بازدید 16322

اموال حسین‌هدایتی برای پرداخت بدهی‌هایش، گم شد!؟

در حالی که حسین هدایتی در حکم صادره از دادگاه به تحمل ۲۰ سال حبس و محرومیت دائم از بکارگیری خدمات دولتی و رد مال معادل ۴ هزار و ۸۸۹ میلیارد و ۳۹۵ میلیون ریال به نفع بانک سرمایه محکوم شده اطلاعات خبرنگار ما حاکیست که ایشان که اکنون در حال گذراندن ایام محکومیتش است علی رغم داشتن دارایی نسبت به رد مال اقدامی ننموده است.
کد خبر: ۱۰۰۵۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳ 27 September 2020

 

به گزارش تابناک، طبق اسنادی که به دست خبرنگار عصرخبر رسیده است، از جمله دارایی حسین هدایتی می‌توان به املاكي كه به ادعاي خودش معرفي كرده و سهام کارخانه نورد و‌ لوله اهواز اشاره کرد که اکنون بیش از ٤٠٠٠ میلیارد تومان ارزش دارد و با فروش این سهام میتوانست مطالبات بانک‌ سرمایه و صندوق فرهنگیان را پرداخت نماید.

هدایتی به ادعای خودش در سال ۹۳ توانسته بود با شرکت در مزایده سازمان خصوصی سازی حدود ۴۵ درصد سهام نورد لوله اهواز را به نام یکی از اطرافیانش خریداری کند که بعدها این سهام به شرکت استیل آذین ايرانيان منتقل شد.
 
اموال حسین هدایتی برای پرداخت بدهی هایش، گم شد!؟
اموال حسین هدایتی برای پرداخت بدهی هایش، گم شد!؟
اموال حسین هدایتی برای پرداخت بدهی هایش، گم شد!؟
مالکیت غیرمستقیم حسین هدایتی و‌ شرکت استیل آذین ايرانيان بر این سهام که اکنون حداقل٤٠٠٠ میلیارد تومان ارزش دارد با دستور مقام قضایی تا تعیین تکلیف توقیف شد.


علی رغم مالکیت هدایتی و شرکتش بر این سهام چرا سازمان خصوصی سازی و حسین هدایتی با فروش این سهام نسبت به رد مال و‌ پرداخت مطالبات بانک‌سرمایه اقدام نکردند.

 
اما اکنون اتفاق جالبی افتاده است، در حالی که سهام مورد اشاره در اسناد بالا در توقیف بوده و می شد با فروش آن نسبت به پرداخت مطالبات بانك سرمايه اقدام نمود، ناگهان این سهام در بورس عرضه شد بدون نام حسين هدایتی و شرکت استیل آذین ايرانيان که این شایعه را به ذهن متبادر می کند که آیا این اقدام برای فرار از دین صورت گرفته است؟
 

مشخص نیست چگونه سهامی که در توقیف بوده عرضه و فروخته شده و در حالی که دیون حسین هدایتی 480 میلیارد تومان است و ارزش اسمی این سهام بیش از ٤ هزار میلیارد تومان است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۵
جک با مزه ای گفتید!!!
پاسخ ها
حمید کلباسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
حسین هدایتی را چه کسی از دروازه دولاب تهران به افلاک رساند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
اره به خدا بامزه بود خودشون واگذار ميكنن و خودشون محاكمه ميكنن واسه اقا دزده در رو باز ميزارن و بعد ميخوان با عدله محكومش كنن بعد رد مال به روز بايد گرفته شود همراه با تورم اگر ملك اين اقا 4سال پيش 4000مليار ارزش داشته با دلار 4000 توماني بوده حال اموالش جندين برابر شده حالا پيدا كنيد پرتقال فروش را
از پس چهارتا دزد برنمیان بعد ادعای مبارزه با آمریکا میکنن. تمام قوه قضائیه و تمام سیستم و قوانین شما را به سخره گرفتن طرف 20 سال تو قوه قضائیه در بالاترین رده ها انواع فساد و رشوه ها را مرتکب شده تو دادگاه میاد با گستاخی به قاضی میگه به تو چه مربوط که دوستان من به من هدیه دهها میلیاردی دادن بعد 31 سال حبس تعزیری. یعنی اگر کمی غیرت داشتید این رفتار گستاخانه مجرمان از هزارتا فحش برای شما بدتر بود. رسما به مردم دارید میگید آقا ما ناتوان هستیم. لطفا سانسور نکنید تابناک.
اصل وام از بانک سرمایه چقدر بوده است که چنین بر خاک سیاه نشانده شده است؟
این نزول خواری نیست؟
تو کشور ما هیچی غیر ممکن نیست
شاید دارند می فروشند که از محل آن بدهیها را وصول کنند.
به گم شدنش کاری نداریم به اصل اموال کارداریم ، از کجا آوردی ؟
بیچاره این همه ثروت را با عرق جبین وکدیمین بدست آورده.اگر قرار بود که به کسی بدهد جمع نمیکرد
کی به کیه تاریکیه
تا سیستم شفاف و مورد نظارت همگانی قرار نگیرد از این بازی های فراوان داریم
با عدالت غنایم را بین خودتان تقسیم کنید و ختم غائله نمایشی را اعلام نمائید .اجرکم عندالله
از تیم پیروزی بگیرن
تا قانون کشور با امضاء افراد وتو میشود وضع بدتر و بدتر خواهد شد. ایران که به حق وتوی ابرقدرتها معترضه، خودش بدترین تبعیضعا رو در داخل کشور داره.
اموالي كه خود حسين هدايتي جند سال پيش در اوج اقتدارش تو مصاحبه هاش ميگفت اينا هم هستن ٤٠٠ هكتار زمين در لواسان ،٤٠٠هكتار زمين در عسلويه ، ١٠٠ هكتار زمين در خاوران ، بزرگترين پرورش ميگو در عسلويه و صدها ملك و املاك ، اينارو خودش گفته و حالا هيچكس خبر نداره كه بره طلب ٤٨٠ ميليارديشو كه براش حكم پول خورد داره رو بگيره ،واقعا اگر با عرق جبين و كد يمين بدست اورده نوش جونش حداقل بدهيشو بده
تا بوده همین بوده و همین هم هست!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار