بازدید 5200

نجات یوونتوس ۱۰نفره در رم با درخشش و دبل رونالدو

کد خبر: ۱۰۰۵۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 28 September 2020

شاگردان آندره پیرلو در دیداری که دو بار از حریف عقب افتاده و در نیمه دوم 10 نفره هم شدند، در نهایت با دبل کریستیانو رونالدو از شکست گریخته و در دومین دیدار فصل به یک امتیاز قناعت کردند.

 

این رم بود که بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 12 و روی حرکن فردی و تماشایی هنریک میخیتاریان می توانست به گل اول بازی دست یابد، اما ضربه زمینی او توسط وژنیک شزنی مهار شد.

 

در ادامه حملات رم ادامه یافت و در نهایت این تیم در دقیقه 30 صاحب یک ضربه پنالتی شد. جوردن ورتو پشت توپ قرار گرفت و علیرغم حرکت خوب شزنی موفق شد گل اول تیمش را به ثمر برساند.

 

سه دقیقه بعد کریستیانو رونالدو روی پاس آرون رمزی می توانست موقعیتی خطرناک روی دروازه رم ایجاد کند، اما ارسال او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

اما در دقیقه 43 این بار یوونتوس بود که صاحب یک موقعیت پنالتی شد. مطابق انتظار کریستیانو رونالدو پشت ضربه ایستاد و موفق شد گل تساوی تیمش را به ثمر برساند.

 

 

اما در اوقات تلف شده نیمه اول بود که رم به گل دوم هم دست یافت. ارسال عرضی هنریک میخیتاریان در موقعیتی تک به تک به ورتو رسید و او با ضربه ای دقیق و زمینی گل دوم را به ثمر رساند تا رم با برتری 1-2 راهی رختکن شود.

رم در دقایق ابتدایی نیمه دوم هجومی ظاهر شد و در دقیقه 51 و با ضربه تماشایی پدرو از پشت محوطه می توانست به گل سوم دست یابد، اما شزنی دروازه را نجات داد.

 

اما در دقیقه 55 رم تا آستانه گلزنی پیش رفت. ادین ژکو درون محوطه و با چرخشی تماشایی و قدرت بدنی از سد اسپیناتزولا گذشت، اما ضربه او با بدشانسی به دیرک دروازه برخورد کرد.

 

 

در دقیقه 58 و با حرکت آلوارو موراتا این یوونتوس بود که می توانست به گل تساوی دست یابد، اما ضربه چکشی کریستیانو رونالئو در محوطه توسط دروازه بان رم مهار شد. در دقیقه 62 آدرین رابیو از زمین اخراج شد تا کار یوونتوس برای بازگشت دشوارتر شود.

 

اما در دقیقه 70 باز هم رونالدو به داد یوونتوس رسید. روی ارسال دقیق دانیلو از سمت راست، این ستاره پرتغالی با پروازی بلند و ضربه سر فوق العاده موفق شد دروازه رم را باز کند. در ادامه بازی رم موقعیت های نصفه و نیمه ای روی دروازه یوونتوس خلق کرد، اما به نتیجه ای نرسید و در نهایت دو تیم در این دیدار به تساوی 2-2 رضایت دادند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر