بازدید 23845
بازتاب

افشاگری سعادتمند از شب بیداری بازیکنان استقلال تا۴صبح در قطر

کد خبر: ۱۰۰۵۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۷ 29 September 2020

احمد سعادتمند از شب بیداری برخی بازیکنان استقلال تا ۴ صبح در قطر خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی، مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: متاسفم که بگویم به خاطر پرداخت قسط بازیکنان و پاداش و پول بازیکنان خارجی، دیر به اردوی استقلال اضافه شدم، اما سه چهار روز در دوحه بودم، اما در این اردو موارد خوبی ندیدم و از یک باشگاه حرفه‌ای بعید است که بازیکن آن تا ۴ صبح بیدار باشد. البته همه را نمی‌گویم و منظورم به تعداد محدودی است و برای استقلال خیلی بد است که یک بازیکن هنوز ساعت یک ظهر صبحانه نخورده باشد. برای باشگاهی مثل استقلال خیلی بد است یک بازیکن تا ۴ صبح در فضای مجازی باشد. برای باشگاه استقلالی که نگاه سی میلیون هوادار به ساق این بازیکن است، بد است بازیکن من با خودش قلیان ببرد. شک نکنید با بازیکن خاطی برخورد خواهم کرد.

افشاگری سعادتمند از شب بیداری بازیکنان استقلال تا۴صبح در قطر

او افزود: شما بازیکنان تا صبح بیدار هستید، بعد به چه شکل از لحاظ فنی قصد دارید باشگاه را به سمت جلو ببرید و هرگز این اتفاق نخواهد افتاد و تا زمانی که من هستم اجازه نمی‌دهم مشکلاتی پیش بیاید. پرداخت به بازیکنان خارجی به نسبت بالا رفتن ارز سخت است، اما هدفمان استفاده از بازیکنان ایرانی است، اما قطعا از بازیکنی بهره می‌بریم که قدر اشک‌های هوادار کارگر را بداند. مگر می‌شود یک بازیکن تا لنگ ظهر بخوابد؟ مگر می‌شود بازیکنی که قراردادش ۲ میلیارد تومان بوده اکنون خواهان دریافت ۱۰ میلیارد تومان باشد! ما به خاطر شما هوادار‌ان مجبور هستیم قرارداد‌هایی را ببندیم که مخالف آن هستیم!

مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: تمامی بازیکنان تیم ما باید تست پزشکی بدهند و باید سرباز باشگاه باشند و باشگاه چیزی برای آن‌ها کم نگذاشته است و شک نکنید در ساختار باشگاه تغییراتی را انجام می‌دهیم.

او درباره انتخاب سرمربی جدید گفت: نظر قطعی خود را خدمت مجمع و هیئت مدیره اعلام کردم و منتظرم عزیزان نقطه نظرات خود را به من اعلام کنند. متاسفانه در پیشنهادی که من دادم برخی ورود کردند و یک سری نرخ‌ها را بالا بردند. قراردادی را منعقد می‌کنیم که به نفع باشگاه باشد و می‌خواهم یکی دو روز فرصت دهند تا از طریق مصوبه هیئت مدیره و نظر عزیزان نتایج بهتری بگیریم و ان شاالله دل هواداران شاد می‌شود.

او افزود: برای جام باشگاه‌های آسیا تمامی بازیکنان را حفظ کردیم و یک سری بازیکنان پیشنهاد خارجی دارند و ما هم احترام می‌گذاریم. اگر بازیکنی پیشنهاد خارجی دارد که به نفع او باشد، ما هم خیلی مانع او نمی‌شویم، اما با چنگ و دندان شاکله تیم را حفظ کردیم و دوباره بازیکن به تیم اضافه می‌کنیم. دیاباته را به هر طریقی حفظ می‌کنیم. پنجره نقل و انتقالات را باز می‌کنیم و باز هم می‌گویم قایدی فروشی نیست، مگر به قیمتی که برای فوتبال ایران مثمر ثمر باشد. برای شجاعیان مدارکی دارم و بار‌ها اقدام کردم و چرا نمی‌گذارید این بازیکن بازی کند؟ کارت بازی برای او صادر شده، اما با هر عزیزی در تهران صحبت کردم گفتند او را بازی نده. چرا نگذاشتید شجاعیان بازی کند؟ تا چه زمانی می‌خواهید همکاری نکنید؟ خواهش می‌کنم با باشگاه استقلال همکاری کنید.

او ادامه داد: من اهل استعفا نیستم و با انگیزه بیشتر می‌خواهم کار کنم و در نظر دارم کار‌های بزرگی در آکادمی و ... انجام دهم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵
مگر می‌شود بازیکنی که قراردادش ۲ میلیارد تومان بوده اکنون خواهان دریافت ۱۰ میلیارد تومان باشد! ما به خاطر شما هوادار‌ان مجبور هستیم قرارداد‌هایی را ببندیم که مخالف آن هستیم!

مردم الان خودشان نیازمند نان شب هستند پس این هزینه ها را کنار بگذارید
این افراد متخلف را معرفی کنید تا در سابقه کاری بازیکن ثبت شود تا دیگر این کار را تکرار نکند
پول مفت میگیرند تا صبح بیدارند
مدل فوتبال ما رفاقتی و بکش زیرش است، لطفاً دم از حرفه ای بودن نزنید که توهین به کل فوتبال جهان است
۳۰ میلیون هوادار!!!
این آمار شوتبالی از کجا میاد؟
دستبردار آقا خودتون به اینها پرو بال میدید بعدش نمیتونید جمعشان کنید؟؟؟ پول بیت المال صرف الواتی عده ای می شود اگر ما نخواهیم پول بیت المال و مالیات ما در اینگونه زمینه ها خرج شود به کجا شکایت بریم؟؟!! وقتی بازیکنی تمام بدنش خالکوبی است آخه چرا باید در ورزش کشور اسلامی جایگاه داشته باشد؟؟؟ این عین تبلیغ فرهنگ لااوبالی غربی است؟؟؟ چطور باید فریاد بزنیم که مسئولین گوش کرشان را باز کنند؟؟!! شما نگاه کن بازیکنی تا بنا گوشش خالکوبی دارد آنوقت تمام وقت در بازی حضور دارد و تبلیغ عالی برای فرهنگ سازی خالکوبی شده است؟؟!! ما نمیخواهیم به این روش در آسیا مقام بیاریم؟؟!!
عاقبت تیمی که بزرگتر نداشته باشه همین می‌شه. کاش ما هم یه بزرگتری مثل کریم باقری داشتیم
چرا الکی بهانه میارین خوب بازی نکردین دیگه
کلا فوتبال ایران از ریشه مشکل داره. اینها روزهای الکیه. عمده مشکل فوتبال هم فساد گسترده هست که درش وجود داره. حیف پول بیت المال
30میلیون هوادار!!!؟داداش ما رونخندون.کیسه روچه به این حرفا.چه اعتمادبه سقفی
آقای سعادتمند خوب است وقتی مربی دارد کارش را انجام می دهد با مربی دیگری مذاکره شود.
لازم نیست بخاطر ما پول های بیت المال رو خرج کنید

فساد رو کنترل کنید و دلال هارو بیرون کنید
این اقا هنوز نفهمیده مشکلات خانوادگی رو علنی نمی کنند و پدرانه و با جلسات داخلی و صحبت با بازیکنان حل می کنند.
چقدر بی تدبیری
پس تو اونجا چیکاره بودی؟ برای خرید و تفریح رفته بودی؟ اینکه شد عذر بدتر از گناه
وقتی میگن مدیر باید ورزشی باشه همین میشه دیگه. کسی که شب ساعت ۱۰ خواب باشه. صبح ساعت ۶ بیدار بشه. بازی ساعت ۹ شب شروع میشه و ممکنه ۳ ساعت طول بکشه. خوب ساعت ۱۰ شب وسط بازی وقت خوابش رسیده و ساعت فیزیولوژیک بدنش بهش اجازه ادامه شرایط رو نمیده.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان