بازدید 301881

زمان همسان سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری پس از ابلاغ مجوز انتقال دارایی به این صندوق که به زودی صورت می گیرد، قطعا در مهرماه اجرایی می شود.
کد خبر: ۱۰۰۱۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹ 09 September 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، اکبر افتخاری امروز در جریان سفر به استان سیستان و بلوچستان و در نشست با روسای کانون های بازنشستگی این استان با قدردانی از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان برنامه و بودجه برای توجه جدی به موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری، گفت: با هماهنگی های انجام شده با سازمان برنامه و بودجه همسان سازی حتما از مهرماه مطابق با ضوابط ابلاغی اجرایی می شود.


افتخاری، اظهار کرد: مقدمات اجرای همسان سازی و صدور احکام فراهم شده و این صندوق آمادگی دارد تا پس از صدور مجوزهای لازم از مراجع ذی صلاح و طبق ضوابط اجرایی ابلاغ شده نسبت به صدور احکام جدید اقدام کند.

وی در خصوص بیمه تکمیلی درمان نیز گفت: اولویت برنامه ای ما از روز اول، بهبود بیمه تکمیلی درمان بوده چراکه اگر هزینه های این بخش پوشش داده شود، به طور قطع کیفیت زندگی نیز بهبود خواهد یافت.

افتخاری ادامه داد: بیمه تکمیلی نسبت به گذشته یک گام اساسی بهبود پیدا کرده است. براساس بودجه تخصیص داده شده سرانه هر نفر از ۶۰ هزار تومان به ۱۴۰ هزار تومان افزایش یافته که با حفظ پرداختی بازنشستگان پوشش های آن دوبرابر شده و نسبت به گذشته کامل تر شده است.


مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری همچنین یادآور شد: پوشش های بیماری های خاص از ۴۵ میلیون تومان به ۹۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.


وی با بیان اینکه «پوشش های فعلی براساس داده ها و آمار سنوات گذشته ساماندهی و تعیین شده است» گفت: در حال نهایی کردن فرآیندی هستیم که براساس آن بتوانیم خدمات دندانپزشکی ارزان تری برای بازنشستگان فراهم کنیم.

افتخاری تصریح کرد: علاوه بر افزایش حدود دو برابری سقف تعهدات، کمک هزینه های یک دست دندان، ویزیت، دارو، ویلچر و سمعک نیز به عنوان خدمت های جدید بیمه ای اضافه شده و راهی باز کردیم تا در سال های آتی نیز این خدمات با منابع بیشتر به بازنشستگان ارائه شود.

وی همچنین به اجرای طرح های رفاهی با هدف افزایش قدرت خرید بازنشستگان اشاره و بیان کرد: طرح های متعددی از بیمه تکمیلی، وام ازدواج، وام ضروری، بسته های متنوع در قالب طرح یاری، خرید سهام تا تخفیف های هتل های ایرانگردی و جهانگردی اجرایی شده یا در حال نهایی شدن است که حداقل ۲۵ درصد قدرت خرید این عزیزان را بهبود می دهد.


وی درباره وام ازدواج فرزندان نیز گفت: همانطور که قبلا هم اعلام شده این تسهیلات فصلی بوده و در هر دوره به یک هزار نفر پرداخت می شود و دوره جدید آن نیز به زودی با تامین منابع لازم اجرایی و اعلام خواهد شد. تلاش می کنیم در مجموع ۴ هزار نفر تا پایان سال از این تسهیلات برخودار شوند.


افتخاری در ادامه به یکی دیگر از اقدامات انجام شده در حوزه دولت الکترونیک و خدمات برخط اشاره کرد و گفت: به زودی امکان صدور آنلاین (برخط) گواهی کسر از حقوق برای بازنشستگان فراهم می شود تا دیگر نیازی به حضور این افراد و رفت و آمدهای مستمر نباشد و از هر کجا که نیاز داشته باشند به راحتی از این خدمت استفاده کنند.

با ورود شرکت ها به بورس ارزش دارایی بازنشستگان افزایش می یابد

وی با تاکید بر اینکه «شرکت های صندوق را بورسی و شرکت های کاغذی را حذف می کنم»، گفت: تنها راه نجات فعالیت های اقتصادی صندوق بورسی کردن شرکت ها است. بورسی کردن به معنای فروش دارایی بازنشستگان نیست بلکه به معنی این است که امکان شفافیت، نظارت و ارزش افزایی بیش از گذشته فراهم می شود.

افتخاری همچنین گفت: با ورود شرکت های صندوق به بورس، ارزش دارایی بازنشستگان مطابق ارزش روز بازار ارزیابی می شود که با توجه به تعمیق بازار سرمایه مطمئنا دارایی کنونی بازنشسته ها در بخش اقتصادی از ارزش بیشتری برخوردار می شود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری روحیه بانشاط و پرانرژی مردم و بازنشستگان سرزمین سیستان و بلوچستان را مثال زدنی دانست و گفت: با وجود سختی ها و مشقت هایی که در این استان وجود دارد، روحیه خاص بازنشستگان و انرژی شما به ما انگیزه دوچندان برای خدمت می دهد.


افتخاری اضافه کرد: اینکه شما عزیزان مشکلات و راهکارها را در کنار هم مطرح می کنید جای قدردانی دارد و ما هم با تمام توان برای حل مسائل و مشکلات موجود تلاش می کنیم.


به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، در این نشست، کانون های بازنشستگی استان سیستان و بلوچستان بر صدور احکام و اجرای همسان سازی ۹۰ درصدی حقوق با شاغلین همطراز، افزایش کیفیت خدمات بیمه تکمیلی و اضافه شدن بیمه دندانپزشکی، افزایش تعداد تسهیلات ازدواج و وام ضروری و برگزاری جشنواره ورزشی تاکید کردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۲۶
وضعیت بازنشسته ها خیلی وخیم شده.کسی هم نیست به این ها که اکثر دارای بیماری و مشکلات متعدد مالی هستند رسیدگی کنه.همه چیز به امان خدا راه شده
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
بیچاره بازنشسته ها که دلشون با ضد بخاری گرم نمیشود چه رسد به دروغهای شاخدار سازمان
چند ساله همین وعده ها را داده اند ؟ کووووو
امیدوارم کوهتون موش نزاد
هر وقت می گویید پس از ابلاغ شدن یعنی بزک نمیر بهار میاد....
پاسخ ها
بی نام
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
عزیز مگه شما متن نمیخوانید اظهار نظر میکنید بنده خدا گفته مهر ماه قطعی هست اینقدر ناشکر و منفی گر نباش زحمت دیگران هدر ندهید
چقدر راحت دروغ میگه فکر میکنه مردم خرند
آقای افتخاری هنوز افزایش ۵۰ درصدی عائله مندی برای بازنشستگان کشوری در شرکت پست اجرایی نشده
با سلام وا روزی سلامتی باتوجه به بیانات و فرمایشات حضرت عالی بسیار مفید وموئثر می باشد ممنون از. زحمات شما
موضوع در واقع دارای دو جنبه است. یک جنبه اندک اصلاح حقوق بازنشستگان که در گرانی های امروز کشور، دچار مشکلات معیشتی فراوان هستند و از طرف دیگر، دولت که در شرایط بد اقتصادی کشور برای همین اندک اصلاحات حقوق بازنشستگان، چاره ای جز واگذاری اموال خود به تامین اجتماعی ندارد. از هر دو طرف به زبان ساده، دل انسان به درد می آید. واقعا کشور برای برون رفت از شرایط فعلی، نیازمند اقدامات چاره ساز در سطوح مختلف است.
خوش بین باشین بابا! آقای افتخاری دارن زحمت میکشند. خدا بچه هاشونو نگه داره.
بازنشستگان از شما جماعت (مسولين ارشد) خيري نخواهند ديد
ایکاش انقدر فکر کشوری بودید. انقدر بفکر کارگرهای که توی کارخانه ها جون کندند...بودید. .........اه بازنشستگان تامین اجتماعی انشالله دامن شما ها رو بگیره. که نمیتونه درامدش را با هزینه های خونه ش حداقل کمی متعادل کنه
با سلام
میخواستم بپرسم شما وقتی خبر جدید که مربوط به بازنشستگان هست ندارید چرا اینقدر یک خبر را آنقدر تکرار میکنید که کسی که مرتب پیگیر خبر بازنشستگان هست شک میکنه الان حدود یکماهه هر روز که خبرهای گوگل را مطالعه میکنم هر روز خبر همسانسازی بازنشستگان که در مهر ماه اجرا میشه تکرار شده حالا باید منتظر ماند تا ببینیم با اینهمه تبلیغ و بزرگنمائی چقدر رعایت عدالت و دقت صورت گرفته و بعد مورد قضاوت قرار دهیم
انشاالله که سرکاری نباشد و پس از چندین سال اجرایی شود
بازنشسته هابیچاره شدن رفت.
با سلام و دعای خیر،امیدوارم که هرچه زودتر به گفتار خودتان عمل کنید.ما هم تو این مملکت زندگی میکنیم مگر ما بازنشسته ها پراید هفت میلیونی میخریم که شاغلین صدوپنج میلیون میخرند.چرا این همه بی عدالتی ما که شبانه و دور از محل زندگی با مشقت درس خواندیم و مدرک گرفتیم درصد اندکی و آنهای که مدرک کمتری دارند درصد بیشتری میگیرند این عین بی انصافی هست .طبق قانون نسبت به تورم بحقوق ها اضافه کنید
بنویسید کشوری یا بازنشسته گان خودی وقت ما گرفته نشه
بسار عالی
والله هرکی این کار کرد یعنی قشنگ‌ به ملتش کمک کرده
والله
هر کیه اینکار کرد هم دنیا وهم اخرت خوبشی میبینه
خخخخ اینم یک دورغ دیگه
چقدر بازی درآوردن برای آبرو داری کارگران بدبخت...فقط اینها حرف زدند و عملشان از دروغگویی چیزی نصیب ما نخواهد شد..
بااین افزایش قیمتهاهیچ دردی ازمادوانمیشه حقوق فعلیمون فقط کفاف یه هفته اولمونه همسانسازی بشه میشه ده روز ، آقاهمسانسازی پیش کشتون قیمتاروکنترل کنید ، این چه بازیِ مزخرفیه سرملت دارین پیاده میکنین
ول کن بابا آنچه به جایی نرسد فریاد است فریاد .
سلام با افتخار به مدیریت جناب آقای افتخاری تقاضا داریم بازنشستگان بدون مسکن را دریابند و به آنها کمک هزینه مسکن پرداخت نمایند
آقای افتخاری نشگر از زحمات ما بازگشت ها واقعا افتخار سازمان هستی
ممنون از برنامه های خوبتون برای بازنشسته ها .لطفا پیگیر بسته حمایتی لوازم خانگی ۹ میلیونی و۱۵ میلیونی که قول داده بودید باشید.خیلی نیاز داریم
همسان شدن حقوق بازنشسته ها باید با حقوق بگیران شاغل باشه نه با خودشون
دوستان این همسان سازی کوچکترین خدمتیست که در حق بازنشستگان انجام میشه.واقعا بازنشستگان خیلی بیشتر از این به گردن دولت حق دارند.
ماه ها است که در این باب تبلیغ میفرمایید . قبول دارید که در اثر این تبلیغ، بارها به قیمت ها اصافه شده !
عزیزان ( دو صد گفته چون نیم کردار نیست)
شما گفتار زیاد کردید و قیمت ها با شمازیاد نمو کردند
شما عمل به گفتار نکردید ، قیمت ها به ازدیاد خودعمل کردند
گفتار نکنید، عمل بکنید.
باسلام وخسته نباشید وتشکر اززحمات شما باز نشسته ایکه پس اندازی ندارد ودربیمارستان بستری میشود ودرهنگام ترخیص کل هزینه را میبایست پرداخت کند وتامدتی باید صبر کند وباکسر مقداری ازان مستد شود ترتیبی اتخاظ فرمایند ازطریق بیمه تکمیلی پرداخت وسهم بازنشسته از حقوقش کسر گردد
توروخدابه داده بازنشستگان برسیداوضاشون اصلا خوب نیست بچه دارن مدرسه دارن مستاجرن خلاصه خیلی سخته زندگی کردن باسیلی صورتمون سرخ میکنم ازهمه چیز گذشتیم ازآرزوهامون هیچی نمی‌تونیم بخریم بخورنمیره خواهش میکنم التماس میکنم
سلام همسانسازی اعضای غیرهئیت علمی براساس هئیت امنایی یادتتون نره
یی کاری کنید خدا خوش بیاد سیر از گشنه خبر نداره
با تشکر از پیگیری آقای افتخاری امیداست نوری به زندگی بازنشستگان بتابد
فراموش شدگانیم
امید بخدا
آه مظلوم به سوهان ماند گر نبرد تیز تر کند
دروغ درمانی
با سلام.دادن وعده های دروغ برای مسئولین امری عادی شده است.به طور مثال اگر بازنشسته ای کمتر از شش ساعت در بیمارستان بستری شد،هزینه ای به او تعلق نمی گیرد.
یا می گویند در حداکثر پانزده روز هزینه ها را پرداخت می کنند و قبل از آن با پیامک اطلاع می دهند اما هر دو دروغ است.پیامک نمی زنند و حداقل دو ماه طول می کشد و البته بخشی از هزینه را می دهند.
بازم درود به شرف رئیس صندوق کشوری دراین موت کوتاه ازریاستش به کشوریها خدمت بزرگی کرده متاسفانه رئیس مستمریبگیران تامین احتماعی فقط بنفع دولت خصوصا که از نوبخت ضد مستمریبگیر دستور میگیرد جالب است مستمریبگران درطول خدمت چهاربرابر کشوری حق بیمه پرداخت کردند اما بااین افزایش کشوری درمهرماه به یک دوم حقوق انان نیز شامل حالشان نخواهد شد .ایا این عدالت اسلامی است
حقمونه با منت میخان بدن اینهمه جاروجنجال براه انداختن وازسال ۸۸ باید اجرایی میشد
امید است زیر سایه حمایت های عادلانه و منصفانه دولت جمهوری اسلامی که بسیار بسیار کارش بی نظیر است هر بازنشته در یک پنت هوس زندگی کند و مالک یکدستگاه بی ام و اخرین مدل شود ،،که حتما میشود چرا که نه،،
تادولت وزیران می گویند حقوق کارمندان افزایش می یابد یا همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری لشکر ی کارگردان حقوق شأن افزایش می یابد تمامی اعلام اجناسی گران می‌شود هنوزم که نه به دار نه به بارکولاغلام گران میکنید برایمان ملت ایران چه نقشه ای کشیده آید
من تنها هستم پدر مادرم فوت شدن صابخونم میخواد منو بیرون کنه، کمکم کنید حقوقم کمه ب دادم برسید
من فرهنگی هستم مهر 99با30 سال خدمتت باید بازنشسته میشدم و اما صندوق بازنشستگی گفتند بر اساس میانگین 2سال آخر اشتغال حقوق می گیری یعنی 97و98 گفتند یک چهارم از رتبه بندی برات می مونه مجبور شدم درخواست استمرار بدم این ظلم بزرگی است کدوم 90 درصد؟
اقای افتخاری اززحمات شما بی نهایت تشگر میکنیم واقعا افنخار سازمان هستی خداوند عمر طولانی باشادی بدهد
تو را خدا آقای افتخاری از حقوق ما دفاع کنید ما کمرمون زیر بارمخارج سنگین خم شده
تعهداتی که اشاره شده است را بصورت لیست ، تعهدات بیمه گر به اطلاع بازنشسگان برسانید تا استفاده نمایند والکن،بیمه ها تعهداتشان را کتمان می نمایند.بویژه آتیه سازان حافظ
آقای افتخاری لطفا بفرمایید چرا بازتشستگان فرهنگی پیش از موعد که حدود 3 تا5 درصد بیشتر نیستند مشمول طرح همسان سازی نمیشن؟ سالی 500 تومن که به حقوقشون اضافه میکنید کدام گوشه زندگی اینارو میگیره؟ اصلا میدونید همچین موردی هم در سازمان بازنشستگی کشوری وجود داره؟ اصلا تا حالا در موردش فکر کردین؟؟؟؟
بنده جهل سال در بسیج فعالیت کردم ولی یک گروه بسیج را به من ندادند بالای 2000 ساعت کلاسهای ضمن خدمت رفتم تا رتبه عالی را بگیرم متاسفانه این رتبه در حقوقم اعمال نشد قرار شد به تعداد ساعات ضمن خدمت مدرک معادل بدهند تا حقوقمان زیاد شود ولی انجام نشد چرا اینقدر بی توجهی به قشری که رهبر و رییس مجلس و رییس جمهور و رییس قوه قضاییه تربیت می کند آموزش و پرورش کارخانه انسان سازی هست اگر به آن توجه نشود ایران نه دین خواهد داشت نه جامعه خوب ونه ملت صبور تامل کنید که دیر خواهد شد
قبلاً کاری را انجام میدادند بعد در مورد آن یکبار صحبت میکردند !!!!! حالا کاری که قراره در آینده انجام بشه را صد بار میگن و. وامیگن !!! آخه لامصب هنوز که کاری انجام نشده !!!! حقوقی اضافه نشده !!! بس گفتید و. واگفتیتید دیوونه مون کردید!!!!!
سلام ضمن ارادت به جناب اقای افتخاری-اقای رییس بازنشستگان کاری کنید برای خودت نام نیکی به جا به گذارید که تا ما وزن وبچه مان زنده هستند دعا گوی شما وخاتواده تا اخر دتیا برایتان باشیم التماس دعا
چرا دندانپزشکی فقط ب یکدست گذاشتن دندان اختصاص یافته کسانی ک بر اثر بیماری تعدادی از دندانهایشان خراب میشود چطور باید هزینه ترمیم آنرا با پرداخت مبلغ هنگفت پرداخت کنن
سلام مصیبت بود پیری ونیستی کسی هم نگوید که تو کیستی
بیایید برای هر بازنشسته یک امتیاز آب و فاضلاب و برق و گاز و 2 خط موبایل و اینترنت را مجانی کنید
باسلام مگرتواین مملکت هرجایی بیمه رابه یک اندا ه نمیگیرن که وقتی نوبت همسان سازی میرسدکشورراتکه تکه کرده ومردم رابه هم بدبین می‌کنید...همه جای ایران وطن ومرزوبوم ماست....لطف کنیداین رابه خاطربسپارید....درست است که ایران عزیزبی صاحب شده کسی به مردم اهمیت نمیده ...عده ای مرفه وعده ی زیادی محتاج نان شب ...حیف که ازعدالت خبری نیست....
بااین وضعیت !!! انشالله که بشه
تا حکمی صادر نشود و پولی به حساب بازنشستگان واریز نشود هیچ وعده ای قابل قبول نیست.
چونکه از این دست وعده ها زیاد شنیدیم و عمل نشده
اگر همه چیز آماده شده و نهایی شده زودتراحکام راصادرکنیدتاچشمان خسته مان با دیدن حق مان روشن بشه .بخدانگرانیم کسی پیدا بشه و نظر آقای نوبخت را عوض کنه.
راستی چرا مثل شاغلین از تاریخ 98/12/1 اجرا نشود
عزیزان بالا دست یادشان باشد که بازنشستگی در ایران اغاز استراحت وگردش ویللی تللی نیست؛ تازه شروع مخارج بالای دانشگاه بچه ها وتهیه جهیزیه وازدواج و...است واز طرف دیگر اغاز امراض وبیماریهاودر نتیجه بیمارستان و....خودم در این چهارسالی که بازنشست شده ام چند عمل جراحی؛ چندبار انژیو وسال گذشته عمل قلب باز داشته ام وحالا خودتان را جای امثال ما بگذارید تا درد های مذکور ( به اضافه نداری وقرض و غرغر خانواده که چرا دبیر اموزش وپرورش شدی؟! که اینطور به افلاس بیفتی ! وتبعیض های فامیلی واجتماعی و... )را درک کنند مخصوصا در شهر کوچک ما که همه دانش اموزان بنجل وعقب مانده ما در شرکت سنگ اهن مرکزی با مدرک سیکل ودیپلم حقوق های هشت نه میلیونی به اضافه بیمه کامل در همه زمینه ها وپاداش پایان خدمت سیصد چهار صد تومانی و...تبعیض اجتماعی کاملا میدرخشد خدا به همکاران فرهنگی وباز نشستگان فرهنگی صبر واجر عنایت فرماید امین
فقط حرف می زنند ولی عمل نمی کنند من 35سال بیمه دادم با 20سال متناسب سازی کردن هنوز هم حقوقم2650000هزارتومان هست فقط حرف کشک میزنن
باعث تاسف هست وقتی که مدارک هزیه را می ریم ببینه اینه حافظ مبلغ خیلی کمی پرداخت میشه به رحمتش نمی ارزه با مراجعه
اگه در حد حرف نباشه وبهش عنل کنن خوبه
ببخشید دولت روحانی و شخص خود ایشان جز وعده ودروغ و بازی با کلمات چیزی جز ناامیدی ویاس تصویری درذهن ما ثبت نکرده ، مقصر بی اعتمادی مردم به مسئولین شخص روحانی و مدیران بی کفایتش میباشند. در بیشتر کشورهای عربی دولتها درخدمت مردمشان هستندولی در ایران برعکس ، ملت در خدمت دولت است
اگر آقای روحانی تونست یک ماه مثل ما زندگی کنه ودر پایان ماه زنده موند لیاقت یک کامیون مدال افتخار و شجاعت و..... را داره ☠☠☠
پس بازنشسته هاای تامین اجتماعی مگه ادم نیستن فقط همش شده کشوری
بگذار تا بگریم عقدم برون تراود
ناله بزن به عمقش شاید زگل دراید
بازنشسته با اموات هیچ تفاوتی ندارد علی الخصوص مسلح که واقعا بی پشت و پناه و مظلومند.
سلام لطفاً در مورد پیشنهاد افزایش تعداد سهمیه ی سفر بازنشستگان از سه سفر به ۵سفر و بیشتر شدن سوبسید از ۳۷۰ هزار تومن به یک میلیون تومن با توجه به شرایط قرنطینه و نیاز به سفر پس از پایان کرونا و تورم سه برابری نسبت به سال گذشته مطالعات و بررسیهایی داشته باشید زیرا سفر ها بسیار گران و پر هزینه شده اند.سپاسگزارم
با سلام....بخاطر خدا با ایراد مشتی ادبیات و انشااله ماشالله و وعده ما را سر کار نگذارید با این حقوق های فعلی قادر به تامین هزینه های زندگی نیستیم وای اگر مهمان عزیزی برسد با شرمندگی از ایشان پذیرایی میکنیم.....خدایا کمکمان کن.
سلام .درود بر بازنشستگان کشوری وقدردانی از تلاش های جناب افتخاری .حتما باید همسا ن سازی بازنشستگان کشوری انجام گیرد چون ظلم مضاعف بر این گرو بازنشسگان روشن است .چرا یک بازنشسته بافوق لیسانس باسی ودو سال فعالیت در حد یک شاغل فوق دیپلم ده سال سابقه دریافتی داشته باشد ظلم . است .منتظر قول مسئولین هستیم .امید بخدا
همه بازنشستگان عزیز تا این وعده توحسابتون نیومده دلی صابون نزنید هر وقت که گرفتید بعداً بگوید دادن حرفش با عملش از زمین تا آسمون فرق داره موفق باشید
سلام، محضر همه پیشکسوتان خدمت و بازنشستگان عرض ادب و احترام و با تشکر از همه کسانی که برای این قشر محترم زحمت می کشند و قدمی برمیدارند و حتی قلمی می زنند. خواهش عاجزانه از همه بزرگواران دارم اگر موضوعی اقدام نشدنی است و حتی تا زمانی که قطعی نشده، علنی ننمایند و بر سر زبانها نیاندازند، چشم انتظاری برای ما بویژه افراد مسن تر این قشر غیرقابل تحمل است و زجرآور، پس عنایت فرمائید هر خاکی که میخواهید بر سر ما بریزید، آبدارش نکنید که خشت و گل میشود و سر ما را می شکند و حتی ممکن است ما را بکشد. ممنون
همش دروغه باورنکنید توخودت مشکلی
خوب شد نگفتین مردم مقصر خودتون هستین که عمر نوح ندارین تا چندر غاز تون را زیاد کنیم البته شاید هم عمر نوح حباب بود الی برکت الله
واقعا مسولین بی عرضه ای داره این مملکت ، اون از این بورس که جیب همه ملت رو خالی کردین ، اینم از اون حقوق چندر غازی که میخواین به این بازنشسته های بیچاره که جوانی خودشون رو گذاشتن پای این مملکت ، مسخره کردین خودتون رو ، یک خورده مرد باشید عمل کنید .
ادمین محترم نشر بدهید . ممنون
تکرار مکررات
روزی ۵ درصد به حقوق بازنشستگان اضافه کنید تا با این تورم همگام باشیم هیچ نیازی به این همه جلسات پر هزینه نیست اینقدر برای یک ریال پول دادن به بازنشستگان زیر زیر خط فقر بوق و کرنا نزنید مگر از خانه پدریتان آوردید ؟؟
من مستمری بگیره بخرنمیر بابیماری خاس دو فرز نده بیمار بااین گرانی ودهای سر خر من زیاد داده شده مادیگه تحمل این همه سختی راندارایم نه توان کار ذاریم ونه اندختهی داریم ک بخریم یک قشر زعیف و ناتوان آقایان مصعولین تاکه کوخ در موقابل کاخ به خدا قصم ماها همه میمیرم ولی خداوند جای هق نشسته مادر یک ملکتی سروتمند داریم زندگی میکنیم خداوندعدالت یک سان
همیشه راحع به همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری صحبت میشود. همسان سازی حقوق بازنشستگان تاُمین اجتمایی چه میشود؟
باسرعت تورم وبی ارزشی پول یاباید اندازه حقوق خودتان به بازنشستهها بدهیدیاصحبت هماهنگی نکنید
سلام تو خبر شبکه دو سخنگوی دولت میگه ( که حداقل حقوقشان 13 میلیون ) تازه میگن تواین شرایط این پول را میگیرن وای به حال مردم وبازنشستگان .
چرابعدیک سال اموزش وپروش پاداش ماراداد که الان بااین تورم نمیتوانیم حتی یک پراید بخریم
سازمان های دیگه ازجمله دادگسترس حقوق کلان میگیرندوزود هم پاداش میدهند
هنوز چیزی اضافه نکردید که اینهمه پوزمیدید برای بازنشیتگان این کارکردیم اون کارکردیم
بذارید بدرد خودمان بمیریم بعدسی سال کارصدتومان پاداش به یک فرهنگی دادید شاگرد من دیپلم گرفت رفت دادگستری حقوقش ازمن لیسانس سی یال کاربیشتره تازه رفتن علمی کاربردی مدرک الکی گرفتن
متاسفانه از زمان اعلام اجرای همسان سازی تا حالا ،عملا میزان افزایش با تورمی که تواین مدت داشتیم ،هیچ شده
بازنشستگان مظلوم بدانید که اینها فقط دارند وقت میخرند و به ریشهای سفید ما میخندند بنده به نوبه خودم اینو ۱۱ساله به عینه لمس میکنم
حقوق واقعی را بدهید بیمه و سهام و وام ازدواج و گردشگری و چیزهای پرت را مطرح نکنید خود با زنشسته عقل و فهم دارند و میدانند چطوری خرج کنند به عبارتی گدای حق خودمون
لشگریهارو دریابید
با عرض سلام .آیا همان سازی حقوق بازنشستگان فرهنگی را هم شامل میشود ...اگر در مهر اجرا شود .سرنوشت ما هم تغییر می کند .شما بخدا اگه اجرا می شود .به صراحت بگوئید ..ممنون.منتظر جواب هستیم ..به استان زنگ زدم گفت هیچ خبری نیست .همش حرفه
سلام جناب اقای افتخاری چرا در بغضی از خدمات باز نشتگان مستمری بگیران کنار انها قرار نمیدهی من کلی هزینه چشم پزشکی کردم ولی بیمه گفت به مستمری تعلق نمیگیرد فقط شامل حال بازنشتگان میشود مگر ما انسان نیستیم وپدران ما خدمت نکردن که با ما اینجوری رفتار میکنید لطفا به درد ما هم رسیدگی کنید
بنده در بیستم اسفند نودو هشت از کار افتادگی کلی شدم و د یکم اردیبهشت نودو نه حکم اینجانب با ۲۲ سال و با حقوق یک ملیون و ششصد هزار تومان داده شد و تا یکم مرداد هم همین بود دیگران هم که حکم نودو هشت داشتند همین حقوق بود ولی با همسان سازی آنهایی که تا پایان اسفند نودو هشت بودند حقوقشان به ۳میلیون تومان رسید ولی برای ما ۲میلیون تومان واقعا چرا باید بدین شکل باشد این چه قانون گذاشتنیست چرا کسی رسیدگی نمیکنه که یعنی چی زمان گذاشته ایم مگه نباید ملاک حقوق باشد و از اسمش پیداست همسان پس این چه همسانیست
خواهشمندم پیگیری نمایید
با سلام اميدوارم اين خبرها براي اكثريت بازنشستگان محترم كشورمون تحقق يابد اما ما اعضاي هيات علمي دانشگاه هم مانند همه بازنشستگان انتظار همطرازي رو داريم وحقمان است كه در فروردين ٩٩ اين حق از ما سلب شد اميدوارم در مهر ماه ماهم جزو گروهاي بازنشسته كشوري قلمداد شده وبرايمان اين همطرازي انجام شود
بالا رفتیم ماست بود
پایین آمدیم دوغ بود
قصه ی ما دروغ بود
دراین بی غوله که وول می خوریم ،ای بساناشنیده هاشنیده ایم ونادیده هادیده ایم.
افزابشی که صورت می گیره درزمان تصمیم گیری ارزش داره تابه اجرادرمی ادقیمت اجناس بیشترمی شه
افزایش وکنترول قیمت اجناس بایدباهم باشد...
هرچه زودتر همسان سازی حقوق بازنشستگان فرهنگی را مانند شاغلین پرداخت کنید واقعا با این گرونی بازنششته با این حقو ق ناچیز چه کند
آقای افتخاری کدام بیمه کدام بهبود دیروز ۹۰درصدپول دارو را ازمن گرفتن این یکی گیاهیه اون یکی خارجیه ال وبل ! فقط چارتا قرص استامینوفن وشربت سینه رابیمه تقبل فرمودن ، زخمی نشده باشن خوبه تازه ما بیمه بنیادی بودیم خدا میدونه بادیگران چه میکنن؟
بی نام در تاریخ ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ ساعت ۲۲:۱۸ چرتوپرت نگو کدوم زحمت؟همش دروغ و دروغگویی شما حتما جیره خواری که اینجوری حمایت میکنی عزیز
به این آقایان بگویید درسته شما عین خیالتان نیست میدانید چرا؟ خودم با هزار دلیل ميگم
1)وقتی طرف ماهیانه حقوق 16میلیونی میگیرند وقت بازنشسته شد همان را میگیردچون وزير، کارمندوزارت خانه ها،هستند عین خیالشان نیست که کسی که حقوق 4 میلیونی با فرزند محصل و دانشجو و اجاره!چه خاکی توسرش بریزد
2)امروز رفتم من بازنشسته لشکری به فروشگاه اتکا رفتم بخدا افرادی با تیپ عالی آمده بودند وکارت یا بن اتکا داشتند من هم رفتم با 80هزار یارانه حکمت خرید کردم ماندم طرف از کجا کارت یابم یک میلیونی حکمت داشت ولله ولله ظلم هست خدا لعنت کند اونايي که در راس اداراتی هستند که به بازنشستگان لشگری و کشوری خیانت وظلم میکنند .....
3)پاداش آخر خدمت میدهند الان طرف یکسال تا پنج سال پیش بازنشسته شده است هنوز پول مرخصی ذخیره را ندادندومیگویند بوجه نداریم ولی بوجه جهت تعویض دکور اتاق وجلسات که در تلویزیون مشاهده میکنیم پول برای کت وشلوار آنچنانی دارند ولی برای هماهنگ حقوق بازنشستگان ندارند،پول تبلت آنچنانی برای خروجی در هيت دولت دارند ولی حقوق بازنشستگان جور نميشه، پول برای نمایندگان شورای شهر تهران برای دادن هرنفردستگاه پژو پارس و تبلت آمریکایی 60.70میلیونی دارند ولی پول برای بازنشستگان لشکری وکشوری ندارند،
باسلام و خداقوت در خصوص وام فرزندان ازدواج هر سال هزار فقره وام داده میشود بقیه کنار و حذف میشوند مگر وام گرفتند که حذف میشوند.بهتره سال های آتی وام این عزیزان داده شود. ضمنا بیش از دوازده سال بازنشستگان انتظار اجرا قانون همسانسازی را میکشند واقعا دوازده سال حق بازنشستگان پایمال شده. پس است. ظلم پایدار نیست
خدا کنه حرفهایی که میزنید تبل تو خالی نباشه
دروغغغغغغغ غ غ غ غ
با سلام و ادب آقای افتخاری لطفا همسان سازی با ۹۰درصدی دریافتی شاغلان هم طراز همانطوری که قول دادی باشد همزمان از دروغ پر شده چون غیر این باشد اعتماد اجتماعی و سرمایه جمعیت بازنشسته ها را کلا از دست می دهید البته خداوند هم از دیده و زبان شما آگاه است پس مواظب باشید و عمل کنید ضمن بنده دستم به آقای نوبخت نمی رسد به ایشان بگذرد با روح و روان عزیزان باز نشسته ها که یا جای پدر ایشان هستند و یا جای برادر بزرگ ایشان بازی نکند و حمایت کند و خدا را هم ببیند که فردا اگر فرصت را از دست داد جبران دروغ دروغ دورغ گفتن به هر دلیلی مشکل است
سلام یکی به اکبر افتخاری بگه چقدر دلسوز شدی حالا ودر سیستان حرفایی زدی وتشکر از وزیر رفاه کردی (شریعتمداری) وزیر رفاه وافتخاری کیلویی چند ایشون
چکار کرده برای بازنشسته ها این تصمیم رئیس سازمان برنامه وبودجه بوده با پیگیریهای نمایندگان
دلسوز بازنشستگان وجناب افتخاری شما ووزیر رفاه ملزم
به اجرا هستید و آیاتا الان ازمشکلات از بازنشستگان
خبر داشتید ؟وشما ووزیر رفاه بهتراست هر چه جناب
نوبخت دستور میدهد انجام وظیفه کنید تمام
دستور میدهد
تامین اجتماعی ها هم آدم هستند چرا فکری نمیکنید تنها و بی کسم پدر مادرم فوت شدن صابخونم میخواد منو بیرون کنه، جگرم خون شد
من میگم سلام هرچه به این قشر زحمت کش استون پوکیده وهیچجای بدنش سالم نیست ودر عرض 30سالیا35سال جوانیشو سلامتیشو در راه ابادی کشور عزیزمان ایران به طبق اخلاص گذاشته هر چقدر خدمت کنید خدا پیشش نمیزاره بهتون کمک میکنه پس خلاصش اینه که مارو فراموش نکنید خدا شاهده استرس ناراحتی گوارشی تنفسی وقلبی وروانی داریم رحم کنید تا خدا بهتون رحم کنه ارحم ترحم
با سلام باز هم اول همسانسازی بعدا شاید درصد کمی اصافه میشه ولی تورم با اخلار جعلی چند برابر میشه دیگه گول شماها را نمیخوریم .ظلم و ستم به فقرا هدف اصلی میباشد.
عرض سلام واحترام خدمت آقای افتخاری و دیگر همکاران محترم در صندوق . لطفا ، خواهشمندم جواب مرا بدهید .تا بیشتر ازاین شرمنده فرزندانم نباشم.اینجانب بازنشسته فرهنگی سال۹۴مشهد هستم.دخترم در سال ۹۷ ازدواج کرد وپسرم در سال ۹۸. هردو آنها اکنون تو عقد هستند. از ابتدای اعلام وام ازدواج ، ابتدا برای دخترم سپس برای پسرم ثبت نام کردم. وتایید صندوق محترم برایم ارسال شد.هنوز هیچ خبری نشده .بارها تماس گرفتم اما توفیقی حاصل نشد .تا به کی چشم براه این تحفه قابل باشیم که اکنون ارزشی در بازار ندارد. تابه کی به فرزندانم وعده بدهم که فردا ....آیادروغ من را باور کنند یا اعتماد من به شمارا.
حداقل یک درخواست من اقدام میشد. ترسم از ان است که ماه دیگر اعلام کنند تاریخ ازدواج فرزندان شما گذشته است . پس بخواب که ما بیداریم.
خواهشمندم . خواهشمندم
سلام وعرض ادب خدمت تمامی بازنشستگان
لطف کنید بازنشستگان تامین اجتماعی اگه ایرادانتقاد پیشنهاد دارید نسبت به احقاق حق به کارفرمای مربوطه رجوع کنید
ضمن اینکه جای ایراد دارد بعضی ازعزیزان قبل ازارسال نظراتتان یک ویرایش انجام دهید واقعا زشته یک بازنشسته اگرمدعی تجارب وگذشته کاریش است درمتن غلط املایی داشته باشه
مثلا مسئولین نوشتید مصعولین شما هنوز تفاوت نوشتاری متن ندارید چطوری میتونیدتفاوت دوسازمان عریض طویل دولتی وخصوصی یا کشوری لشکری تامین اجتماعی میدونید ایراد میگیرید و غیره تمام پرداختی ودریافتی بازنشستگان براساس پرداخت بیمه واندازه تعین شده پرداخت میشه زمان اشتغال زورمون میاد حق بیمه اضافی بدیم ولی زمان بازنشستگی بیشترمیخوایم هربحصی اصولی داره وندادن حق تامین اجتماعی تقصیرکشوری لشکری که نیست ازبعد همدردی کردن درخدمتیم ولی مقصرنیستیم که سازمان وطبوع شما حق حقوق شمارومیده یانمیده مثلا همیشه عیدی کارگران تامین اجتماعی بیشترازکارمندان دولت بوده وگاهی حتی درآمدزمان اشتغال بکار گاهی چندبرابردریافتی یک کارمند بوده ولی حق بیمه متناسب بادرآمدش پرداخت نکرده وحالا عادت کرده به درآمدبالا وازکارافتاده بازنشسته شده وحق بیمه ای که داده کمترازاونی که جوابگومخارجش بشه بنده حقیر مقصرنیستم
اقتصاد و تورم بیمار اگر کنترل میشد نیاز به این مسائل نبود..کارها باید به کاردان سپرده شود...جنس ها هر روز گرانتر میشود...
من الان که دارم این متن را می نویسم ..۵۰۰ تومان تا آخر برج در حسابم هست...به این بی عا لتی ها پایان دهید
خوش بحال‌‌ اقازادها
هر از چندصباحی یک بپّائی رامیکارن تو یه منصب
که هم سر بازیخوردگان را تا مدّتی بیشتر شیره
مالیده مشغول سازد، وهم خودش لفتولیسی دهان
تازه کند!!
همدردانِ باز نشسته! دلمان را به این وعده های
پوچ و تهی از حقیقت خوش نکرده ،و روحیّه خودمان
بیشتر تخریب نکنیم! با درد گرانی وبی چیزی خود کنار
آمده ،دستوپای خود را جمع نموده خودرا به خدای
ارحمورّامین بسپاریم، و این دغلکاران رابیرحموانصاف
را به او واگذاریم تا خود به حسابشان رسیدگی نماید!
ازهر طرف که رفتم جُز حیرتم نیفزود،
هیهات ازین بیابان،این راه بینهایت
در این شبِ سیاهم گمگشته راهِ مقصود،
از گوشه ای بیرون آی ای کوکب هدایت!!
چرا این افزایش حقوق ها وهمسان سازی ها شامل اعضا هیات علمی باز نشسته دانشگاه ها نمی شود
آفتابه لگن هفت دست
ولی شام و
نهار هیچی..ش
۶ ماهه هر روز تیتر خبر همسان سازی حقوق بازنشستگان داره تبلیغ و تکرار میشه.و جالبه که هر روز یک تصمیم دروغی مردم فریب.....
با سلام عزیزان این همسان سازی در پایه حقوق اعمال نشده عملا در افزایش حقوقهای سالهای آینده افزایشی نخواهد داشت در حقیقت ثابت هست این به ضرر ما بازنشستگان هست....نکته دوم چرا عزیزانی که بالاجبار وبه خاطر سختی وزیان آور مشاغل خود اکنون کمترین افزایش را باید از این مقوله همسان سازی داشته باشن...چون سلامتی خودشون را در شغل های پر خطر از دست دادن؟واقعا جای تعجب دارد در کشوری که ندای حمایت از مظلومیت سر داده میشه اونوقت این بازنشستگان مظلوم هیچ حمایتی را در قبال خود نمی‌بینن
سلام.این جانب خانه ندارم و میخواهم در طرح حانه ملی شرکت کنم.میتوانم که بیست ملیون به حساب بانک بریزم ولیکن ضامن وجود ندارد.بفرمایید ایا باز نشستگی من کافی برای ضمانتم هست؟ ممنون.یا کاری کنید که احتیاج به ضمانت کسی نباشد متشکرم.
به نظر کار سازه بابا کره صد گرمی شد ده تومان حالا تو بوق کرنا کنید که این کار یا اون کارو کردیم با این چیزا درست نمیشه شما خودت چقدر حقوق میگیرید آیا زیر سی تومنه حالا انتظار دارید بازنشسته با دو سه تومان زندگی کنه زرشک بابا
سلام جناب افتخاری ممنون ا ز زحمات شما لطفا در مورد صندوق ذخیره فرهنگیان هم که پس از بازنشیتگی با پرداخت مبلغی که سود میباشد ظاهرا تسویه حساب مینماید در صورتیکه اصل سهام بافی ایست وهنوز درامد زایی دارد ولی بازنشسته فرهنگی کلا" حذف میشود۰باتشکر ادیب
سال هاست با این وعده ها با شرافت بازنشستگان بازی می شود. اگر ۱۰ ماه آینده بخواهند ۱۰۰تومن به حقوق بازنشسته اضافه شود، از همین الآن بوق و کرنا می کنندوشرافت و وجهه یک بازنشسته را بر بالای پرچم می برندکه(آهای دنیا بدانیدما می خواهیم ۱۰۰تومان به بازنشسته ها اضافه کنیم) برویددردیگرکشورها مثلا همین قطر و امارات و کره و ژاپن و ... ببینید چگونه به بازنشسته هاشون ارج و قرب قائل هستند. فقط خجالت بکشید و اصلاً حرف نزنید. تمام.
ازآنجاییکه پذیرش پست ومقام دراین کشورفقط به نیت خدمت به خود،خانواده اقوام،خویشان است لذاافتخاری جان ژست کارشناسانه ودلسوزانه نگیر،مردم مسئولین کشوررابهترازخودشون میشناسن ولی کاری ازدستشون برنمیاد بیت المال رابین خودتون تقسیم کردیدبه نام دین،گوش مابازنشسته ها ازاین وعده هاپراست
آقایان مسوول ایا این انصاف است که سال گذشته یک نمونه مثال بیارم خدمتتان ماشین پرایدسال گذشته 42میلیون بود که بازنشستگان عزیزاگه سال گذشته پاداش خدمت خودرادریافت میکردند میتونستن لااقل پراید ی بخرند اما الان این پاداش که میفرمایید پول یک دستگاه پراید میشه؟سی سال خدمت خداراخوش میاد پاداش سی سال پول پرایدنشه لااقل نرخ تورم را به پاداش سنوات بازنشستگان اضافه کنید که خداهم راضی بشه ازشما
زمانی این افزایش انجام می‌گیرد که تقریبا وقتی افزایش بدست رسید در نقطه صفر قرار داری یعنی گرانی آنقدر زیاد شده که باز این افزایش کفاف مخارج را نمی دهد. حالا خواهیم دید فقط قیمت‌ها ا دز زمان تصویب یاداشت کنید و با قیمت‌های آخر مهر که این افزایش بدست تان می‌رسد مقایسه کنید تا بدانید این دولت به کسی چیزی نمیده زندگی فقط شده وعده وعید.
آقا نخواستیم بزارید تو غم خود بمیریم راحت باشید خدائی هست
بی رحم ترین و بی وجدانترین دولت را به خود دیدیم . یه بازنشسته عیال دار با سه تومن چطوری می تواند با این گرونی بی سابقه در رفا باشد. من شرمم می آید این نکته را نوشتم زیرا من و من ها نباید در این حد زیر خط فقر باشیم . فرصت و توان هیچ کار دیگری هم نداریم . فقط به جای مسئولین ما باید خجالت بکشیم. شما وعده دروغ بدید ما وعده قیامت.
قبلا بفکرمردم بودن آلان فقط فکرخودشان وآقازاده ها هستند
کسی،که،تازه،فوت،کرده،اضافه تعلق،میگره،فوت،۲۴،۶
۲۲ شهریور هستیم و حکمی صادر نشده ، وعده همسان سازی رئیس جمهور اثر گرانی و تورمش را در ماه های اخیر گذاشته.و تکرار این وعده ها همچنان منحنی گرانی را صعودی میکند.نوبخت چون خلف دروغگویش با آن لبخند ملیح تاکید مصرانه داشت که احکام به زودی در مرداد صادر میشود.اگر کسی حکمی دید ،همسانسازی مهر ماه را هم خواهد دید....
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر