هر موقع ۲ استادیوم نرمال داشتیم ان موقع فوتبال داریم .
تابان
|
|
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
0
0
پاسخ
مسلمان اگر سردار ازمون در خط حمله بازی کرده بود ایران میتونست گل بزنه... ستارگانی مثل مسی و رونالدو و غیره موجب برد تیم های خودشون هستند... ایران در برابر دو حریف اول میتونست گل بیشتری بزنه...