بازدید 971353
آیا قهر و خداحافظی مربی استقلال بخاطر تذکر به همسرش بود؟

ماجرای شنای همسر استراماچونی در سواحل کیش

همسر استراماچونی به اتفاق فرزندانش به گمان اینکه مقررات شنا در سواحل کیش همانند اروپاست، با لباس زیر وارد دریا می‌شوند که با ممانعت نیروهای مسئول مواجه می شوند
کد خبر: ۱۰۰۲۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۸ 14 September 2020

بعد از موانعی که بر سر بازگشت استراماچونی به استقلال مطرح شده است، اخبار و گزارش های تایید نشده ای در فضای مجازی پخش شده که از آن به عنوان دلیل اصلی خروج مرد ایتالیایی و خانواده اش از ایران در سال گذشته یاد می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی، گفته می‌شود چهاردهم مهر ماه سال گذشته، استراماچونی به همراه همسرش به جزیره کیش سفری سه روزه می کند.

در این سفر همسر استراماچونی به اتفاق فرزندانش به گمان اینکه مقررات شنا در سواحل کیش همانند اروپاست، با لباس زیر وارد دریا می‌شوند که با ممانعت نیروهای مسئول مواجه می شوند.

ماجرای شنای همسر استراماچونی در سواحل کیش

درگیری لفظی رخ داده بین استراماچونی و مأمورانی که انجام وظیفه می کردند منجر به ناراحتی شدید همسرش "دالیلا" می‌شود و سرمربی استقلال همان زمان تصمیم می گیرد در اولین فرصت ایران را ترک کند.

با عذرخواهی های مکرر مسئولان وقت باشگاه استقلال بابت این موضوع و در نهایت مشاوره ای که وکیل خبره استراماچونی به او می‌دهد، این مربی تصمیم می گیرد در ایران بماند و با اولین اشتباه از سوی مدیران استقلال تصمیمش را عملی کند.

صحبت‌های همسر استراماچونی با برخی دوستان و آشنایانش در ایتالیا موجب می‌شود این بحث تاحدودی در رسانه‌های ایتالیا هم منعکس شود ولی در نهایت با تدبیری که مدیران استقلال و وزارت ورزش انجام می دهند این موضوع به کلی مسکوت باقی می‌ماند.

استراماچونی برای عملی کردن نقشه خروج از ایران ابتدا همسر و فرزندانش را راهی کرد تا اینکه باشگاه به دلیل مشکلات انتقال پول در پرداخت قسط مطالبات استراماچونی تاخیر کرده و در نهایت او با استفاده از بند فسخ یکطرفه قراردادش ایران را صبح روز بازی با پیکان (۱۸ آذر و ۲ ماه پس از آن اتفاقات) ترک کرد.

استراماچونی پس از بازگشت صحبتهایی درباره اوضاع داخلی ایران با رسانه های ایتالیایی انجام داده و مطالبی را علیه نظام، پیرامون اتفاقات ساحل کیش و اعتراضات آبان ماه ۹۸ بیان می کند که البته هیچ یک در داخل انعکاس خوبی پیدا نمی کنند.

پس از این حواشی، ماجرا از سوی مدیران وقت باشگاه به شکل نمایشی برای بازگرداندن استراماچونی ادامه پیدا می کند در حالی که بعد از حواشی پیش آمده هرگز مجوزی برای بازگشت او صادر نمی‌شود.

در نهایت این موضوع مسکوت می‌ماند تا احمد سعادتمند دانسته و ندانسته در تیر ماه سال جاری بار دیگر به اصرار تعدادی از اسپانسرها، موضوع بازگرداندن استراماچونی را مطرح کند غافل از اینکه بازگشت این مربی به ایران غیرممکن است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۹
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۴۵
چقدر هم گستاخ بوده این مربی
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
واقعا متاسفم برای مسئولین استقلال، فقط به دلیل اینکه تو سالهای گذشته ضعیف عمل کردن و نتونستن یه مقامی بیارن، حاضر هستن تمام حقارت ها رو قبول کنن تا این مربی برگرده به تیم. حالا بماند که تو اون مقطع هم کار خاصی انجام نداد. واقعا متاسفم برای این به اصطلاح مدیران. آخه حماقت هم حد و اندازه ای داره. وقتی این بابا تو روز اول می خواست پاش رو ایران بزاره باید می فهمید که به یکی از شهرهای ایتالیا سفر نمی کنهف باید می دونست که تو ایران قوانین و مقررات خاص خودش رو داره. مگه میشه مربی که مقرار میلیون دلاری دستمزد بگیره بدون اینکه بدونه کجا داره میره قرارداد امضا کنه. اتفاقا به خوبی هم خودش و هم همسرش می دونستن که قوانین تو ایران چی هست اما با توجه به استقبالی که ازش کردن و از او یه بت ساختن فکر می کرد و می کنه که فرای قانون هست و هر کاری که دلش بخواد می تونه بکنه. واقعا متاسفم برای مسئولین استقلال به دلیل اینکه بعد از رفتارهای این بابا ، هنوز دنبال قرارداد جدید با این هستن. شک ندارم با توجه به اتفاقاتی که افتاده، حتی اگه این بابا هم برگرده دیگه نمی تونه استقلال رو قهرمان کنه. شک ندارم.
واقعا از کی تا بحال اینقدر ما زبون‌ شده ایم در برابر خارجی های اروپایی؟؟ حقارت تا کجا؟ ادم شرمنده میشه... این اقا یعنی قوانین کشور رو نمیدونسته؟ یعنی اگر شنا برید ایتالیا و کاری خلاف قانون انجام بدید ایتالیایی ها میرقصن برای شما یا اینکه برخورد می کنند؟ اینقدر حقارت در برابر خارجی ها حال ادم رو بد میکنه. مرغ اروپایی برای ما ایرانیها همیشه غازه درحالیکه کمترین اهمیت را در جهان همین اروپاییها به ما ایرانیها دارند.
ببخشید منبع این خبرتون از کجاس ؟
خود استراماچونی توی مصاحبه هاش از کشور ایران تعریف کرده بود و میگفت کیفیت زندگی در ایران بالاس ( البته حق داشته چون فقط بالاشهر تهرانو دیده )
سواحل اروپا؟ بهتر بنويسيد بگمان اينكه اينجا هم مثل تمام كشورهاي ديگر دنياست....
پاسخ ها
یه ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
دقیقا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
مانند سواحل لبنان و سوریه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
فقط سواحل اروپا آزاده؟ بهتر بود میگفتید تمام سواحل دنیا بجز ایران
نقش قوانین عجیب و غریب ایران به همراه مسوولینی که در هر معامله دولتی و شبه دولتی باید پولی به جیب بزنند در تک تک افتضاحات برجسته است، اگر هم در لحظه رخ دادن داستان ندانید، بعد خبردار خواهید شد!
تدبیر؟ منظورتون پنهانکاری و دروغ گفتن به جامعه هست؟
یعنی کشور با جمعیت 85 میلیونی چند تا مربی خوب نداره که توی این اوضاع اقتصادی محتاج اینا نشیم
لباس زیر نه . مایو شنا
اگر ماموران انگولک نمیکردن با اون پول میشد تو کیش یه بیمارستان برای مردم ساخت !
لباس زیر در سواحل کشوری که میدونی باید توش روسری سرت کنی ؟ صد رحمت به عقل جلبک دریایی !
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
دوست عزیز اتفاقا شک ندارم که هم خودش و هم همسرش می دونستن که قوانین چی هستن اما متاسفانه با توجه به بت سازی که هم هوادارها و هم مسئولین استقلال از این بابا کردن، فکر می کرده که هر کاری دلش بخواد می تونه انجام بده و واقعا هم تا حالا همینجوری شده.
این تدبیر و درایت مسئولان استقلال و وزارت ورزش منو کشته
دقت کردین هرماه یه سوژه وجود داره برای جلب توجه حلا اون بدخت از کجا می دونسته شنا کردن ایراد داره میزاشتین شناش میکرد بعد ازش عذرخواهی میکردید که تکرار نشه بهترین راه حل همین بود
خوب به خیر سری کار چاق کنها و پوسانت بگیران برای اینها کیش هم اروپا خواهد شد؟؟ ای اف به غیرتتون که اینگونه پول بیت المال را خرج کفار میکنید؟؟!!
وامصیبتا اسلام از دست رفت !
چه مصيبتي واي شنا كرده حق 80 ميليون ايراني را تضعيع كرده چون بقيه نميوتنن شنا كنن جز معدودي از خواص رانتخوار
میخوام برنگرده صد سال سیاه
خخخخخخخ
چقدر بدبختیم
ما به عنوان یک ایرانی چقدر باید از بیت المال برای خارجی ها صرف کنیم تا مثلا اونی که در رویاهاست عملی بشود امروزه یک بچه هم میداند مشکل جای دیگری است ولی خوب شما هی پول بدبد تمامی که ندارد.
فقط می خواستند در آخرین بازی استقلال ،حواشی درست کنند،تا مجیدی و بازیکنان تمرکزشان را از دست بدهند و موفق هم شدند.

نمیتوانستند ای موضوع را بعد از بازی مطرح کنند
هِرّی!
این هم ترفند تازه برای جلوگیری ازورود استرا
لباس زیر نه لباس معمول شنا!
پاسخ ها
رضا
| Germany |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
آره دیگه استرا فکر کرده اینجا هم مثل تموم دنیاست
مربی بی فرهنگ
چقدر بی قانونه
یعنی این رو هیچ کس نمیدونست الا شما؟ و الان بعد از این همه وقت تصمیم گرفتید نشرش بدید؟ خداییش خیلی حرکت زشت و کثیفیه که برای اینکه استراماچونی رو نذارید بیاد ایران پای زنش رو بکشید وسط.
کاری ب درست یا غلط بودن جلوگیری از شنای این خانم با مایو تو کیش ندارم چیزیکه مهمه اینه ک اینجا ایرانه و شما بعنوان یه توریست باید ب قوانین مملکت من احترام بذاری همونطوریکه وقتی ما ب کشورهای دیگه سفر میکنیم موظفیم ب قوانین اون کشور احترام بذاریم وگرنه برخورد شدید میکنن باهامون و اصلا شوخی ندارن در اینمورد.
خیلی مملکت ضایعی داریم خدایی و هیچ جا اینجوری نیست بجز اینجا ....
خیر این حرفها نیست. مسعود خان علاقه ای به حضور ایشان و قدرتمند شدن استقلال ندارند.
بی سواد! لباس زیر نبوده...به اون میگن مایو!
به درک که رفت وبرنگست مگه مربی داخلی خودمان مگه کمتراز مربی خارجی تجربه دارند چرا پول یامفت میکنید تو جیب مربیهای خارجی
با عذرخواهی های مکرر مسئولان وقت باشگاه استقلال بابت این موضوع و در نهایت مشاوره ای که وکیل خبره استراماچونی به او می‌دهد، این مربی تصمیم می گیرد در ایران بماند و با اولین اشتباه از سوی مدیران استقلال تصمیمش را عملی کند.!!!!!!!!!!!!!!!


هرجای دیگه دنیا استرا باید بابت اطلاع نداشتن از قوانین عذرخواهی میکرد
واقعا انقدر تلاش شما برای برنگشتن کسی که انقدر محبوب بین استقلالیها ستودنی هست واقعا خسته نباشید دلاورا!!
ظاهرا وضع مالی عده ای از دولت های واقعا خوب هست اصلا بحث پول نیست هر چقدر بخواهید هست !!
ولی وضع مردم اصلا خوب نیست این تضاد نیست ؟
خودتون هم می‌دونید که این خبر دروغه. چرا این کار رو میکنید و هر خبری رو پخش میکنید که مدیران نالایق رو موجه کنید؟ چرا گناه یه بیگناه رو میشورید و اینهمه گناه مدیران کثیف استقلال و پرسپولیس رو توجیه میکنید؟ بخدااااااااااا روز تقاصی هم هست.
استراماچونی!جم کنیدبابا،آخه کیه اجنبی ... این همه مربی خوب داریم خودمون
متاسفم براتون اگه بزارین دوباره وارد خاک کشورمون بشه ..
خجالت نمیکشه؟؟هرچی دلش خواسته گفته..اون وقت اینقد کم ارزش شدیم که اسرار میکنید برگرده متاسفم براتون
خاک برسرمسئولینی که دنبال این مربی هستند
مصیبت بزرگی است
این اولین و آخرین ضربه ای نیست که از برداشت غلط از دین و تفکر افراطی دینی می خوریم !
نمی دانم چرا فقط ایرانیان قراره بروند بهشت آنهم فقط ایرانیان هم دوره ی ما نه گذشتگان و نه آیندگان !
نمی دانم چرا خداوند اینقدر دایره بهشت را محدود کرده !!!!
مثلا چی میخواهی بگی مخالفت با سی میلیون هوادار برای تو چه منفعتی دارد
بله. ایشان تا از خارج رسیدن مستقیم رفتن سواحل کیش و نمیدونستن اینجا ایرانه و چه قوانینی داره. نه اینکه دور و برشون همه با لباس زیر توو دریا بودن ایشون هم اشتباه کرده. جمع کنین این داستان سرایی ها رو. حالا چون برنگشته ایران باید برای زنش داستان بسازین؟ زشته بخدا
ما هر جای جهان برویم مقررات ان کشور را مطالعه می کنیم و تور های مربوطه توضیح می دهند. قابل درک نیست که همسر فلان کس نمی دانست .
خب شما چرا این موضوع مسکوت رو فاش می کنید؟
چه بهتر تو اين بي پولي ايران همان بهتر که نمي ايد.تازه بيايد هم کار ي انجام نمي دهد
به درک برن گورشونوگم کنن
یعنی اون قدر بدبخت شدیم که باید زن نیمه برهنه ی این آقا رو تو دریا راه بدیم تا بهشون بر نخوره و از ایران نرن. خاک تو سرتون با این مربی آوردنتون . کاپیتولاسیون که یادتونه؟ اگه استراماچونی هوس میکرد که فردا مثلا یه کار اروپایی دیگه انجام بده باید خفه میشدیم ؟ ماموران ساحل کیش خوب کاری کردن .
پاسخ ها
اهوازی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
شما این اراجیف باور کردید ؟
ص
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
میترسید از آمدنش
استراماچونی چه بی ادبی است
فک کرده ایران اسلامی ما مثل اقتضاح خانه های اروپاست
گزارش جالبی بود. همه انجام وظیفه میکردن، فقط یه سوال باقی میمونه : مسئول توزیع این وظایف کجاست که مسئولبت های بعدیش رو هم قبول کنه؟!
یکم اینکه برای چی موضوعات حاشیه ای که این مدت مسکوت مانده توسط شما رسانه ای شد و اینکه وقتی هیچ کدام از خبرگذاری ها تا به حال چنین شایعاتی را منتشر نکردند شما باید منبع خبر فوق را درج می‌کردید.
دوم اینکه خبر شما کذب محض است. چرا؟!؟؟
سال گذشته بر حسب اتفاقاتی که در ایران رخ داد و دلیلی جز محدودیت های بانکی که به خاطر تحریم به کشور تحمیل شده بود و عملابر همه ادعاهای دولت خط بطلان می‌کشید به دستور ظریف سفیر ایران در رم جلسه ای چند ساعته با استراماچونی و وکیلش و نماینده باشگاه استقلال در سفارت برگذار شد.
مگر می‌شود وزیر خارجه از ممنوع الورود بودن استراماچونی بی خبر باشد.
چرا مرتبه و اعتبارخبرگذاریتان را در حد مجلات زرد بی خاصیت تنزل میدید، حیفه به خدا
یعنی چی باشگاه ازش عذرخواهی کرده
اوباید با قوانین هرکشوری که وارد میشه احترام بذاره
اوقانون شکنی کرده
اوباید عذر خواهی میکرده
هرکشوری قوانینی داره که همه حتی خارجیها باید رعایت کنند ..ایشون چطور قوانین مارو نمیدونسته
حالا هرچی بود یک مسافرت به خارج از کشور بر ای آقایان با هزینه تیم استقلال بود همین طور در همه سطوح دارند بیت المال را حرام و حیف میکنند.
سلام خاک برسر کسی که بتاطر منافع شخصی به مملکت خیانت میکند و ساده ترین مقررات مملکت رو نمیدونه و یا ملتزم به اجرا نیست
خاک و خاک و خاک برسرتون جواب خون شهداء رو‌چی میدید ؟
حالا این زنش 1ساعت میرفت تو آب چی میشد این که خارجیه دیگه ....
پاسخ ها
لیلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
دمت گرم
باید با کسی که فرهنگ و اعتقادات مردم ایران را جدی نمیگیرد برخورد شود چه طرف خارجی باشد چه ایرانی های بی ارزه که التماس خارجی ها رو میکنن .
اینا که همه چرنده....برای نیاوردن واستراماچونی و بهانه های واهی....
ولی مردیکه غیرت نداشته باشه روی زنش چه استراباشه
چه هرخبیث دیگرملعون رحمت خداست.
ایرانیااگه به اسم استراب ا خودشون بی بندوباری میطلبند....
بسی خیال باطل...کورخوانده اند
خیلی بد بود
من هم بودم میرفتم و پشت سرم را هم نگاه نمی کردم . حتمن از روی شناختی که ما از ماموران و برخوردشان داریم اگر انها را نزده باشند حداقل بازداشت کرده اند و کلی استرس به انها وارد کرده اند اگر دروغ می گویم می توانید از همه ملت امار گیری نمایید .
واقعا نمیدونسته کشور اسلامی آمده زندگی کنه عجب خنگی بوده
فعلا که همه چی برای ایران غیر ممکنه،،‌
وقتی سر قضیه زنش خدا تومن پول دادین تا ساکت بمونه .اونم جیبشو گشادتر کرد تا مثل بقیه تا آخر عمر بخوره و بخوابه
اون زن ایتالیاییه اونجوری بزرگ شده زن بدبخت فلک زده ایرانی نیس که بخواید براش تعیین تکلیف کنید اینو کی میخواید بفهمید .....
ازابتدا هم‌مشخص بود دعوا سر لحاف ملا نصرالدین یعنی بازماندن استقلال از جام حذفی وگر نه چگونه مدیر عامل باشگاه ازاین جریان مطلع نبوده وچرا وزرارت اورا درجریان نگذاشته اینهم ینوع بازی بود که جام به تیم مورد غصب وزیر نرسد
قوانین یک کشور را زیر پا گذاشته عذرخواهی برای چه ؟شرم آوره
وای
بله . تا زمانیکه وضع این باشه همین آش و همین کاسه هست . اونها زندگی میکنند و خوش می گذرانند مگر دیوانه هستند تو زندان پول بگیرند و زندگی کنند .
بسم الله اارحمن الرحیم
سلام لطفا به این مسائل نپردازید ایا خوشمان میاد که اگر همسرمان این کار را میکرد رسانه ای شود ؟ پس چرا برای دیگران میپسندیم؟
چرا با آبروی مردم بازی میکنید
واقعا این مدل تخریب شرم آوره.مگه ما تو غار زندگی میکنیم که رسانه های ایتالیایی راجع بهش حرف زدن و داخل کشور هیچکس خبردار نشد؟!ضمنا به فرض هم که همچین اتفاق افتاده باشه خوب طرف بی خبر بوده از قوانین
الان این چ ربطی ب شنای همسرش داشت؟؟؟؟ همه سرتیترهای این سایت همینجوریه، سرتیتر یه چیزی میگه... داستان یه چی دیگس.
این گزارش دروغی آشکار است.
استرا در ایتالیا خیلی از کشور ما دفاع کرد و خوب گفت
تا جایی که اخبار سیمای ایران هم صحبت های اورا بازگو کرد
اون شفر بود که علیه ما صحبت کرد
همه دنیا می دونن حجاب تو ایران به چه نحوی ست همه دنیا در مورد سواحل ایران و شرایط استفاده آن آگاهی دارند این آقای نا محترم از قوانین ایران خوب خبر داره حتی اگر هم ندونه عقلش کار نمیکنه نمی‌بینه از بدو ورود زنش به ایران با روسری میگرده به درک که رفته این که دنبال بهانه بوده پر واضحه . برای ماست مالی کردن میگن از قوانین خبر ندارن اگر یه ایرانی کاری به مراتب کوچک تر از این انجام میداد تا اعدامش پیش می رفتند.
این مطلب چیه آخه خجالت نمی کشید با این حرفها میخرید چیو ثابت کنید ....
الکی چرت و پرت ننویسین ،کاملا مشخصه ذهن بک بیمار لنگی پشت این متن هست
پاسخ ها
میثم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
بیمار تر و عقده ایتر از تو کیسه کش وجود نداره که هر چیزی رو به سرورتون ربط میدی
واای چقدر بد شده، انصافا خیلی خورده تو ذوقشون :((((( ای کاش این مسائل حداقل برای توریستها حل بشه
شرم بر مسئولان ورزشی که حیثیت کشور مقدس ما را به خاطر هرکس و ناکسی به باد دادند. خیانت های هیچ کدام از مسئولان از جمله این افراد نالایق هرگز از خاطر مردم شریف و مؤمن ایران زدوده نخواهد شد. یک خارجی قوانین کشور و دین ما را زیر پا می گذارند و بعد این آقایان از او عذرخواهی می کنند. شرم بر شما
این ازخدابی خبران بایدبه قانون کشورعزیزمان ایران احترام بگذارندمگریک ایرانی توکشورهای دیگر (غربی )میتواند ازقانون آنها تخطی کند
شر گفتی خبری کی باور میکنه این حاشیه پوسیده رو
ایییش اصلا بر نگرد مجیدی خودمون عشششقه❤❤❤
بره گم بشه این اروپایی کثیف .

اینهمه پول گرفت آخرشم رفت شکایت کرد و علیه کشورمون در رسانه های خارجی حرف زد ....
چقدرخوشحاله همسراستراماچونی مابیچاره ها
بگردید ببینید بامبول بهتری پیدا نمی کنید که اصلا دیگه نیاد. این چرت و پرتها رو هبیچ کس از شما قبول نخواهد کرد
عجب داستانی ، همه چیز در همه جا بر میگرده به قوانین جمهوری اسلامی .
مربی مگرتوایران کم داریم؟؟؟بایدپولهای ایران روبدن اجنبی زهرمارکنه؟؟؟اون دومیلیاردیادومیلیون دلاررابدهندبمربی ایرانی وبازیکنان بهترازخارجیها بهره وری داردمربی ایرانی،همیشه مرغ همسایه غازه
عزیز به ان لباس شنا(مایو) میگویند ونه لباس ریر(underwear)
خواهشا"دروغ پردازی نکنید مردم همه اگاه هستن وجایگاه خبر نگاری خیلی ارزشمند است.متاسفانه اعتماد مردم رو از دست داده اید وحرفتون خریدلر ندارد.قسم به قلم وهر آنچه می نویسد فراموش نشه.تهمت وافترا ممنوع.
من کاری به اتفاقات این جریان ندارم، ولی هیچ جای دنیا مثل ایران نیست و ببینید سالی چندین میلیارد دلار ایران برای این جریان از بابت فقط توریست از دست میده، چه رسد به موارد دیگه، کشورهای مسلمان مثل لبنان، اندونزی، امارات و ... به خاطر جذب توریست ببینید چه کارها که نمیکنن و چه جشن ها و درس‌هایی بپا میکنن و هیچ صدمه ایی هم به دین و مذهبشون نمیخوره ولی ایران از این پتانسیل بزرگ درآمدی جلوگیری میکنه و این هست که مردم جهان دلشون برای ما میسوزه و نسل بعد خودمان هم همینطور.
چقدر چرت و پرت میگین بدبختا برای اینکه این مربی نیاد هزار تا داستان و قانون میسازن. اگرم واقعی باشه چند وقت پیش چند تا خانم ایرانی تو دریاچه لفور همینکار و کردن با این حال که از وضع مملکت باخبر بودن حالا اون بنده خدا نمیدونسته
راستی چه خبر از ویلموتس !!!؟؟؟
لعنت به هرچی وطن فروشه....
تو رو خدا دروغ نگید زشته در شان ما نیست که اینقد دروغ بگیم یعنی این آقا قوانین کشور ما رو نمیدونه خواهشا این مرد ایتالیایی رو برگردونین تا استقلال به روزای خوبش برگرده
شرم بر سرمدیرعامل استقلال که قدردان مجیدی نبود.
چقدر مدیران استقلال بدبخت هستند.
پاسخ ها
پیگیر فوتبال
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
اونیکه بدبخته لنگیا هستن که درشرایط برابر نمیتونن بجنگن دست و پای سایر تیمها رو میبندن و...
راست و دروغ موضوع پای انتشار دهنده خبر.
این که ایشان با هزینه شخصی رفته کیش یا باشگاه جای سئوال داره؟
ایشان تو مدت زمانی که تو ایران بوده با قوانین عمومی آشنا شده ، حالا کاری به جاهای خصوصی نداریم.
اگر اشتباه کرده ، نباید ناراحت می شده و مسئولان تیم ا.... هم نباید معذرت خواهی می کردند تازه باید برخورد انجام می دادند و جریمه می کردند.
از دماغ فیل که نیامده پايين.
شما ها که از قانون ایران ناراحت هستید اگر پول دارید ، بروید ایتالیا و با مایو کنار همسر ایشان عکس بگیرید
سعادتمند هم باید قبل هر اقدامی، مطالعه کنه و با چشم باز کار کنه
سرش تو برف ، دنبال مرئی هست
بغل خودتون هست
محمود فکری
یعنی عقل خارجیا رو دوست دارم تو خیابونای ایران باید شال سرکنه مانتو بپوشه بعد میره کنار ساحل با مایو میره تو اب! مرز ایران تا لب دریا بود؟!خخ
خیلی دوست دارم بدونم کی این مزخرفات رو نوشته. واقعا تو مغز نداشته اش چی گذشته که این اراجیف رو بافته .......
حیف پول بیت المال که برای شماها سوخت میشه.
خداوند ما را از شر شما کافران نجات بدهد.
آقا یونی که میگن نمی خوان استراماچونی بیاد پس چرا ایران بسیج شد استراماچونی بیاد استقلال ولی دارن یحیی رو می پرون به خدا یحیی بره باید برانکو بیاد چطور برای آوردن استراماچونی بسیج شدین برای برانکو هم بشین
پاسخ ها
پیگیر فوتبال
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
استرا میخاد بیاد ولی همه بسیج شدن که نیاد
ما حاضریم هم استرا بیاد هم برانکو ما جنگ برابرو دوست داریم مثل حقیرا نیستیم که با بستن دست‌وپای اسب برنده بشیم و بهش پز هم بدیم
بابامسعود
کاملا این داستان ساختگی هست
یک بدلیل اینکه استراماچونی تحصیلات حقوق داره و به این مسایل اگاه هست
دو مگر میشود این صحبت ها انجام شده باشه و رسانه ای نشده باشه طرفداران بعد از خروجش از ایران سخت پیگیر اون بودند و اگر هم زده باشه
در دنیای ارتباطات چطور مخفی مونه!!! ""؟؟
و سوما اگر این اتفاق افتاده چرا الان این نوضوع رسانه ای شده؟؟!
کمی وجدان داشته باشید..
الان ی مسلمان با حجاب میرفت ی دانشگاه فرانسه ایتالیا یا لب ساحل به جرم تروریست بودن کتکش میزدن.
امروز میخاستم برنج 10 کیلویی هندی بخرم گفت 250 تومن منم که 180 بیشتر نداشتم چن کیلو سیب زمینی و گوجه و بادمجون و یه روغن یک لیتری مایع دو تا صابون حمام دو تا تاید دستی یه بسته ژیلت یه دونه جوراب واسه خودم و اندازه 7 تومن هم تخم مرغ خریدم.
خوب حالا نمیشد زنش بیاد ویلای ما شنا کنه ؟؟ عجب داستان مسخره ای سر هم کردن.
چاخانه
اخه بخاطر استقلالاههههههه
رفت که رفت
راستی پراید چنده؟
بدبخت ها ببین به چه چیزهایی متوسل شدید که این مربی نیاد ؟؟!! متاسفم که اخلاق روز بروز برخلاف تورم ارزانتر میشه!!
بابا خداییش فرهنگمون عهد بوقیه بهتون بر نخوره
خاک تو سر ما که تو این شرایط که مردم نون شب ندارن باید پول به این غربی‌ها بی درد بدیم مردم ما نون ندارند اون قت این کثافتها دنبال عشق و حال خودشون هستن ورزش مهم تره یا اقتصاد پکیده مملکت
چرا اینقدر به حاشیه میپردازین؟؟
خدای هممون علاف نیستیم میاییزیر این خبرها کامنت میذاریم؟!!! .تخم مرغ شده شونه ای سی و هشت هزار تومن کسی نظری نداره؟
اینهمه آدم اومدند زیر خبر چرت جعلی نظر بلکه برخی نظریه نوشتند..بیکار بودن یعنی این
بابااینایه مشت مزخرف خجالت بکشین
وقت تلف نکنین واسه این اراجیف .جای اینکارا استرا رابیارین استقلال تا ب روزای خوبمون برسیم
میزاستین یکم شنا کنه بنده خدا
:/
شرم آور است که در این شرایط سخت اقتصادی و اجتماعی، اخبار شنای یک خانم تیتر خبر است
من طرفدار هیچ تیمی نیستم ولی به خدا زشته اگه تا الان این اتفاقا افتاده چرا لال شدن و به زبون نیاوردن اینا همش بهانس واسه اینکه استراماچونی رو نیارن این چرندیات بافتن و آبروی زن بیچارشو بردن وگرنه یه حیوان هم میدونه ایران اسلامی هست و وقتی زناحجاب دارن اینجور کارا ممنوعه اونم نمیاد همچین کاری بکنه زشته شما به حساب مسلمانین چرا ابروی زن استراماچونی الکی میبرین اگه این خبر درست بود تا الان هزار تا عکس ازش دیده میشد و در موردش صحبت میشد تف تو اون شیری که مادرتون دهنتون گزاشته حروم زادهای آشغال
این استراماچونی را دیگه خیلی گنده اش کردند . اگر می ماند دو بازی شکست میخورد الان منفور ترین مربی همین آقا بود .
این صحبت‌های بی سر و ته که در هیچ رسانه داخلی و خارجی انعکاس پیدا نکرده هیچ سندیتی ندارد. لطفا به ورزش رنگ و بوی سیاسی ندهید. و از آب گل آلود ماهی نگیرید
قوانین و تعمدا زیر پا گذاشته
بعضی ها چقدر بدبخت هستن به خاطر یه مربی خارجی دارن علیه کشور خودشون حرف میزنن:/
وای چه خبره بنده خدا فرهنگش سنت و اداب رسومش مطابق زندگی خودشان و کشورشان هستش گناه داره زشته اینجوری با کسانیکه فرهنگشان فرق داره رفتار کرد
سلام حیف جزایر و سواحل ما هیچ جای دنیا این سواحل را نداره ما با برخورد و مدیریت بد نمی‌توانیم توریست جذب کنیم عزیزان برای شنا با چادر و شلوار نمی‌روند با مائو شنا ميروند خواهشا اگر کسی می‌خواهد شنا کنه شما منظر مبارک را دور کنید تا شما را اذیت نکند مردم هم درای مملکت اسلامی بعد از شنای دلچسب بروند سجاده باز کنند و از ته دل به همه آنهایی که امنیت و آسایش را برایشان فراهم کرده اند دعا کنند. دوستتون داریم حافظان امنیت و سلامت میهن به امید آن روز که بتوانیم مملکتی آباد با مدیریتی فهیم و آگاه داشته باشیم و به همدیگر مزاحمت ایجاد نکنیم.
من اگه می تونستم اصلا این ورزش فوتبال توی ایران را جمع می کردم چونکه از نظر روحی آدما را بی شخصیت می کنه و باعث شده بخاطر پول بعضی ها پاچه خوار مربی های خارجی بشوند
حالا که این مسئله مهم رو شده موقع اینه که پرسپولیس یه ستاره بزنه
خجالت داره این کارا از منتشر کننده خبر واقعا میخام بره خودشو اصلاح کنه نصف ایران بسیج شدن استرا برگرده اون وقت با انتشار این خبر ها احساسش رو جریحه دار میکنید و شاید در برگشتش مشکل ایجاد بشه و ایشالا که نشع

استقلال راضی
هوادار راضی
فدراسیون راضی

گور قبر پدر ناراضی

استرا بیاد دل یه ملتی شاد میشه واقعا شرم آدم میشه بعضی حرفا بزنه خجالت بکشید
مرگ بر آمریکا
این چیزی که شما بهش میگید فوتبال و لیگ برتر....
باز هم پروژه پرونده سازی شروع شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حیف پول بیت المال
مسئولین ایران دارن ب انواع مختلف حماقتاشونو ب مردم نشون میدن
خاک بر سر ما چقدر ما ملت بدبختی هستیم خدا هم از ما بریده
عجیبه...
۱-از این نظر که اگه این اتفاق افتاده،چرا تا بحال نه عکسی،نه فیلمی و نه خبری در هیچ رسانه ای منتشر نشده
۲-از این نظر که مگه میشه یه مربی با خانواده بیاد ایران،از لحظه ورود به مرز ایران حجاب داشته باشه بعد با لباس زیر بخواد توی دریا شنا کنه؟خبر نداره،عقل هم نداره؟
۳-از این نظر که چطور میشه یک مربی وارد یک کشور بشه ولی از ابتدایی ترین اصولی که باید رعایت کنه خبر نداشته باشه؟
برای اینچنین خبری،باید سند ارائه بشه وگرنه هیچ ارزشی نداره،حتی در حد یه جک.
مگه کیش متعلق به ایرانه
بعید نیست فردا پس‌فردا بگن استرا قاتل یا تروریسته تا براش حرف درست کنن که نیاد
اتفاقا استرا بعد از مسافرت کیش گفته بود تعطیلات به این میگن
کسی میدونه الان کپسول گاز از کجا گیر بیاریم میخایم غذا درس کنیم گاز تموم کردیم نفت هم نداریم مگه ایران پالایشگاه گاز نداره
توجه کنید استرا یک مربی حرفه آیه و نمیاد آبروی مربیگری ورزومه خودش رو بخاطر این بحث ها خراب کنه توجه کنید سه چهارم غرامت استرا به خاطر تخریب چهره ورزشی که مطابق قانون فیفا هستش میباشد
والا اینم یه دروغ دیگه ازمسئولینه.اخه تاحالا یه حرف راست ودرست زدن؟؟؟هرکی رو میخوان از چشم بندازن،یه حرفی براش میزنن.نه اینکه خودشون معصوم وپیغمبر زاده ان،بقیه همه کثیف ونجسن.
این حرفا رو دراوردن تاکسی نتونه از استرا حمایت کنه.....
چه توقعاتی دارید!!
فک کنم چیزی پیدا نکردن که بنویسن و مردمو به طرف خودشون و سایتشون بکشن اومدن اینو نوشتن
اسلام گفته نه به شما ربطی داره و نه به ما بازم شروع کردین به گزافه گوییهاتون .چرا به جای اینکه مشکلات مردم رو بازگو کنید رفتین سراغ ملتی که فرهنگ و زندگیشون اینا توش مهم نیست.برید آقا از همون خدا بترسین
ببیند واقعا شرم اوره این مربی دل میلیون ها هوادار را شاد می‌کند با اومدنش اما دست هایی هست که مانع اومدنش میشن چون از برپایی اتحاد استرا و استقلال می‌ترسند خدا می‌داند این خبر به این مزخرفی را چرا نشر داده اند
خدا لعنت کنه به همه خیانت کنندگان به بیت المال
ی مدت بود هرکس عینکش بالا روی سرش نگه میداشت ماموران باهاش برخورد میکردن ک متاسفانه شانس منم برخورد باهاش سر این قضیه شد انقد بد با من صحبت کردن و بهم توهین کردن ک گریم گرفت خدا بداد این زن برسه ک با مایو گرفتنش همه روش برخورد گشت ارشادو میدونیددیگه
چقدر ما مردم ایران عقب مونده شدیم حیف
فیلمنامه است
خجالت بکشید نمیدانم شما مردم را چی فرض کردید
هررررررررری. والا.
استرانمیادبایدمجیدی را حفظ میکردن . مجیدی آینده خوبی داشت
بازم حاشیه درست کنین دیگه چی بلدین فقط درباره پرسپولیس هیچوقت چیزی نمینویسین که ،،،کت شلوار بل پول بیت المال و بریز بپاس های تیم قرمز حکومتی هیچ
من مطمعنم که دروغ بعدشم اگه زنش نمیدونسته من مطعنم زنش بدون ناراحتی قبول کرده هیچ دلخورم نشده حتی استراماچونی چون میدونه نباید بی قانونی کنه تو هر کشوری این خبر کاملا دروغه چون استراماچونی همسرش همیشه از ایران شیراز تهران به خوبی یاد میکنن حتی اخبار صداسیما نشون داد چقدر راضی بودن از مسافرت ۳ روزه با خانواده اش
اگه رفته به کشور خود و اونجا برضد ایران حرف زده دیگه محاله بزارن که به ایران بیاد
(اگه یک زن ایرانی بخواهید در سواحل ایتالیا با مانتو و لباس و چادر شنا کند مطمئن باشید پلیس یا گشت ارشاد اون رو بازداشت و زندانی جریمه میکنند )
بابا تو رو خدا دست از دروغ افکنی بردارید این دیگه چه مزخرفیه که خبرش کردید
هر توریستی یا دیپلمات یا لژیونری یا هر اجنبی که بخواهد وارد هر مملکتی بشود قبل از آمدن در مورد آداب و سنن و قانون آن کشور مطالعاتی انجام میدهد تا بی قانونی نکرده باشد و برای خود دردسری ایجاد نکند
اون وقت آقای استراماچونی با داشتن تحصیلات عالیه حقوق و داشتن مشاور و وکیل به نظرتان بدون تحقیق وارد ایران شده است
و در زمان ورود خانواده ایشون خانمش با حجابی کامل از هواپیما خارج می‌شود
ودر مدت چند وقتی که در ایران زندگی کرده اند کوچکترین بد جابی از همسرشان تیتر نشده
حالا به نظرتون چطور یک خانمی که کاملا میداند و به عینه میبیند که تمام زنهای ایرانی حجاب دارند و شنا کردنشان هم با حجاب است و درمیان انبوهی از جمعیت که همه با حجاب هستند با مایو شما کند
در آخر از نویسنده این مطلب خواهشمندم که منبعد چنین مطلبی را ننگارد که با حیثیت کاری و حرفه ای خود بازی میکند بدانید عصر عصر ارتباطات است هیچ خبر و مطلبی از دید هیچ کس در امان نیست با این همه گوشی‌های موبایل که در دست مردم است و این خبر مهم را هیچ موقع نمی گذاشتند این قدر کهنه و بیات شود
موفق و پیروز باشید منتظر خبرهای واقعیتان هستیم
زن بدبخت استراماچونی شانس اورد هوس دوچرخه سواری نکرد وگرنه وگرنه بی برو برگرد میرفت زندان...
لااقل جوری دروغ بگید ک قابل هضم باشه و ادم بتونه به خبرگزاری هاتون اعتماد کنه.اعتبار خبرگزاریتون با دروغ زیر سوال رفت برادر
چه چرت و پرتی
خواهشاً کمتر چرت و پرت بگید ،شما لنگی ها که خ و میدونید اگه استرا برگرده استقلال دوباره بلند میشه و دماغ لنگی ها رو به خاک میماله.
توی این مملکت همه چیزممنوع است حتی نون خوردن دیگرچرابرای یه مربی خارجی ....می سوزد وقتی مردم درتورم وگرانی دارن نابود می شن استراماچونی کیه ....
بیچاره استقلالی ها که کارشون به جایی رسیده که دست جلو همچین آدم هایی دراز میکنن
واقعا از این غیرت بعضی از مردای ایرانی زنای ایرانی شرمنده میشن
برای اولین بار دلم برای استقلال سوخت
درکل من کاری ه این مسائل ندارم ولی خدایش انقده بهم زوردارپول خرج کردن بابت مربی خارجی واین اد ادوارهای الکی اصلا ورزش وموفقیت ورزشی حس حال انگیزه تماشاگریاطرفدارش به اینه ازریشه وطنی باشه اون موقع جای افتخارداره مثلا مربی خارجی گل زن خارجی این وسط اسمش هرکوفت زهرماری بزاری نه افتخارداره نه خوشحالی پولت ریختی بحساب خارجی ها معادل اون پول واعتباری که واسه اینا میزاریدواسه کیس داخلی بزارید قطعا بهتره یکسال دیربشه ولی وطنی باشه گاهی دیدم شنیدم فلان ورزشکار ایرانی واسه فلان کشورمدال آورده وبلعکس افتخاری نیست واسه کشور دوم چون ورزشکارتعلق به جای دیگری داره شاید خودمونومتقاعدکنیم وخودمون گول بزنیم چون انسانها واسه متقاعد کردن خودشون هزاردلیل میاریم ولی واقعیت اینه که گفتم
ونظرم راجع فوتبال تا ورزش باشه وتفریح خوبه ولی تجاری نگاش کنی چرت ترین ورزشی که دیدم بیست نفردنبال یه توپ میدون بقیه دنبالشون هزاران نفر ملیون ها نفرگاه نظارت میکنن که چی بشه دادوهواروفحاشی وووانگارآپلوهو کردن
پول وقت صرف کارهای عام المنفعه بکنید ببینید چه گلستانی میسزید مثلا همون تعدادهواداربجای تماشا برن پاکسازی کوه ویا برن کمک رسانی به نیازمندان دربازسازی مناطق محروم ببین چه میشه کرد با این پتانسیل بالا
عذر خواهی مسئولان استقلال شرم آور و مایه ننگ کشور است‌،قانون هر کشور برای آن کشور و مردمش محترم است،اینکه هزینه نفت این کشور خرج فوتبال میشه و تازه بازیکنان و مربی ها ن بخاطر دستمزد کم چند میلیاردی ناراحتند،و به قوانین احترام نمیگذارند به نظر من باید استقلال استرماچونی را توبیخ میکرد نه عذر خواهی که چرا به قوانین کشورش احترام نگذاشته،کلا ما مردم راضی نیستیم از بیت المال خرج فوتبال بدون ثمره بشه خصوصی سازی واقعی کنید هر چقدر از خصوصی ها گرفتید نوش جانتون،میدانید با خرجی که دولت و شرکت های دولتی و وابسته به دولتی که بودجه اش از بیت المال هزینه میشه میشه چند صد کارخانه زد و چند صد هزار جوان ایرانی مشغول کار شوند،بنده به عنوان یک ایرانی راضی نیستم از بیت المال و پول نفت مملکتم خرج فوتبالی شود که در گروه های مقدماتی آسیا هم نتیجه نمی شود،حداقل از لیگ انگلیس یاد بگیرید به شرط برد پول پرداخت کنید و گرنه مبلغی را کسر کنید تا بازیکن با تمام وجود بازی کند.
واقعا نمی فهمم اگر خبر اینقدر مهمه که باید منتشر بشه چرا بعد از یک سال اگر مهم نیست چرا وقت مارو میگیریم.؟ برین پی کارتون
خب میدادن یه تیشرت تنش کنه
میشد شنای اسلامی بانوان ، مشکل حل میشد
تغافل برای همین جاهاس
رو مجیدی سرمایه گذاری کنید بهترین گزینه‌ برا سالها خواهد بود
مگه این آقا چی داره اینقدر منت کشی میکنید
اخه اوضاع استقلال به لنگی جماعت چه ربطی داره!
این اراجیف هم ساخته ذهن کثیف یه ا م معلوم الحال.
میخوام صد سال سیاه هم شنا نکنه...
من یکی با اینکه فوتبال بازی میکنم، ولی از اساس با اینهمه خرج و آوردن مربی چن صد میلیاردی مخالفم..
اگه پول هایی که برای تیم های فوتبال موجود در کشور، برای نیازمندا و کارتون خوابا و کودکان کار ، هزینه میشد ،مطمئنا دیگه هیچ فقیری توی کشور نداشتیم. ولی کو گوش شنوا..
بهش حق میدم فرار کنه مگه دیوانه است تو ایران بمونه از بهشت اومده تو جهنم حالا هم فرار کرده هر ادم عاقلی این کارو میکنه
چقدر ساده هستید اون با آگاهی تمام این طرح ریزی را از اول تا آخر کرده بوده که به نتایج مطلوبش برسه
این چه داستانی هست که یه فرد خارجی که دو ماه اومده ایران این همه براش داستان درست میکنید
سلام..این خبر مضحک را از کجا آوردی؟
بشکفد بار دگر لاله رنگین مراد

غنچه سرخ فرو بسته دل باز شود
 
من نگویم که بهاری که گذشت آید باز

روزگاری که به سر آمده آغاز شود

روزگار دگری هست و بهاران دگر

شاد بودن هنر است ، شاد کردن هنری والاتر

لیک هرگز نپسندیم به خویش

که چو یک شکلک بی جان شب و روز
 
بی خبر از همه خندان باشیم

بی غمی عیب بزرگی است که دور از ما باد
 
کاشکی آینه ای بود درون بین که در آن خویش را می دیدیم

آنچه پنهان بود از آینه ها می دیدیم

می شدیم آگه از آن نیروی پاکیزه نهاد

که به ما زیستن آموزد و جاوید شدن

پیک پیروزی و امید شدن

شاد بودن هنر است گر به شادی تو دلهای دگر باشد شاد

زندگی صحنه ی یکتای هنرمندی ماست

هر کسی نغمه ی خود خواند و از صحنه رود
 
صحنه پیوسته به جاست.

خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد.

ژاله اصفهانی

 
وقتی زیادی بهشون بها دادن همین میشه دیگه.همسر مربی فکر کرده مثه سواحل اروپاس رفته شنا کرده اونم با مایو آخه اطراف رو نگاه نکرده که هیچ کس با اون وضعیت توی اب نیست؟ لابد فکر کرده زنهای ایرانی شنا دوس ندارن فقط ایشون دوس داره !!!؟؟؟؟
یک پرسپولیسی دو آتشه هستم ولی خدائی وجود امثال استرا هم باعث خدمت به فوتبال این مملکت میشه هم باعث خوشحالی جمع کثیری از علاقه مندان فوتبال در کشور میشه و هم باعث رونق بازار کری خونی در جامعه و خانواده ها میشه و حداقل در این اوضاع خراب اقتصادی فوتبال میتونه لبخند را بر لب مردم بیاره بابا تو هر خونه ای هم قرمز دوست هست و هم آبی
بدبخت های بیچاره چرا انقد از اسم این آقا می ترسین استرا که نمیاد ولی دلیل این همه ترس واسه چیه ؟؟؟؟؟؟؟
عجب عجب.فقط استرا بود و زنش و مامورین اونجا؟یدفعه خانم استرا رفت تو اب اره؟بعدشم بعد اینکه حالا اومدن استرا ب استقلال مطرح شده این راز برملا شده.تا الان هیچکس هیچی نگفته.عجب.اگر این اتفاق افتاده همون روز پرسپولیسا ایران و رو سرشون میذاشتن.همون مامورین ساحل یا مردم سریع ی خبرنگار خبر میکردن و داد و بیداد راه مینداختن.چقدر ما ایرانیا راز نگهداریم.بعد حدود ۸ ماه و اینا.چقدر بدبختیما
پرسپولیسیا جو ندین.خودتونم میدونین اینا همش دروغه.چطور تا حالا هیچ کس نمیدونست اونم تو ایران ما؟برید برانکو رو بیارید استرا هم بیاد اونوقت تونستین جام بگیرید.جام اسنپیا بی تکنیک ها
خیلی کار خوبی کردن بهش تذکر دادن وگرنه هرخارجی که با مایو بره تو آب که دیگه نمیشه جلو بعضی از این غرب زده هارو گرفت همشون میرن تو کار کیش و شمال با مایو
دلش خواست شنا کرد

به شما چه
فقط عشق است فرهاد مجیدی و عشق است استقلال
استرا،،ایرانو اشتباه گرفته با خارج.ایران داره نابود میشه ینی خیلی وقته که شده...کشوری ک خانماش نتونن ب استادیوم وارد بشن،،،دیگه ی چیزیه بیشتر از نابودی...
ایران اسلامی صحیح شمایی ک میفرمایید،،ولی هرکسی حق داره طرز تفکر خودش رو داشته باشه...خیلی جامعه مون بی فرهنگه....خیلی زیاد.دم از فرهنگ نداشتن کشورای دیگه میزنن.بد نیس ی نگاهیم ب خودشون بکنن
معلومه که پرسپولیسی هستی و اراجیف نوشتی از ترست
قانون برای همه یکسانه
حالا میخواد همسر استرا باشه یا همسر یه پرسپولیسی
یعنی خسته نمیشین از این همه دروغ؟!تو دنیای تکنولوژی و وعصر ارتباطات که یک عطسه بکنی همه خبر دار میشن مگه میشه همچین اتفاقی بیوفته کسی هم خبردار نشه؟!ونوقت شخصیت معروف و محبوب استراماچونی تو کشور خودمون همچین اتفاقی میوفته نه کسی خبردار میشه ونه عکسی بیرون میاد!دست از دشمنی بااستراماچونی و استقلال بردارین البته ترسی که استراماچونی انداخته به جون پرسپولیسی ها و وزارت بایدم همچین شایعه هایی هم درست کنند.برید پیج دانیلا رو نگاه کنید هنوز عکس های که تو ایران گرفته هست یه نیکی هم یاد کرده.
دیدی مرد نبودی نظر منو چاپ کنی شرافت فروشی به چند
فوتبال حذف بشه بهتره
بازی جدید و فوق العاده کثیف
اخه چقدر شما حقیرین
همین کارارو میکنن دیگه
۱_فرض می کنیم که این خبر تان درست باشد ؛آیا نشر این خبر کار درستی است ؟! ۲_ من تا به حال کیش نرفته ام اما تا جاییکه اطلاع دارم تمامی سواحل تفریحی کشور جایی را برای شنای خانمها در نظر می گیرند !بی تدبیری وندانم کاری مشتی مسئول بی عرضه را با توهین به دیگران توجیه نکنید ! ۳_ما طرفداران فوتبال بخصوص طرفداران تیم بزرگ استقلال ،چندین سالست که از دست مشتی مدیر سیاسی در رنجیم !شما رو بخدا شما هم روی زخم های بی شمار ما نمک نپاشید _هر چند گمان نمی کنم این چند جمله را چاپ کنید
راستی ماجرای کت و شلوار ۲۰ میلیونی از پول بیت المال مهمتره یا شنای زن استرا؟؟همین شما بی وجودا هستید ک الان وضع مردم اینه
دروغ محض چطور پیشترازاین کوچکترین اشاره ای به این موضوع نشده
کمتر چرت و پرت بنویسید باشه؟؟؟؟
داداش شما چی میزنی ؟
فیلم یا عکس ندارید از موضوع به این مهمی.همش نگران کره ۸۰ هزارتومنی و تخم مرغ ۳۵۰۰۰ تومنی بودم.
چرافرهاد مجیدی از استقلال جدا شددرحالی که هنوز یک سالش تمام نشده بود
بجای گفتن
سنجیده حرف بزنین
واقعا خداروشکر میکنم
پیام بعضی از دوستان رو میخونم که فکر باز دارن
و کوته فکر نیستن
چرا باید میلیاردی برای فوتبال هزینه بشه
و اخرشم مردم ب جون هم بیوفتن
گرچه حق بعضی ها هست
جوک قرن بودا
با یک بازی بیشتر نسبت به بقیه تیمها اومدین صدر فکرکردین خبریه
ای بابا اینقدر ایران واجب تر از فوتبال داره که بهشون بی توجه هستن مسئولین ،در واقع همه اینها سرگرمیهایی هست که مردم از اصل مملکت غافل شوند،همینطوری میزنن و میخورن و میبرن
تاج نه استقلال.
من یه پرسپولیسی هستم ولی این خبر و واقعی نمیدونم چرا که زن استرا اینقدر ساحل ندیده نبوده که یهو با مایو بره تو دریا وقتی میبینه کسی این کارو نمی کنه
خیلی مسخره بود
واقعن که چقدر دروغ آخه
همه میدونن استرا وقتی برگشت ایتالیا جز خوبی و مهمان نوازی ایرانی ها چیزی نگفت...
اون لباس زیر نیست و اسمش مایو هست
واقعا این اخبار اینقدر اهمیت داره که به اون اهمیت میدید و نشر میدید
برید سواحل شمال رو نگاه کنید بعد قضاوت کنید
بنازم مسعولین غیرتمند که ذوق شناکردن زن یک فوتبالیست به رخ جهان میکشن مملکت دیگه هیچ کارعقب افتاده خونداره همه دپیشرفت کامل مردم در رفاه گرونی هم خوطوری نیست خط فقر بیخیال فقط بادوربیناتون برین ببینین این زن کجا شنا کرده تا یکماه دیگه همونجا عکسبرداری کنین بابا برین خجالت بکشین بمیرین
یک موی مربیان داخلی شرف داره به این هواداران بیگانه پرست و این مدیران بدون ظرفیت و بی شخصیت
آدم اینها رومیشنوه دیوونه میشه یه عده وطن فروش شده مسؤل این کیه که آنقدر بهش التماس میکنند مگه تو ایران مربی پیدا نمیشه واقعا برای این مسؤلین خیلی متأسفم
......................... همین بسه
وقتی میگن خبرنهار همینه دیگه تو این مملکت دست تو دماغت بکنی دو دیقه بعد تو اسنشتا پره بعد تو ساحل کیش یه نفر نبوده که ببینه همون مامور قبل تذکر اول خوب فیلم و عکس میگرفت خیالت راحت بعدش هم تدبیر مدیرت و وزرات ؟؟؟؟؟؟ تدبیر چی هست جمع کنید دروغاتونو یکم از خدا بترسید مردونه بجنگید
شرافتتون کجا رفته پس چرا پیام من را نصفه انتشار دادید واقعا متاسفم برای خودم پس اینایی که میگن صدا وسیما ورسانه ها همه دستوری کار میکنن راست میگن شما مدیون من هستید یا اصلا انتشار نمی دادید یا کامل می فرستادید مدیون مدیون خودتون را برای هیچ و پوچ مدیون کردید حق الناس
به یزدان که ما گر خرد داشتیم

کجا این سرانجام بد داشتیم

در مضحک و جفنگ بودن این خبر همین بس که یارو با حجاب تا کیش میره اونجا اون طوری میپره تو آب یاده یه سری از دوستهای هموطن خودم افتادم که به دریا رسیده و نرسیده با یه شورت مامان دوز میزنن به دریا
سناریوی جدید ، بی‌تردید محصول یک مغز بیمار هست مغزی که همیشه در حال جاسوسی و تجسس در حریم شخصی مردم عادیه غافل از اینکه باید اول خودش را از این کثافات پاک کنه‌
دوست شبه خبرنگار خواهشا اندکی فقط اندکی تفکر
باقی بقایتان
یه از خدا بیخبر
فقط هدفش فراری دادن فرهاد و به حاشیه بردن تیم و فریب هواداران بود که سعادتمند به خوبی ماموریتش رو انجام داد.
خاک بر سر بی غیرهایی که وقتی مربی بیگانه قهر میکنه میره، ازش معذرت خواهی میکنند!!! یعنی براشون مهم نیست کسی قوانین کشور عزیز ما رو زیر پا بذاره؟؟
ولی اگر یک ایرانی قوانین خارج رو زیر پا بذاره و دستگیرشم بکنن، خود ایرانی ها میگن: تقصیر اون ایرانی است که به قوانین خارج عمل نکرده.
چقدر بی تعصب و بی غیرت داریم تو مملکت.
چقدر از آدما طرفداری میکنند و میگن مگه چی شده؟ مشکلات کشور همیناست؟!
بله به هوش باش! مشکلات مملکت از همین تربیت نادرست و بی غیرتی هاست. همین بی غیرتها دروغ هم میگن، اختلاس هم میکنند و ....
جرم جرمه و فرقی نداره. هیچ کس حق نداره جرمی رو توجیه کنه.
ما کشور اسلامی خودمونو دوست داریم. امثال علی دائی کجا هستند که شما مربی خارجی میارید؟؟؟ چون اینطوری عده ای این وسط میخورن این کارو میکنید؟؟ ای کاش وقتی خدا سیلی زد بدونید از کجا خوردید!
سلام من ی پرسپولیسم نمیخوام به استقلالیم‌توهین کنم خانم استرا شنا کردا خو به ماچه ایشالله که همیشه خوب باشنو استرا به استقلال بگرده اینجا ی ضرب مثال هست ک میگه عیسی به دین خود موسی به دین خود
خخخ عجب دروغ پردازی احمقانه ای. مصاحبه های چونی بلافاصله ترجمه میشه و پخش میشه. چطور الان یادتون افتاده چنین دروغی سرهم کنید؟ برای جذب مخاطب
اره ولا.مسلمااقتصادمهمتره...من نمیدونم چراایناخودشونواینقدکوچیگ میکنن واسه یه مربی خارجی
شکایت آقای استراماچونی از تابناک و این خبر را حق ایشان میدانم و پیگیری خواهم کرد تا چهره واقعی افرادی که این خبر نوشتن و منتشر کردن نمایان شود.اگر این کامنت را منتشر کنند.
آزاد کنم ما ام شنا کنیم والا
سلام. چرا و تا کی چقدر ما مردم باید تاوان اشتباهات مدیران نالایق و بی‌لیاقت دزد و اختلاس گر بپردازند. چرا در کشوری به این بزرگی و در قوه‌قضاییه یک نفر پیدا نمیشود کار این مدیران نالایق و بی‌لیاقت و بی خاصیت رسیدگی کند. باید یکی مثل خلخالی بیاید ایران را از وجود این اختلاسگران و این گونه افراد پاک کند. این همه مربی خوب در کشور داریم چرا باید از این خارجی ها که ناز هم میکنند استفاده کنید.چرا؟چون سود کلانی برای مدیران دارد
اقا شما اول بگو منبع خبرتون کجاست بعد واسه ما داستان تخیلی تعریف کن. آقای خبرنگار لنگی سکته نکن از بازگشت استراماچونی
بیمار سرطانی که درگیر مرگ و زندگی هست باید داروی ایرانی مصرف کند و همه جا حمایت از جنس ایرانی ولی وقتی بحث تیم ورزشی و فوتبال و...هست که هیچ نقشی در اقتصاد وحیات مردم ایران ندارد مربی و ورزشکار خارجی با صرف هزینه های زیاد از بیت المال می کنند
افرین به اون مسئولی که لب ساحل به همسیر این اقا گیرداده بهانه ای از این بهتر پیدا نکرده گفته به این علت است شما که رفتی داخل اب دریا تنی هم به دریا زدی دیگه به آرزوت رسیدی خدا را هم شکر کن .
الفاتحه
یعنی خوشا به غیرتتون اینهمه قانون شکنی کرده هنوز میخاهید دوباره راش بدید تو ایران؟
این تا هفتاد نسلش حق نداره وارد ایران بشه. تمام
باید اونهایی که عذر خواهی کردند و پیگیربرگشت این مربی هستند را برای همیشه از مسؤلیت در جمهوری اسلامی محزم کنند میشه گفت آن خانمه از مقررات ما خبر نداشته ولی اینهایی عذر خواهی کزدند قابل بخشش نیست و باید در توی یک پارک
‌فقط سر شیلنگ دستشون باشه و باغبان بهشون بگه چجوری آب بدهند.
لیدری که اونها رو برده باید قانون کشور رو توجیه میکرده در ضمن چرا عذر خواهی اینا کاملا قانون مارا میدانند چرا انقدر به فوتبال که همیشه لیت المال رو مثل اب خوردن به این خارجیهای خارجیهای اشغال میدید پول رو مدیران به مانی کول بر ۱۴ ساله که از کوه سوقوط کرد درحین کول بری هزینه بیمارستان وتحصیلش رو بدن که این بچه ها اینده ساز کشورن بخا طر بیپولی اینطور نشن
فاستقم کما امرت برای خوشایند یک مربی ناراحتی خالق راپذیرفتن ؟؟ مسلمان و این سستی
گیر دادن به زنش کار درستی نبود. این همه مردم تو دنیا با مایو میرن لب ساحل. مگه آسمون به زمین رسید؟
كشور اسلامي...!
چه اتفاقی افتاده یا داره میفته که با این چرت و پرتا حواس جامعه رو پرت می کنید؟؟
علی برکت ا...
به عنوان یه استقلالی واقعی میگم که بره به درک، یه تار موی قلعه نوئی مجیدی زرینچه فکری می ارزه به صدتا مثل این یارو
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار