بازدید 21357

نگرانی کارگزاران از درز خبر ۵ کاندیدای پیشنهادی به اصلاح‌طلبان در رسانه‌ها!

چند نکته در مورد واکنش حزب کارگزاران سازندگی به خبر مندرج از سوی تابناک، لازم است که باید مورد اشاره قرار گیرد؛ نکته نخست اینکه بهتر است حزب مذکور به جای واکنش نشان دادن به اخبار رسانه‌ها در وهله اول، اعضای شورای مرکزی خود را ـ که به نام منابع مطلع خبر‌های اینچنینی را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهند ـ توجیه کند.
کد خبر: ۱۰۰۱۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱ 11 September 2020

اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران انتخاب شدند + اسامی- اخبار سیاسی تسنیم -  Tasnim

چند روز پیش، خبری با تیتر ۵ گزینه پیشنهادی حزب کارگزاران سازندگی به اصلاح طلبان در سایت خبری - تحلیلی تابناک منتشر شد؛ خبری که بازتاب فراوانی پیدا کرد و در نهایت هم با واکنش این حزب رو به رو شد.

به گزارش «تابناک»؛ در گزارش خبری مذکور آمده بود: کارگزاران تاکنون «علی لاریجانی، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی، سردار حسین دهقان» را به عنوان گزینه‌های غیر حزبی و «اسحاق جهانگیری» معاون اول دولت تدبیر و امید و «محسن هاشمی رفسنجانی» فرزند ارشد مرحوم هاشمی و رئیس شورای شهر تهران را به عنوان چهره‌های حزبی در سبد انتخاب خود برای ۱۴۰۰ می‌بیند.

هرچند در بررسی‌های صورت گرفته از سوی حزب کارگزاران نام افراد یاد شده مطرح است، تاکنون حداقل لاریجانی و سید حسن خمینی، عزمی برای کاندیداتوری در انتخابات از خود نشان نداده اند و این که در نهایت جریان اصلاحات به چه ساز و کار و سیستمی برای انتخابات برسد، هم موضوع دیگری است که سوالات زیادی را به ذهن متبادر می‌سازد.

اینکه آیا قرار است مدل انتخاباتی ۹۲ و ۹۶ برای انتخابات ۱۴۰۰ هم از سوی اصلاح طلبان در پیش گرفته شود یا خیر، مساله ای است که حداقل تاکنون جواب آن منفی بوده است؛ یعنی این جریان هیچ علاقه‌ای برای تشکیل دولت ائتلافی دیگر نظیر آنچه در مورد «حسن روحانی» از خود نشان داد، ندارد و تاکنون تمام مباحث عکس این مساله بوده است.

حزب کارگزاران در واکنش به این خبر نوشت: پیرو درج خبری در پایگاه اطلاع‌رسانی تابناک، با تیتر «۵ گزینه پیشنهادی حزب کارگزاران به اصلاح‌طلبان برای انتخابات ۱۴۰۰» ضمن تکذیب قوی محتویات این مطلب به اطلاع خبرنگاران و خوانندگان گرامی آن رسانه می‌رساند که حزب کارگزاران سازندگی ایران طبق برنامه از پیش تعیین شده، تا به امروز تلاش خود را در سطح درون‌حزبی معطوف به تصویب شکل و نوع ورود به انتخابات ریاست جمهوری سال آینده نموده و قاعدتا به سطح بررسی مصادیق و حتی برنامه‌های انتخاباتی نرسیده است.

این حزب در ادامه عنوان کرده است: خبر پیشنهاد گزینه‌هایی به اصلاح‌طلبان از اساس کذب و مصداق بارز خبرسازی است. بدیهی است، کارگزاران سازندگی ایران پس از جمع‌بندی درباره برنامه‌های انتخاباتی خود و طی مراحل تشکیلاتی لازم، درباره مصادیق کاندیداتوری ریاست جمهوری با دیگر احزاب اصلاح‌طلب مشورت خواهد کرد.

چند نکته در مورد واکنش حزب کارگزاران سازندگی به خبر مندرج از سوی تابناک لازم است که باید مورد اشاره قرار گیرد؛ نکته نخست اینکه بهتر است حزب مذکور به جای واکنش نشان دادن به اخبار رسانه‌ها، در وهله اول، اعضای شورای مرکزی خود را ـ که با نام منابع مطلع خبر‌های اینچنینی را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهند ـ توجیه کند.

نکته دوم آنکه نام افراد مذکور به عنوان گزینه‌های مورد بررسی از طرف حزب کارگزاران، بار‌ها و بار‌ها در رسانه‌های مختلف به صورت پراکنده مطرح شده است؛ بنابراین، بهتر بود این حزب که رسانه‌های مختلفی را تحت مدیریت دارد یا اسپانسر آنهاست، پیش از ارائه چنین پاسخ‌هایی به رسانه ها، کمی اخبار خود را در فضای مطبوعاتی دنبال کند.

مساله سوم هم این است که در آخرین بررسی کارگزارانی‌ها پیرامون انتخابات ۱۴۰۰ بحث ورود سردار حسین دهقان به سبد کاندیدا‌های احتمالی این حزب مطرح شده است و لذا اینکه از اساس خبر مذکور را کذب دانسته اند، جای سوال است! شاید هم هدف بیشتر دیده شدن چنین خبری است که طبیعتا مخاطبان تابناک هم حق دارند، توضیحات این رسانه‌ها را برای روشن شدن بیشتر مساله بشنوند.

اینکه کارگزاران اکنون که نام حداقل دو کاندیدای ائتلافی نزدیک به جریان اصولگرا را مطرح کرده و پیش از این بار‌ها نام این افراد در رسانه‌های مختلف عنوان شده است و البته این موضوع توسط یک رسانه با این تحلیل که آیا اصلاح طبان استراتژی سال‌های ۹۲ و ۹۶ برای تشکیل ائتلاف انتخاباتی را خواهند پذیرفت مورد تحلیل قرار می‌گیرد، نشان دهنده این است که شاید این حزب نمی‌خواسته حداقل حالا حالا‌ها این خبر به رسانه‌ها درز کند تا شاید بتواند زمینه آن را مهیا سازد!

متن کامل پاسخ حزب کارگزاران به خبر «تابناک» بدین شرح است؛

مدیرمسئول محترم پایگاه اطلاع‌رسانی تابناک

با سلام
پیرو درج خبری در پایگاه اطلاع‌رسانی تابناک با عنوان «۵ گزینه پیشنهادی حزب کارگزاران به اصلاح‌طلبان برای انتخابات ۱۴۰۰» ضمن تکذیب قوی محتویات این مطلب به اطلاع خبرنگاران و خوانندگان گرامی آن رسانه می‌رساند که حزب کارگزاران سازندگی ایران طبق برنامه از پیش تعیین شده، تا به امروز تلاش خود را در سطح درون‌حزبی معطوف به تصویب شکل و نوع ورود به انتخابات ریاست جمهوری سال آینده نموده و قاعدتا به سطح بررسی مصادیق و حتی برنامه‌های انتخاباتی نرسیده است. لذا خبر پیشنهاد گزینه‌هایی به اصلاح‌طلبان از اساس کذب و مصداق بارز خبرسازی است.

بدیهی است، کارگزاران سازندگی ایران پس از جمع‌بندی درباره برنامه‌های انتخاباتی خود و طی مراحل تشکیلاتی لازم، درباره مصادیق کاندیداتوری ریاست جمهوری با دیگر احزاب اصلاح‌طلب مشورت خواهد نمود.

با تشکر

روابط عمومی حزب کارگزاران سازندگی ایران

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲۲
بیچاره مردم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
مسخره کردم مردم بسه. یکی رو دستوری بذارین بالا سر مردم. تموم کنید این اداهای انتخاباتی رو.
چقدر دل خجسته ای دارن .مگر کسی رای میده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
باشه بابا فهمیدیم رای نمی دید حالا دیگه خودت رو پاره نکن به بقیه ی همفکرات هم بگو ما فهمیدیدم .
ناشناس
| Slovakia |
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
بله برای زدن مشت محکم به دهان یاوه گویان غربی به سرکردگی امریکای خون خوار میریم رای میدیم
کسانیکه قصد رای دادن دارند یادشان باشد : آزموده را آزمودن خطاست

من رای نمی دم
ما ( خانواده و دوستان ) رای نخواهیم داد
تابناک این چه توجیهی بود که کردی!؟ خودت اخبار بدون منبع میزنی و بعد به بقیه میگی بهتره اول اخبار خودشون دنبال کنن بعد اعتراض کنن؟ اصلا خودت فهمیدی چی گفتی؟

چطور دو تا "گمانه زنی" درباره کاندیدای اصولگرا منتشر نمیکنی؟ بجاش الکی با این خبرا سعی میکنی نشون بدی اصلاحطلبا درگیر انتخاباتن تا تنور گرم بشه؟
مهره های سوخته
با عرض سلام اولا كسی به لاریجانی رای نمی دهد كه بخواهدبیایدیانیایید
مردم اول جوابیه رو منتشر میکنند ، زیرش توضیحاتشون رو ارائه میکنند
تابناک اول توضیح میده، یه سر طرف رو میکوبه، آخرشم دیگه لطف می کنه و جوابیه طرف رو منتشر میکنند
ماشاالله به تابناک حرفه ای
کارگزاران گروهی هستند که در ظاهر اصلاح طلب اما در عمل اصولگرا هستند ودر حقیقت بیشترین منفعت از نام اصلاح طلبان را تا کنون کارگزاران برده اند افرادی چون محمود واعظی و نوبخت و همتی ریاست کل بانک مرکزی که سکاندار اصلی دولت روحانی بودند و باعث استعفاء وبرکناری افرادی چون دکتر قاضی زاده وزیر اسبق بهداشت ، بی خاصیت شدن جهانگیری ، و قهرهای آقای ظریف میگردند / بدون حضور اصلاح طلبان این افراد دو درصد هم در جامعه رای نخواهند داشت
رای بی رای
بگید اصلا نگران نباشند به هیچ کس رای نمیدهیم
وای که چه خبر مهمی
تابناک از این به بعد اخبار مربوط به نرخ افزایش تعداد پشه های دریاچه آبی نیوزلند رو کار کنی بیشتر از خبرهای انتخاباتی اصلاح طلب ها و اصول گراها جذابیت داره.
کاش تایید کنی که بفمی درست میگم.
«علی لاریجانی، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی، سردار حسین دهقان» را به عنوان گزینه های غیر حزبی

علی لاریجانی:
به طواف کعبه رفتم به حرم رهم ندادند که برون در چه کردی؟ که درون خانه آیی؟
در مجلس چه کردی که ؟

حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی:
با اتکا به کدام سابقه و تجربه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
حالا مثلا قبلیا سابقه و تجربه داشتن چه گلی به سر ملت زدن
پسر مردم از نگرانی
کارگزاران یعنی چی؟ یعنی کارگزار ملت هستن یا کارگزار اصحاب ثروت و قدرت....؟؟؟؟ این اسامی که روی احزاب خودتون میذارین از کجا در میارین؟ یکم بجای خدمت به مردم، بهتر نیست بازنشسته بشین؟ والا برای مزاج خودتون و رفاه مردم بهتره
عجب رویی دارنداین جماعت
اصلاح طلب اصولگرا دیگه تمومه ماجرا
# من رای نمیدهم
باید نگران باشند که آرایشان از ده پانزده درصد کمترنشه!!!
هر کی میخواد بیاد ولی سفره رو برای نسلهای بعدی نگه داره!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل