بازدید 13060
۷

توزیع تخم‌مرغ با قیمت مصوب از امروز در کشور

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور از توزیع تخم مرغ با قیمت مصوب از امروز در کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۵۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۰ 27 September 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، محمدرضا طلایی صبح امروز در بندرعباس اظهار کرد: الحمدالله شرایط مناسبی برای تولید تخم مرغ در کشور وجود دارد، ولی متاسفانه در بازار با افزایش قیمت تخم مرغ مواجه هستیم لذا شرکت پشتیبانی امور دام از امروز نسبت به توزیع تخم مرغ با قیمت مصوب در میادین، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اصناف اقدام کرده است.

وی افزود: شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران از امروز تخم مرغ توزیع کرده، اتحادیه تخم مرغ (اتحادیه میهن) این برنامه ریزی را انجام داده که در تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای و هم مناطقی که نیاز وجود دارد، توزیع را انجام دهند.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور با بیان اینکه در استان‌ها نیز شرکت پشتیبانی امور دام با هماهنگی ستاد تنظیم بازار استان کار توزیع تخم مرغ را انجام می‌دهند، تصریح کرد: با توزیع تخم مرغ با قیمت مصوب از امروز تخم مرغ با قیمت مناسب به همه ملت عزیزمان عرضه می‌شود.

طلایی همچنین ابراز داشت: سازمان‌های جهادکشاورزی استان‌ها و روسای سازمان‌ها به عنوان عضو تنظیم بازار استان در تمام استان‌ها و شهر‌ها نیز بحث توزیع تخم مرغ را انجام می‌دهند.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: شرکت پشتیبانی امور دام با نظارت بر توزیع تخم‌مرغ و همکاری خوب تولیدکنندگان برای عرضه تخم‌مرغ به قیمت مناسب، انشالله در چند روز آینده قیمت تخم مرغ به قیمت مصوب تنظیم بازار استان‌ها می‌رسد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۷
آقای طلایی به جای توزیع موقت تخم مرغ به قیمت مصوب، ریشه گرانی تخم مرغ را پیدا کنید و مشکل را ریشه ای حل کنید، مبارزه با معلول کاری بیهوده است، همان کاری که شما می خواهید انجام دهید.
قیمت را به مرگ گرفته اند و ما هم از تب از خوشحالی در پوستمان نمی گنجیم.
به نام خدا
جناب آقای حاج آقا طلایی
اینهمه توشیح دادی اما اصلا اشاره ای نکردی قیمت مصوب چهنده
حالا قیمت مصوب چند هست؟
می خواستیم بر اساس چشم انداز در سال 1404 قدرتمندترین کشور منطقه شویم !!!!
فقط صف تخم مرغ کم داشتیم که اونهم با درایت مسئولین زخمتکش محقق شد
ههههه بعداز۴۱سال هنوز توقیمت تخم مرغ موندیم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر