بازدید 96621
۸

بمب‌های جدید زنوزی در راه تراکتور

مالک باشگاه تراکتور تبریز به دنبال جذب دو بازیکن لژیونر ایران در فصل نقل‌وانتقالات است و مذاکراتی نیز با این بازیکنان انجام شده است.
کد خبر: ۱۰۰۲۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸ 13 September 2020

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، باشگاه تراکتور تبریز در فصل نقل‌وانتقالات هنوز فعالیت رسمی خاصی انجام نداده و در روز‌های گذشته مشغول مذاکره با چند مربی برای انتخاب سرمربی فصل آینده است.

تراکتوری‌ها که به مقام قهرمانی جام حذفی رسیده‌اند، فصل آینده باید به‌عنوان یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشند و از همین رو محمدرضا زنوزی مالک و مدیران باشگاه تراکتور به دنبال بستن تیمی قدرتمند برای فصل آینده هستند.

بر همین اساس شنیده می‌شود هدف اصلی زنوزی در فصل نقل‌وانتقالات، جذب رضا قوچان‌نژاد مهاجم ایرانی تیم زووله هلند است و حتی مذاکراتی نیز بین طرفین انجام شده است. قوچان‌نژاد فقط یک فصل دیگر با تیم زووله قرارداد دارد و با توجه به این موضوع به نظر می‌رسد جدایی او از تیم هلندی چندان کار دشواری نباشد.

علاوه بر قوچان‌نژاد، استیون بیت‌آشور بازیکن دورگه ایرانی - آمریکایی نیز دیگر بازیکنی است که مدنظر مدیران باشگاه تراکتور قرار گرفته و قرار است به‌زودی مذاکراتی با این بازیکن نیز انجام شود. بیت‌آشور در حال حاضر با هیچ تیمی قرارداد ندارد و بازیکن آزاد محسوب می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۵۰
انتشار یافته: ۸
اینقدر که پول داری اول برو تصویر برداری در ورزشگاه را درست کن و دوربین ها را عوضکن وزمین چمن را بهتر کن
هر چقدر هم بازیکن خوب بیاره این تیم باز یه تیم الابختکی هست . البته علتش هم مشخصه چون پولهای مشکوک در فوتبال هیچوقت نتیجه نداده بعبارتی هیچوقت پول حرام برکت نداره
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
پول حرام اون پولی هست که صرف استقلال و پرسپولیس میشه کوچولو
تیتر خبر بده. بمب چیز خوبی نیست.
تراکتو همیشه قدرتمند هست و خواهد بود
واقعا تراکتور تیم‌با هویتیه و پر طرفدار ترین تیم ایران از نظر تماشاگر توی داخل ایران و خارج از ایران حساب میشه باید قدر این تیم‌ دونست این تیم شایسته بهترین هاست و پول اقای زنوزی هم حرام نیس پول استقلال و پرسپولیس حرامه از بیت المال و پول حکومت میخورن و همین طور مول مردمو میزنن به جیب واقعا خجالت داره
پول زنوزی حرام نیست ؟ پول زنوزی از بیت المال نیست ؟ چرا اینقدر دروغ بخورد مردم میدین ؟ خیرسرتون رسانه هستید وباید به افزایش آگاهی مردم کمک کنید نه به افزایش گمراهی مردم. بروید تحقیق کنید زنوزی جزو 10 نفر اول ابر بدهکار بانکیه که اصلا بدهیش را نمیده . ضمنا همینی هم که داره از مال باباش نیست مثل بابک زنجانیه . دستهای پشت پرده انداختنش جلو . یک مترسک بیشتر نیست وتاریخ مصرف داره
باسلام اولا تراکتور از ازخریدبازیکنان مسن امتناع کندبه هیچ وجه بازیکن مسن نحرد چون درنیمه دوم همیشه کم می اورد
دوم بومی سازی کند ازجوانان اذربایجان استفاده کند
سوم جوان گرایی کند حتی اگر یک فصل هم نتیجه نگرفت مهم نیست
مثل اینکه بارفتن به سراغ بازیکنان مشهور ازرده خارج دنبال شهرت پیگردد تافوتبال روان
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار