بازدید 11160

نرخ مصوب روغن اعلام شد

معدن و تجارت در خصوص مصوبات ستاد تنظیم بازار در مورد عرضه روغن ذخایر استراتژیک نوشت: نرخ عرضه روغن آفتاب ۵ هزار و ۵۰۰ تومان و روغن سویا و روغن پالم نیز ۵ هزار و ۱۰۰ تومان مصوب شد.
کد خبر: ۱۰۰۲۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰ 15 September 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، محمدرضا کلامی با بیان اینکه ستاد تنظیم بازار نرخ عرضه ذخایر روغن استراتژیک کشور را اصلاح کرده تا بخش خصوصی در این حوزه انگیزه های لازم را برای تامین مستقیم نهاده های مورد نیاز خود داشته باشد، اظهار داشت: نرخ عرضه روغن آفتاب ۵ هزار و ۵۰۰ تومان و روغن سویا و روغن پالم نیز ۵ هزار و ۱۰۰ تومان تعیین شده است.

به گفته وی، بخش خصوصی خود باید وظیفه تامین مواد اولیه اش را انجام دهد زیرا دولتی کردن اقتصاد به صلاح کشور نیست و ما فقط در حد ذخایر استراتژیک وظیفه و تکلیف داریم.

 

تکلیف بانک مرکزی برای تامین ارز دانه های روغنی و کنجاله سویا

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صمت با اشاره به اینکه مقرر شده تا بانک مرکزی تامین ارز در خصوص تامین ارز دانه های روغنی و کنجاله سویا را انجام دهد، تصریح کرد: از دیگر مصوبات ستاد این است که با توجه به تکالیف نیروی انتظامی، دادستانی ها و سایر دستگاه های نظارتی به خصوص نیروهای مرزبانی و نیروهای مستقر در نقاط مواصلاتی کشور مقرر شد با کسانی که در مسیر حمل و نقل نهاده های دامی با اختلاط شن و ماسه سعی در تقلب در تناژ این کالاها دارند و سبب ضرر به دامدار و غیرکیفی شدن محصول می شوند، به شدت برخورد شود.

وی تصریح کرد: در این راستا اتاق های تعاون، بازرگانی و تشکل های تولیدی و توزیعی مکلف شدند تا گزارش های خود را به دادستانی، سازمان حمایت، نیروی انتظامی و دبیرخانه تنظیم بازار منعکس کنند.

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت تاکید کرد: در خصوص هزینه های نقل و انتقال ارز نیز مقرر شد کمیته تخصیص ارز وزارت صنعت برای ریال عمان و سایر ارزها پیش بینی های لازم را انجام دهد تا کالاهای مورد نیاز بدون مشکل تامین شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر