مجازات اعدام، علاوه بر مجازات، جنبه ی بازدارندگی هم دارد.
اگر دیگران ببینند که رفتار احتمالی شان عواقب سنگینی در پی خواهد داشت، کمتر احتمال انجام چنین فجایعی می رود.
این دو جانی می باید برای عبرت آموزیی هم که شده در ملا عام اعدام شوند.
ناشناس
|
|
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
0
9
پاسخ
کارمندان بهزیستی هم باید در حد قصورشون مجازات بشن
ناشناس
|
|
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
0
10
پاسخ
بهزیستی چرا حاضر به پذیرش مجدد دختره نشده؟
ناشناس
|
|
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
0
4
پاسخ
وقتی یک بچه از بهزیستی به یک خانواده سپرده میشه نباید بهزیستی اون بچه را رها کنه و دائم باید یکی از مددکارهای بهزیستی پیگیر حال این بچه ها باشه تا این اتفاقات برای بچه ها نیفته میشه یک همچین قانونی برای بهزیستی تصویب بشه
ناشناس
|
|
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
0
2
پاسخ
بیچاره دختر
ناشناس
|
|
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
0
1
پاسخ
مجازات افراد بهزیستی چی ؟؟
ناشناس
|
|
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
0
1
پاسخ
شرایط فرزند خواندگی سخت است/ چطور اینها دو بچه را توانستند از بهزیستی بگیرند؟ این تخلفات فقط برای اینها بوده یا موارد دیگر هم وجود دارد؟ تفاضل دیه را چه کسی خواهد داد؟
اگر دیگران ببینند که رفتار احتمالی شان عواقب سنگینی در پی خواهد داشت، کمتر احتمال انجام چنین فجایعی می رود.
این دو جانی می باید برای عبرت آموزیی هم که شده در ملا عام اعدام شوند.