بازدید 13297
۱
طبق تازه‌ترین نظرسنجی ها؛

بایدن ۱۰ درصد از ترامپ جلو افتاد

نتایج یک نظرسنجی سراسری در آمریکا نشان می‌دهد که «جو بایدن» نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری، ۱۰ درصد از رقیب جمهوری‌خواهش «دونالد ترامپ» جلوتر است.
کد خبر: ۱۰۰۱۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۴ 06 September 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، بر اساس نتایج نظرسنجی «سی. بی. اس» و «مؤسسه یوگاو» که یکشنبه منتشر شد، ۵۲ درصد رأی‌دهندگان احتمالی اعلام کردند که به بایدن رأی می‌دهند و ۴۲ درصد دیگر نیز گفتند که به ترامپ رأی خواهند داد.

همچنین سه درصد رأی‌دهندگان اعلام کردند که هنوز «مطمئن» نیستند به چه کسی رأی خواهند داد و سه درصد نیز گفتند که به نامزد دیگری رأی می‌دهند.

بر اساس این نظرسنجی، ۴۹ درصد هواداران بایدن گفتند که «به طور عمده به دلیل مخالفت با ترامپ» به پای صندوق‌های رأی می‌روند و ۳۲ درصد دیگر از هواداران وی گفتند که به دلیل علاقه به بایدن به او رأی خواهند داد.

همچنین ۷۳ درصد هواداران ترامپ، علاقه به وی را علت اصلی رأی‌دادن اعلام کردند و ۱۸ درصد نیز مخالفت با بایدن را علت اصلی حضور در پای صندوق‌های رأی اعلام کردند.

بر اساس نظرسنجی سی. بی. اس و یوگاو، ۴۴ درصد پاسخ‌دهندگان اعلام کردند که عملکرد اقتصادی بایدن بهتر خواهد بود، اما ۴۵ درصد دیگر نیز گفتند که ترامپ عملکرد اقتصادی بهتری خواهد داشت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱
شک نکنین بازم ترامپ انتخاب میشه،هم در رای گیری مردمی و هم آرای الکترال،حاضرم با هر کسی که خواست شرط ببندم
این رای گیری بالا هم نشون میده اختلاف واقعی 4 درصد هستش،نه ده درصد،هر چند همه چیز را آرای الکترال معین میکنن ولی این بار رای مردمی هم ترامپ را انتخاب میکنه،تجربه ثابت کرده مردم امریکا کمتر به معاونین و مشاوران پیشین رای بدهند،مثه مک کین،جان کری،کلینتون و الانم بایدن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر