ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
حیف از پولی که توی فوتبال ما هزینه میشه.
مردم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
هر موقع ۲ استادیوم نرمال داشتیم ان موقع فوتبال داریم .
تابان
|
Sweden
|
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
مسلمان اگر سردار ازمون در خط حمله بازی کرده بود ایران میتونست گل بزنه... ستارگانی مثل مسی و رونالدو و غیره موجب برد تیم های خودشون هستند... ایران در برابر دو حریف اول میتونست گل بیشتری بزنه...