بازدید 19908

ابعاد تازه از کتک‌کاری استقلالی‌ها با دخالت پلیس قطر

در حالی که یکی از عوامل تیم پزشکی به حمایت از ستوده وارد درگیری‌ها شد، یکی دو بازیکن استقلال نیز به حمایت از حسینی به ماجرا ورود کردند. پلیس قطر نیز با دیدن این درگیر‌ی‌ها، وارد عمل شد و عوامل درگیری را محاصره کرد.
کد خبر: ۱۰۰۵۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸ 28 September 2020

بازگشت تیم فوتبال استقلال از دوحه قطر به ایران با حواشی زیادی روبه‌رو بود، به طوری که در فرودگاه دوحه، بازیکنان با تیم پزشکی درگیری پیدا می‌کنند و کار به جای باریک کشیده می‌شود.

دکتر کاوه ستوده، پزشک تیم فوتبال استقلال روز گذشته اعلام کرد که با معاینات انجام شده مشخص شد که دنده سیدحسین حسینی، دروازه‌بان تیم استقلال شکسته نشده است. این مسئله باعث ناراحتی دروازه‌بان آبی‌پوشان شد که چرا پزشک تیم باید چنین مصاحبه‌ای انجام دهد و به نوعی مصدومیتش را زیر سؤال ببرد. به همین دلیل، حسینی در فروگاه دوحه به هنگام بازگشت استقلال، به ستوده اعتراض شدیدی می‌کند. این اعتراض باعث درگیری لفظی بین طرفین شده و گفته شده حسینی ضربه‌ای هم به ستوده زده است.

ابعاد تازه از کتک‌کاری استقلالی‌ها با دخالت پلیس قطر

در حالی که یکی از عوامل تیم پزشکی به حمایت از ستوده وارد درگیری‌ها شد، یکی دو بازیکن استقلال نیز به حمایت از حسینی به ماجرا ورود کردند. پلیس قطر نیز با دیدن این درگیر‌ی‌ها، وارد عمل شد و عوامل درگیری را محاصره کرد.

مسئولان استقلال پس از گفت‌وگو با پلیس قطر و رایزنی موفق شدند سوار هواپیما شده و به ایران بازگردند. احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه هم در فرودگاه حضور داشت.

 این اتفاقات در حالی در فرودگاه قطر برای نماینده ایران افتاد که پیش از این هم استقلالی‌ها در فرودگاه دچار مشکلات دیگری هم شده بودند. پس از فینال جام حذفی و بازگشت استقلال از مشهد، در فرودگاه مهرآباد برخی از بازیکنان با هواداران معترض درگیری فیزیکی پیدا کردند و یک نفر از مسئولان استقلال در آنجا حضور نداشت تا ماجرا را مدیریت کند.

در سفر استقلال به قطر نیز، چند بازیکن به همراه سرپرست و دیگر عوامل تیم به دلیل مشکلات‌شان در صدور ویزا، دیرتر به تیم اضافه شدند. پاسپورت احمد مددی، معاون باشگاه استقلال نیز در فرودگاه امام خمینی (ره) گم شد و او در این رقابت‌ها کنار تیم حضور نداشت. سفر سعادتمند به قطر نیز با حاشیه همراه بود، چرا که مدیرعامل استقلال همراه خود ارز زیادی برد در حالی از بانک مرکزی مجوز نگرفته بود. پلیس فرودگاه امام خمینی (ره) نیز مدیرعامل استقلال را به همراه معاونش به اتاق بازجویی برد. سعادتمند با رایزنی به قطر سفر کرد، اما معاونش تا ساعت‌های زیادی در بازداشت بود و در نهایت با قید وثیقه سه میلیارد تومانی آزاد شد.

ابعاد تازه از کتک‌کاری استقلالی‌ها با دخالت پلیس قطر

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۲
واقعا اینطور ادمها تو دنیا ابروی ادم را می برند
واااای بازم داوا گرفتن خخخخخ.
تا زمانی که مسعود هست اوضاع همینه بعد یه عده خودشونو به نفهمی میزنن که وزارت هیچ تقصیری نداره،، انگار استقلال زیر نظر عمه من فعالیت میکنه!!!
بازیکن بی شخصیت رو از استقلال شوت کنند بیرون
وزارت ورزش سوریه از همراهی شما بسیار متشکریم!!!!!
ایا به تیم ورزش هم پناهندگی می دهید!!!!
پزشک خصوصی در ابادان فقط مریضان عراقی که دلار میدهند رو ویزیت می کنه...
کشاورز و دامدار دامشون رو قاچاق می کنند...
مدیر تیم فوتبال برای خروج ارز در زمان بازیهای خارجی سو استفاده می کنه...
دولت برای دادن جایزه سکه ای به مدال آواران پس از دو سال قیمت سکه طلا رو یک هفتم حساب می کنه....
دلار افسار گسیخته تا 30 برابر قیمت خود در سال 90 پیش تازی می کنه....


و تو مانده ای و پیامک بی حجابی!


جهنمی که می گویند به خدا همین ایرانه
نمایندگان فرهنگ ایرانی!!!
وقتی برای کسی بیش از اندازه اش ارج وقرب قاءل شوی همین میشود. یک مشت شعبون خان بی ارزش حداقل از مرحوم حجازی پورحیدری و مظلومی وسایر بزرگان یاد بگیرید.
استقلال تموم شد. به هر حال به دلایلی تصمیم بر این شده که یک تیم بیشتر در کشور جولان نده و اون هم پرسولیس هست.استقلا همه مهره هاش فروخته خواهد شد و یک تیم بسیار معمولی در لیگ خواهد بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
خب پدر بیامرز، بازیکنای شما عین سگ و گربه به هم میپرن و تو قطر تا صبح قلیون میکشن چه ربطی به پرسپولیس داررررررره؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
سوال خیلی ساده دو باشگاه زیر نظر یک وزارتخانه یکی مدیران پرحاشیه و هر فصل یک داستان مشابه و یکی هم با آرامش کامل . حتی به خاطر حفظ آرامش اون تیم رئیس جمهور یک کشور به اردوغان رو می زند .دو وزیر یک باشگاه را تهدید می کنند و مربی را می ربایند. آقای عراقچی سفیر ایران در کرواسی را 6 ماه مامور مذاکره با برانکو می کند.به چه دلیل مدیران دو باشگاه اینقدر با هم تفاوت دارند.؟ دقت کردید که یک مدیر استقلالی دلسوز که اتفاقا منابع مالی هم داشت (موسوی) خیلی راحت کنار گذاشته شد؟ موسوی آدم کوچیکی نیست که میاد مصاحبه میکنه و میگه وزارتخانه نظری روی پیشرفت استقلال ندارد.مدیران را که هواداران انتخاب نکردند وزیر ورزش انتخاب کرده است.آخه نمیشه که 5 فصل با مدیریت گند زد به یک تیم اگر استقلال اینقدر بزرگ نبود تا الان از هم پاشیده بود.درد یکی دو تا 10 تا نیست.صیادمنش را بازی نمی دهند چون به ترکیه فروختند تا مصدوم نشود.بدون اطلاع وزارت خانه؟؟محاله هزارتا مورد می توانم نام ببرم.دلم ما خون هست.
پول بيت المال به چه افراد با فرهنگ و با شعور و تحصيل كرده و زحمت كشي به نام فوتباليست(البته اكثريتشون)داده ميشه !!!!با چه نتيجه هايي كه باعث افتخار ايرانه ...كل تيمهاي ايراني همينن...تو اين وضعيت كرونايي كه كار كاسبي همه خوابيده ..كي بايد رسيدگي كنه...وزير و گروهش ..نمايندهها كه دنبال ماشين و وام خودشونن كي حق مردم رو مطالبه بايد بكنه.. اينها الگوي اخلاقي بچه هاي ما بايد باشن.. ميگيم اعراب بي فرهنگ هستند ؟ تو اون كشور عربي چه ابروريزي كردن مثلا نماينده ايران بودن ...خدا به همه مرام و معرفت و شعور و ظرفيت واقعا ظرفيت بده گذشته خودشونو فراموش نكنن...انشاالله
هزینه همه این کارها رو کی میده

این فوتبال رو نمیخواهیم
این حسینی ادم بی جنبه ای هست اصلا مثل بچه ها می مونه
مدیریت ضعیف و آلوده همراه با بی اخلاقی بعضی از بازیکنان کم جنبه ، باینصورت میتواند آبروی ایران بزرگ را درداخل و خارج ببرد . البته تیم دولتی و نور چشمی بودن هم از دیگر علتهای اینگونه نونور بازیها و خسارتها ست متاسفانه !!!
دروازه بان با پزشک تیمشون تو فرودگاه قطر کتک کاری میکنن میندازن گردن وزیر ورزش و پرسپولیس.خجالت هم خوب چیزی کم جنبه ها
این تیم یه بار دیگه باید برگرده دسته سه تا آداب یاد بگیره
طرف هنوز فهم این رو پیدا نکرده که کادر تیم همیشه مورد احترام هستن بخصوص کادر پزشکی که سلامت بازیکن رو تضمین میکنند آبروی تیم و مملکت که از نظرشون هیچ ، اونوقت انتظار دارن همیشه از مورد احترام همه باشن ، جداً این نخبه ها از کجا اومدن ؟
بي غيرتا از پرسپوليس ياد بگيريد.
بدون کوچکترین اغماضی باید عوامل این ابروریزی ملی ازتیم اخراج شوند
عدم مدیریت فقط همین
خجالت هم چیز خوبی هستش البته اگه آدمی متوجه باشه وبفهمه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار