بازدید 20306
دو نیمکت خالی بزرگ با یک گزینه در حد بوندس لیگا

جنگ تراکتور و استقلال برسر استخدام الکساندر نوری

تراکتور و زنوزی هم با پیشنهاد نجومی در پی جذب تنها گزینه تراز اول باقیمانده برای فوتبال ایران است که در کنار تجارب و سابقه حرفه ای ، مشکل قانون منع قرارداد با خارجی‌ها را بخاطر اصلیت ایرانی ندارد. تراکتور نوری را تنها گزینه باقیمانده می‌بیند.
کد خبر: ۱۰۰۲۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸ 16 September 2020

پس از جدایی فرهاد مجیدی از تیم استقلال، صحبت از مربیان زیادی برای جانشین او به میان آمد. مدیران استقلال حتی در این خصوص اعلام کردند که مذاکرات خود را با آندره‌آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی سابق این تیم آغاز کرده‌اند تا او را جانشین فرهاد کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، با وجود کش‌وقوس‌های فراوان، به نظر می‌رسد دیگر استراماچونی شانسی برای بازگشت به استقلال ندارد و باید حضور دوباره او روی نیمکت این تیم را منتفی دانست. از همین رو، مدیران باشگاه استقلال به فکر جذب یک مربی دیگر افتاده‌اند که شنیده می‌شود یکی از گزینه‌های آنها الکس نوری است. گزینه ای که مد نظر تراکتور هم قرار دارد.

جنگ تراکتور و استقلال برسر استخدام الکساندر نوری

مسئولان استقلال پس از استعلامی که از سازمان لیگ گرفته‌اند قصد دارند الکساندر نوری که پدری ایرانی دارد را روی نیمکت این تیم بنشانند. نوری که سابقه هدایت تیم وردربرمن در بوندسلیگا را دارد، پس از جدایی از هرتابرلین هنوز هدایت تیمی را نپذیرفته و آزاد است تا به هر تیمی برود. از طرفی، نوری هم چند روز پیش طی مصاحبه‌ای اعلام کرد که پیشنهاد دارد اما از آنها نام نبرد.

نکته جالب توجه اینجاست که اگر نوری سرمربی استقلال شود، فریدون زندی و آرش برهانی دستیاران او در این تیم خواهند بود و باید منتظر ماند و دید چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. در مقابل تراکتور و زنوزی هم با پیشنهاد نجومی در پی جذب تنها گزینه تراز اول باقیمانده برای فوتبال ایران است که در کنار تجارب و سابقه حرفه ای ، مشکل قانون منع قرارداد با خارجی‌ها را بخاطر اصلیت ایرانی ندارد. تراکتور نوری را تنها گزینه باقیمانده می‌بیند.

البته هیئت مدیره استقلال یک بار با این انتخاب مخالفت کرده است اما با توجه به اینکه حضور جواد نکونام در استقلال فعلا منتفی است و از سوی دیگر محمود فکری و امیر قلعه نویی نیز تیم دارند، آخرین گزینه استقلالی‌ها نوری است تا از این طریق برخی از هواداران را نیز راضی نگه دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
ما تراکتوریها نوری را نمیخواهیم فقط تارتار منصوریان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
عزیز دل منم تراکتوریم .... اینای که شما گفتی رو ما اصلا نمیخوایم. مگه تراختور بچه سر راهیه که بسپریمش به اینا...
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
تارتار و منصوزریان رو هم نمیخوایم. یکیش شدیدا پرسپولیسیه و یکیش استقلالی. کسی رو میخوایم که طرفدار تیمی باشه که مربیشه. نه اینکه ارزوی پیروزی و قهرمانی برای تیمی دیگه داشته باشه
قانون منع مربی خارجی برداشته شد
پس الکی خبر نزنید
خداروشکر استقلال اینو هایجک کرد از تراکتور. خیال ما تراکتوریها راحت شد. این نوری سابقه مربیگری تو یه تیم بالای 6 ماه رو نداره. گند میزنه به تیما و بعد اخراج میشه
با این طرفدارانی که تیمهای ایرانی دارند (فحاشان حرفه ای) ،مربیان باید احمق باشند که مربیگری این تیمها را بپذیرند.
الکساندر نوری حق مسلم ما تورکهاست
حالا چون فامیلش نوریه مربی خارجی محسوب نمیشه؟ دو روز دیگه پول این رو هم نمیدین میره شکایت میکنه دوباره دستتون رو تا آرنج میکنین توو جیب مردم که طلبش رو از بیت المال بدین.
استقلال و پرسپولیس چرا همیشه ته مانده های تراکتور را میخورند . مگه خودشون بلد نیستن بازیکن جذب کنند .
قانون منع خارجی بخاطر ژن خارجیه یاخارج نشدن ارز ک میگین پدرش ایرانیه
هر کاری میکنی فقط طرف استقلال نیا فهمیدی
#شاه فرهاد- را- برگردانید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل