با پیرمردها حتی از ساده ترین گروه هم نمی توانیم صعود کنیم
ناشناس
|
|
۰۷:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
0
13
پاسخ
یوزها!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
ی پیر
هوشنگ خان
|
|
۰۷:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
0
21
پاسخ
چرا نیوزلند رو نبردیم؟ طبق معمول خواب موندیم
ناشناس
|
|
۰۷:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
1
20
پاسخ
قلعه نویی رها کن
ناشناس
|
|
۰۷:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
9
2
پاسخ
قلعهنویی نباید یک روز مربی باقی بمونه. برین دنبال کی وش و ازش بخواین هشت سال بلاعزل بمونه و یک تیم بسازه، بهش اختیار تام هم بدین. فرصتسوزی بسه.
ناشناس
|
|
۰۷:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
0
23
پاسخ
چنتا حواله کمتر
بنفع مردم ایران.
ناشناس
|
|
۰۷:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
2
16
پاسخ
قلعه نویی استعفا بده
ناشناس
|
|
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
0
13
پاسخ
ایران در بازی اول که مقابل یک تیم ضعیف شکست خورد حذف شد
ایران وقتی سردار آزمون را از تیم خط زد حذف شد
ناشناس
|
|
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
1
18
پاسخ
واقعا با این نحوه پخش مسابقات والیبال وفوتبال چرا باید ما به رقابتهای بین المللی برویم، این همه توهین به شعور مردم ازکجا میاد؟؟؟؟؟؟؟؟
ما که ماهواره نداریم احساس تحقیر میکنیم خدارا شکر ایران به دور دوم نرفت!