بازدید 9128

کاهش ۵ هزار تومانی قیمت گوشت در بازار

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی کشور از کاهش ۵ هزار تومانی قیمت گوشت در بازار خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۲۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰ 15 September 2020

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی کشور از کاهش ۵ هزار تومانی قیمت گوشت در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ ۹۲ تا ۹۵ هزار تومان به مغازه دار و ۱۱۰ هزار تومان به مصرف کننده عرضه می‌شود.

او رکود بازار، کاهش قدرت خرید خانوار در پایان ماه همزمان با بازگشایی مدارس را علت اصلی افت قیمت گوشت در بازار اعلام کرد و افزود: با توجه به شرایط فعلی بازار، پیش بینی خاصی راجع به وضعیت قیمت نداریم.

ملکی درباره آخرین وضعیت قاچاق دام بیان کرد: طبق شنیده‌ها مقداری دام از مرز‌های کشور به سمت امارات در حال خروج است که با اطلاع رسانی این موضوع انتظار می‌رود که مسئولان جلوی این امر را بگیرند، در غیر این صورت با کمبود عرضه و التهاب قیمت در بازار مواجه خواهیم شد.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی ادامه داد: با توجه به نوسان نرخ نهاده‌های دامی، دامدار در فصل زمستان به دلیل نبود علوفه در صحرا دچار مشکل می‌شود.

او قیمت هر کیلو دام زنده را ۴۲ تا ۴۴ هزار تومان اعلام کرد و گفت: با رکود حاکم بر بازار، قیمت دام زنده نسبت به هفته‌های اخیر ۲ هزار تومان کاهش یافته است.

ملکی در پایان تصریح کرد: با توجه به آنکه در ۶ ماهه دوم سال دام‌ها باید در آغول بمانند، از مسئولان تقاضا داریم که تدابیری برای تامین نهاده مورد نیاز دامدار بیندیشند تا دامداران به سبب کمبود عرضه تغییری در قیمت‌ها نداشته باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۰
پپپپننننجججج ههههززززاااارررر . . . !!!!!!!!ععععااااللللییییهههه !!!!!!!!
من کاشان زندگی میکنم گوشت زیر 120هزار وجود نداره موندم این قیمتهارو کی از کجاش در میاره هی میگن گوشت ارزون شده کو کجاست...
من ذوق مرگ شدم ، روحانی دستت درد نکنه اینقدر به فکر مردم هستی
الان خیلی خبرخوشحال کننده ای بود که گفتین.۵۰هزارتومان میره بالا ۵تومان میاد پایین خیلی شاهکاره؟
خدایا تب نکردیم و نمردیم و دیدیم تو ایران چیزی ارزون شد! اونم چقدر. خدایا شکرت5000هزارتومنم 5000تومنه.جاش برق رو گرون کنن خوب!!!!!
سپاس
واوو چه چقدر خوشبختیم مااااا وقتی میره بالا 50 هزاری میره خبری نمیشه :)
حیلی جوکین شما
اوه ماي گاد
سیگنال افزایش قیمت گوشت ارسال شد....
خوش به حال اماراتی ها و کشورهای همسایه، خودمان که نمی توانیم بخوریم بگذارید آنها بخورند، فکر کنم خروجی ها و قیمت بلیت را ارزان کنند مردم بتوانند گاهی بروند خارج از کشور و کمی گوشت ایرانی بخورند!!!!!!!!!!!
مومنین خدا نشناس از خدا نترس گوشت کیلویی 110 هزارتومان را کدام کارگر، کارمند، قشر مستضعف و ... می تواند بخورد؟ به غیر از شازده های خودتان؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل