بازدید 8222
۱
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد

تعلیق دو هفته‌ای بررسی لایحه استخدامی شهرداری‌ها

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از تلاش کمیسیون برای تهیه طرح برای کمک به رفع تبعیض که در قرارداد‌های دستگاه اجرایی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۳۹۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۳ 20 September 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، عباس گودرزی در مورد جلسه امروز (یکشنبه) کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در این جلسه لایحه استخدامی شهرداری‌ها را بررسی کردیم، اما با توجه به تفاوت نظرات اعضای کمیسیون و نمایندگان سازمان امور اداری و استخدامی کشور، مقرر شد این لایحه برای دو هفته در حالت تعلیق بماند تا مرکز پژوهش‌های مجلس و کمیته اداری و استخدامی کمیسیون اجتماعی آن را بیشتر تطبیق دهند. بعد از دقت نظر در بررسی لایحه فوق، مجدد در دستورکار این کمیسیون قرار خواهد گرفت.

نماینده مردم بروجرد در مجلس ادامه داد: در این جلسه، اصلاح ماده ۳۲ قانون مدیریت خدمات کشوری نیز بررسی شد که در آن طرح حذف تبصره این ماده مطرح شد. با توجه به اینکه طرحی در قالب ساماندهی استخدام کارکنان دولت هم در حال تدوین بوده، در قالب یک فوریتی به مجلس تقدیم خواهد شد. نظر به اینکه این طرح یکی از اولویت‌های کمیسیون اجتماعی است، مقرر شد این دو طرح در هم ادغام شود و پس از بررسی در صحن در قالب یک فوریتی در دستورکار کمیسیون قرار گیرد.

گودرزی در پایان با اشاره به حضور نمایندگانی از سازمان امور اداری و استخدامی کشور، دیوان محاسبات، وزارت کشور و مرکز پژوهش‌های مجلس افزود: این طرح برای کمک به رفع تبعیض که در انواع و اقسام قرارداد‌های دستگاه اجرایی با کارکنان وجود دارد می‌شود. همچنین باعث می‌شود بی‌عدالتی که در جذب نیرو‌های انسانی، توزیع فرصت‌های شغلی و نحوه پرداخت‌ها وجود دارد از بین برود. این طرح جهت بررسی در دستورکار کمیسیون قرار خواهد گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
7 سال پیش شهرداری تبریز 4هزار نفر نیرو داشتند ولی الان بالغ بر 21000 نفر نیرو دارد و شوراها و شهردار و همین نمایندگان مجلس و و کسانی که نفوذ داشتند نیرو به بدنه شهرداری تحمیل کردند و حالا می خواهند آنهایی که بصورت غیر قانونی جذب شده اند تبدیل وضعیت نمایند واقعا این کجاش عدالت هست چرا بجای بررسی موضوع یاد شده و اینکه با چه مجوزی جذب شده اند لاپوشانی می کنید؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل