بازدید 8168
۳

قیمت سکه با دلار آزاد حساب می‌شود یا دلار نیمایی؟

کشتی‌آرای گفت: قیمت‌های انواع سکه در بازار طی روز جاری رکورد جدیدی را به ثبت رسانده و حتی با اونس ۲۰۰۰ دلاری هم قیمت سکه انقدر افزایش نیافته بود.
کد خبر: ۱۰۰۵۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲ 29 September 2020

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، محمد کشتی‌آرای درباره وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری اظهار داشت:‌قیمت‌هایی که هم اکنون برای انواع سکه و طلا به ثبت رسیده بی سابقه است و حتی با اونس ۲۰۰۰ دلاری هم این قیمت‌ها را در بازار نداشتیم.

وی با تأکید براینکه افزایش قیمت طلا و سکه ناشی از افزایش چشم‌گیر قیمت ارز است، گفت: تمام قیمت‌های طلا و سکه براساس دلار آزاد محاسبه می‌شود و اگر با دلار نیمایی و ... محاسبه شود طلا و سکه از کشور قاچاق می‌شود.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه نسبت تقاضا در بازار سکه بیشتر از عرضه است، گفت: همین موضوع موجب افزایش حباب سکه شده است به گونه‌ای که هم اکنون حباب سکه طرح جدید یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، حباب نیم سکه بهار حدود ۶۰۰ هزار تومان و حباب ربع سکه حدود ۴۰۰ هزار تومان است.

کشتی آرای تأکید کرد که قمیت طلا در بازار حباب ندارد ضمن اینکه تقاضای موجود در بازار سکه بیشتر از سمت افرادی است که قصد سرمایه گذاری دارند و در بازار مصنوعات طلا هیچ تقاضایی وجود ندارد و کاملاً در رکود است.

وی افزود: هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۳ میلیون ۸۰۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

همچنین قیمت طلای ۱۸ عیار در هر گرم هم یک‌میلیون و ۲۹۴ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴ عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۷۲۳ هزار تومان و هر مثقال طلا ۵ میلیون و ۶۰۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
با دلار جهانگیری
وقتی تقاضا بیشتر است این مقدار طلا را وارد کنید و عرضه را افزایش دهید و جلوی آنرا بگیرد
سکه وارد کانال ۱۴ میلیونی شد
علی برکت الله !!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر