بازدید 10538

پیش بینی باران ۵ روزه در ۱۰ استان

سازمان هواشناسی با پیش‌بینی رگبار باران و رعدوبرق طی امروز تا سه شنبه آینده در ۱۰ استان از افزایش ۳ تا ۶ درجه‌ای دما در سواحل شمالی کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۱۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰ 11 September 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در ساعات بعدازظهر و اوایل شب ارتفاعات البرز در شمال استان‌های البرز، تهران و سمنان، نیمه غربی هرمزگان، برخی مناطق فارس، شمال بوشهر، دامنه و ارتفاعات زاگرس مرکزی در استان‌های چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب و جنوب اصفهان ابرناکی همراه با رگبار، وزش باد شدید موقتی و رعدوبرق پیش‌بینی‌شده است.

شنبه و یکشنبه هفته آینده این شرایط علاوه بر مناطق ذکرشده در شمال غرب و غرب سواحل شمالی کشور برقرار است. روزهای دوشنبه و سه شنبه برای برخی مناطق شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی ابرناکی و بارش پراکنده دور از انتظار نیست. شدت بارش امروز مربوط به غرب هرمزگان، جنوب شرق و شمال فارس، جنوب اصفهان و ارتفاعات شمال شرق تهران است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از امروز تا دوشنبه هفته آینده در برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و خیزش گردوخاک پیش‌بینی‌شده است. از امروز تا سه شنبه هفته آینده دبر شمال غرب، سواحل شمالی کشور افزایش نسبی دما (۳ تا ۶ درجه) و در همین مددت در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کاهش نسبی دما (۳ تا ۶ درجه) پیش‌بینی‌شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر