ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
با پیرمردها حتی از ساده ترین گروه هم نمی توانیم صعود کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
یوزها!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
ی پیر
هوشنگ خان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
چرا نیوزلند رو نبردیم؟ طبق معمول خواب موندیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
قلعه نویی رها کن
ناشناس
|
Canada
|
۰۷:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
قلعه‌نویی نباید یک روز مربی باقی بمونه. برین دنبال کی وش و ازش بخواین هشت سال بلاعزل بمونه و یک تیم بسازه، بهش اختیار تام هم بدین. فرصت‌سوزی بسه.
ناشناس
|
Belgium
|
۰۷:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
چنتا حواله کمتر
بنفع مردم ایران.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
قلعه نویی استعفا بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
ایران در بازی اول که مقابل یک تیم ضعیف شکست خورد حذف شد
ایران وقتی سردار آزمون را از تیم خط زد حذف شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
واقعا با این نحوه پخش مسابقات والیبال وفوتبال چرا باید ما به رقابتهای بین المللی برویم، این همه توهین به شعور مردم ازکجا میاد؟؟؟؟؟؟؟؟
ما که ماهواره نداریم احساس تحقیر میکنیم خدارا شکر ایران به دور دوم نرفت!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
به مدیریت میدان شک نکن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
با کیروش و برانکو حداقل جز ۳۲ تیم بودیم
نظرات بیشتر