بازدید 4143

توئیتر دسترسی به یکی از توئیت‌های ترامپ را محدود کرد

توئیتر روز شنبه به یکی از توئیت‌های «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا را به دلیل نقض قوانین این شبکه اجتماعی، برچسب زده و دسترسی به آن را محدود کرد.
کد خبر: ۱۰۰۲۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۴:۱۲ 13 September 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا به نقل از تارنمای هیل، ترامپ در توئیتی خطاب به رأی‌دهندگان ایالت کارولینای شمالی، نوشت: اطمینان حاصل کنید که برگه‌های رأی شما زود شمرده، امضا و فرستاده می‌شود. به محل‌های رأی‌گیری بروید و ببینید که آرای شما شمرده می‌شود.

وی همچنین ادامه داد: اجازه ندهید آرای شما را به طور غیرقانونی از شما بگیرند.
توئیتر اعلام کرد که به دلیل نقض قوانین این شبکه و «بویژه تشویق مردم به دو بار رأی دادن» یعنی رأی پُستی و رأی حضوری، پرچسب زده است.

توئیتر افزود که توئیت ترامپ حذف نمی‌شود؛ بلکه دسترسی به آن محدود شده و لایک یا بازنشر کردن و پاسخ دادن به آن امکان‌پذیر نخواهد بود.

توئیتر پیش از این نیز به توئیت‌های ترامپ برچسب زده بود. حدود سه ماه پیش نیز به یکی از توئیت‌هایی که در آن معترضان را تهدید کرده بود، به دلیل «رفتار اهانت‌آمیز» برچسب ترویج خشونت زد.
ترامپ در توئیتی نوشت که هرگونه تلاش معترضان برای ایجاد «منطقه خودمختار» در شهر واشنگتن دی‌سی با «نیروی زور جدی مواجه خواهد شد».

پیش آن، معترضان در بخشی از شهر سیاتل در غرب این کشور منطقه خودمختار تشکیل داده بودند.
این منطقه خودمختار پس از آن تشکیل شد که به دنبال قتل «جورج فلوید» شهروند سیاهپوست به دست پلیس آمریکا، اعتراض‌های گسترده‌ای در این کشور آغاز شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر