بازدید 7596
قانون محدودیت زمانی اعتراض علیه احقاق حق مس کرمان

اطلاعات فرد ناشناس تیم صعودکننده به لیگ برتر فوتبال را تغییر می‌دهد؟ / افشای خلاف بازیکن شیرازی با چندماه تاخیر

فصل فوتبال ایران پنجشنبه گذشته به پایان رسید و هر سه جام لیگ برتر، لیگ یک و حذفی ، فاتح خود را شناخت اما حالا یک هفته پس از اهدای جام قهرمانی و تعیین دو تیم صعودکننده به لیگ برتر، مس کرمان سندی تازه برای بازگرداندن سه امتیاز قدیمی رو کرده است...
کد خبر: ۱۰۰۰۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱ 05 September 2020

بازیکنی شیرازی به نام خوبیاری که فصل گذشته و در یک اقدام عجیب از لیگ ستارگان قطر به میل خود جدا شد و به فوتبال ایران بازگشت تا در تیم قشقایی حضور پیدا کند مورد اعتراض مس کرمان واقع شده است. تیمی که به واسطه یک تفاضل گل کمتر صعود به لیگ برتر این فصل را به آلومینیوم اراک واگذار کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، اطلاعات مربوط به این تخلف را فردی که می‌خواهد نامش پنهان بماند به تابناک داده است و حالا مسوولان باشگاه کرمانی نیز در جریان این اطلاعات قرار گرفته اند و به تهران آمده اند اما آیا قوانین مسابقات اجازه تغییر نتیجه را بعد از این همه مدت می‌دهد؟

آلومینیوم اراک با یک تفاضل گل بیشتر به لیگ برتر بیستم صعود کرده است تا استان مرکزی هم یک نماینده در لیگ برتر فوتبال کشور داشته باشد و بسیار بعید است که تغییری در این زمینه ایجاد شود. جالب اینکه کرمان اکنون با مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان دو تیم در لیگ بیستم دارد و با احتمال صعود مس کرمان به لیگ برتر، سهمیه این استان ناگهان به سه تیم افزایش می یابد که بی سابقه است!

اطلاعات فرد ناشناس تیم صعودکننده به لیگ برتر فوتبال را تغییر می‌دهد؟ / افشای خلاف بازیکن شیرازی با چندماه تاخیر

اما اعتراض صحیح کرمانی ها هم به عدم دریافت آی تی سی او از طرف سازمان لیگ و صدور کارت بازی برای او است که باید دید سازمان لیگ چه ادله ای مقابل این اتهام تیم کرمانی دارد. این در حالی است که اعتراض به بازیکن غیرقانونی باید طبق آیین نامه فیفا تا ۴۸ساعت به کمیته مسابقات تحویل شود که این کار با تاخیر چندین ماهه و طولانی انجام شده است.

خوبیاری در دیدار رفت تیم های مس کرمان و قشقایی که در شیراز برگزار شد با زدن یک گل و یک پاس گل ستاره تیمش در این بازی بود و باعث پیروزی سه بر یک قشقایی شد. جالب اینکه او در ادامه فصل از جمع بازیکنان قشقایی جدا شد تا دیگر در این تیم که دراواخر فصل اوضاع چندان مناسبی هم در جدول نداشت بازی نکند.

امروز مدیران مس کرمان که در تهران به سر می برند به سازمان لیگ خواهند رفت تا مدارک این بازیکن شیرازی الاصل مقیم قطر را بررسی کنند بازیکنی که حضورش در لیگ دسته اول ایران در حالی که خیلی از بازیکنان ایرانی آرزوی حضور در لیگ ستارگان دارند یک حرکت ضدجریان و کاملا عجیب محسوب می شود. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها