Reza
|
Turkiye
|
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
همین مصاحبه ها تمرکزش رو بهم میزنه وگرنه هیچ وقت پنالتی خراب نمیکرد .لطفا مصاحبه رو بدین افراد دیگه انجام بدن
محمد‌فقیه‌نوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
خب تو پنالتی رو گل میکردی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
حتما باید بزارن بری داخل شهر بری توی کافه هاش بشینی؟ چه انتظاری داری آخه بازیتو بکن برگرد مکزیک دیگه
کامران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
مشکل میزبانی چی بود شبا کنار خیابون میخوابیدن؟ تیم ملی یه جوریه انگار سرمربی نداره
محمد
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
حتما گل نکردن پنالتی هم توطئه ی فیفا و امریکا بود!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
لابد اونی که پنالتی رو خراب کرد ترامپ بوده و ما نمیدونستیم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
حتماً خیریتی توش هست!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
پنالتی را هم آمریکا و فیفا خراب کرد تا ایران حذف بشه !!!!!!