلاخره یه ادم شجاع پیدا شد بادشو خالی کرد
لذت فوتبال با تعطیل شدن نود فردوسی پور ازبین رفت حیف شد شاید شفاف سازی مشکلات به مذاق بعضی ها خوش نبود
جمع کنین این بساطو. روی تشک بیت المال جفتک می زنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
دوست عزیز شما هم بهتره به جای جوش خوردن برای بیت المال، اون جا هایی که هزار هزار هزار برابر بیشتر از فوتبال حیف و میل میشه رو ببینید. یا حداقل وقتی دم از بیت المال می زنی، اونجا ها رو هم با صدای بلند داد بزنی. نه اینکه به جای گرفتن شاه دزد دنبال یه بچه تخم مرغ دزد بگردی.
الحق که بیکارید.
مزدور تر و محتاج تر و مفلس تر از این فروغی جیره خوار ، فقط خودشه !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
هر وقت این فروغی را میبینم حالم بد میشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
ادم قاطع و محکمیه و روبروی هوچی گران کم نمیاره آقای فروغی کاش 100 تا مدیر خوب مثله تو داشتیم تا وضعمون به این شکل نبود
باید میثاقی را به منطقه قره باق تبعید کرد .تا شر او از تلوزیون کم شود.
از وقتی که قلم ها رو شکستند...
از وقتی که شایسته ها رو فراری دادند...
از وقتی که نخبه پروری گم شد...
از وقتی صبر و ظرفیت ها کم شد...

دیگه صدا و سیمای میلی جای تماشا نبود...
فروغی را از صدا و سیما بندازید بیرون
پیکان از دل پرسپولیس بیرون آمد!
فروغی همانطور که ناگهان اوج گرفت،ناگهان هم سقوط میکند اما افرادی مثل فردوسی پور همیشه و همه جا احترام اکثریت مردم را دارند و این برای هر کسی ممکن نیست.مثال ملموس ان هم ناصرخان حجازی که در دل تمامی مردم ایران جای دارد.
پاسخ ها
سعید
| Germany |
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
ناصر حجازی در دل من جایی نداره لطفا از جانب من نظر نده دوست عزیز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
دوست ۱۸:۲۹
چند صد نفر در مقابل چند ده میلیون رقمی نیست که خودتون را ناراحت میکنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
یاد ناصر خان خوش. واقعا اسطوره بود در همه موارد، مخصوصا در رک بودن.

آقا سعید، نظر منفی یا مثبت شما هیچ تاثیری در محبوبیت ایشون نخواهد داشت
سعيد واقعي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
ول كنيد اين سعيد قلابي را. شكري خورد.
عادل یک چهره مردمی و دوست داشتنی است ، شاید در کوتاه مدت عده ای با تکیه بر قدرت سعی کنن ایشان را حذف کنند ولی در دراز مدت این حق هست که به حق دار میرسد.
انگار کلا خبرهات رو میخای برسونی به یک جریان سیاسی خاص!
ببینید بنده نه عاشق فردوسی پورم نه دشمنش ولی یک نفر 20 سال یک برنامه رو تمام و کمال در اختیار داشته(که البته خود این رانت می آورد) حالا بهش گفتن دیگه این برنامه رو اجرا نکن بنا به دلایل مختلف که بنده در خصوص صحت و سقمش نظر نمیدهم
رسانه که ملک پادشاهی کسی نیست، خب چرا جناب فردوسی پور حاضر نشد گزارشگری رو انجام بدهد! از این که منع نشده بود
از این بدتر شما که میخواهید از این اتفاق حربه ایی برای رقیب سیاسی انتخاب کنید
تابناک جان جریانی که شما طرفدارشی هفت ساله مردم رو به بدبختی و فلاکت کشانده بازهم نمیخواهید مسولیت آنرا بپذیرید!
گرچه این کامنت رو منشر نخواهی کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
پیشرفت برنامه مثل اینه که شما نهال بکاری و رسیدگی کنی تا تبدیل به باغ بشه
این رانت میاره؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
عزيز دلم بدبختي ما مربوط به تحريمهاست. تحريمها هم سنگ بناش مربوط به دولت قبل و قطعنامه هاي سازمان ملله . برجام اومد يه تنفس دو ساله داد كه اونم ترامپ نابودش كرد. الان ما به جاي اين كه باعث و باني رو مورد سئوال قرار بديم و بگيم چرا اين تحريم ها و اون قطعنامه ها را كاغذ پاره دونستي يقه اين دولتو گرفتيم كه چرا نتونستي گند دولت قبل رو جمع كني. البته اين به معني انكار ضعف دولت روحاني نيست
عادل که رفت من هم فوتبال کامل کنار گذاشتم
پاسخ ها
سعید
| Germany |
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
شوخی نکن!؟ این ضربه مهلک رو چجوری تحمل کنیم حالا؟ نمیشه برگردی فوتبال بهت نیاز داره. لطفااااا
مردم نشون دادن که فردوسی پور همچنان محبوبه. و البته رو سیاهیش موند به روی میثاقی
مردم از رسانه دروغگوی میلی خسته شدن.
واقعا این میثاقیان فقط به درد همان مدیریت فروغی میخورد و بس
درود و سپاس به عادل فردوسی پور
میثاقی مخاطب های بسیار اندکی دارد و قابل قیاس با عادل فردوسی پور نیست
من قبلا نود را همیشه میدیدم ولی الان برنامه میثاقی را نگاه نمی کنم
جذابیتی نداره
نگارنده این خبر جز کدام جناح سیاسی است، قطعاجناحی که مخالف علی فروغی ست.!!!
یک مدیر اختیار نداشته باشد که فردی را که تخلف کرده و خارج از چارچوب سازمان کارکرده کنار بگذارد مدیر نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
یه جمله نوشتی چند تا ایراد اساسی داره
مدیر؟؟؟
اختیار؟؟؟
خارج از چهارچوب؟؟؟
کنار گذاشتن؟؟؟
این نوع سطحی به این موضوع نگاه نکنید در ابعاد بزرگ صدا و سیما در حال آماده شدن برای تحویل به نیرو جدیدی است که در حال حاضر بخش عمده ای صدا و سیما را در کنترل دارد و سعی می کند این سازمان را در کنترل بگیرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
به درک
نظرسنجی ساده
طرفدارهای فردوسی پورمثبت بزنن
طرفدارهای میثاقی روساش منفی
میثاقی یک خائن است چون بر جای عادل فردوسی پوری نشست که به ناحق از صدا و سبما اخراج شد
برخی اخلاق عفریته ها را دارند. از فتنه گری لذت می برند. خداوند بنیانشان را از ریشه برکند.
خیانت به دوستان از قدیم در ایران وجود داشته
خیانت به دوستان از قدیم در ایران وجود داشته
وای بحال اون سازمان و ارگان یا هرجای دیگری که فردی که به منصبی گمارده میشه بزرگ نشده باشه . در نهایت این شخص هم خودش رو نابود میکنه و هم سازمان مورد نظر رو.
چه خبر مهمی؟؟؟؟؟؟
چون نیک نظر کرد پر خویش در آن دید
گفتا ز چه نالیم که از ماست که بر ماست
میثاقی حتی استعداد این رو داره که وارد سیاست هم بشه با اینکه سنش زیاد نیست اما راه پیشرفت تو کشور ما رو خوب یاد گرفته
به امید روزی که شایسته سالاری حاکم باشه
میثاقی، میشه بری یه جا که اصلا تو دید نباشی؟؟؟؟
جالبه این مدیر و هیشکی زورش نمیرسه جابه جا کنه
یعنی سلیقه خودشون و بر مردم ترجیح میده رسانه ملی
جمع کنین این بساطو؟
انگار اینجا لیگ انگلیس یا اسپانیاست؟
با این فوتبال سرتاسر فساد اصلا مهم نیست کی باشه کی نباشه.
مهم قیمت دلاره که هر روز بدبخت ترمون میکنه
آقا ما طالقانیها هیچ نسبتی با میثاقی نداشته ونداریم ونخواهیم داشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
طالقان اصلا کجا هست
تو کی هستی؟؟؟
جمع کنید این سفره مفت خوری را!!!!!!!!!
شماره حساب بدم از این پولهای مفتی که اینها میگرن به ما هم بدین !!!!!!!!!!!!
تابناک واقعا تو هر حوضه کینه ای عمل میکنید
سیاست٫ورزش
این بچه میثاقی پنجاه سال هم برنامه فوتبال اجرا کنه باز به یک بار اجرا کردن فردوسی پور هم نمیرسه.محبوبیت چیزی نیست که به این سادگی بدست بیاد.عادل واقعا محبوب مردم هست.
دلم واسه میثاقی میسوزه.استعدادی داشت که میتونست احترام زیادی دراینده واسش بسازه.اما راه رواشتباه رفت.به نظرمن خامی کرد.وگرنه این صندلی واسه میثاقی زود بود.اما محتمل ترین گزینه اینده واسه این صندلی بود.کاش بادرایت تر رفتارمیکرد
عادل هر چی ک بود باز هم بیننده داشت، محبوب بود ، اصلا فرم و قیافش و برنامش آدمو خسته نمیکرد، حتی اگر فوتبالی نبودی...
امــــــــــا این میثاقیو آدم میبینه یاد بدبختیاش میفته، از هر طرف و هر جور نگاه کنی و حساب کنی ... بـــازم نچسبه، عین تفلون چند لایس،
صدا و سیمای میلی به انتخاب مردم به خواسته مردم اهمیتی قائل نشد. از پول بیت المال که مال مردمه میگیرند.. بر ضد خواسته برحق مردم کار میکنند.. این حروم نیس؟
فقط نمیدونم این فروغی به کجا بنده که هیچکی بهش کار نداره!!!!
درسته حق فردوسی پور رو خوردن ول مشکل من هنوز بنزین ۳هزار تومنیه
واقعیت داستان نه فردوسی پور است نه میثاقی بلکه طرز تفکری که بر صدا و سیما حاکم است و با جریانات مخالف همسو است الان شما اگر سرگذشت جنگ را بررسی کنید متوجه میشوید چه روایتی از جنگ بیان می‌شود وچه کسانی که مسولان جنگ بودند حتی اگر در کارشان هم ایراد بوده اما امروز حذف میشوند و قطعا هم در کارشان ایراد بوده و لی هیچ دلیلی ندارد امروز از تاریخ جنگ حذف شوند حالا این جریان حاکم صدا و سیما ی میلی هستند و متاسفانه جلو داری هم ندارند و به امان خدا رها شدند پس انتظار نداشته باشید امثال عادل و مزدک جایگاه ی داشته باشند هیچ کس پیگر اصل ماجرا نیست و همین جریان حاکم مردم را با مسائل انحرافی سرگرم کرده آمد ،ایا کسی توجه دارد چرا تلویزیون میلی مخاطب ندارد و همه شبکه های ماهواره ای را نگاه میکنند ،و قطعا خواسته همین جریان است
میساقی بیخودی دستو پا نزن برنامه ات مفت نیمی ارزه فوتبال که تمام میشه دیگه صبر نمیکنیم تو بیای صحبت کنی بلا فاصله کانال رو رد میکنیم که حتی قیافتو نبینیم تو به استادت خیانت کردی احترام استاد خیلی واجبه خودم الان 60 سالمه ولی هنوز جلوی استادم سیگار نمیکشم وقتی تو یگ جمع وارد مبشه امکان نداذه جلو پاش بلند نشم فرهنگ ما ایرونی ها اینجوریه ولی تو به خاطر مقام پشت پاه زدی به همه اینها تا دیر نشده خودت استعفا بده درود بر فردوسی پور
زمان که عادل خان برنامه 90 شروع کرد فردغی ومیساقی هنوز بچه بودن .... حالا اومدن بهترین برنامه صدا وسیما رو تعطیل کردن انشالله که زیاد دوام نمی اورن همین روزها کله پا میشن
سن که بالآ رود،سخن کم شود
چقد نوشته بد بود
محتوای نوشته نامفهوم بود
ویرایش یا ویراست یا نگارش
یکیشون باید درست بشه.
در این کشور جای نخبگان بیرون از خارج از گود است ....
پرچم عادل فردوسی پور ، علی دایی ، علی کریمی همیشه بالاست ... کسانی که پای مردم و خواسته ی مردم ایستادند الان جایی در رسانه ندارد .
مقاسه استاد با شاگرد؟؟؟
هه مضحکه واقعا.
این مث مقایسه ی شیر و روباهه.
شیر اگر پیر هم بشه شیره.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان