فوتبالی که با ایشالا ماشالا و اما اگر بخواد ناپلئونی بیاد بالا همون نیاد بهتره!
3 بازی 3 مساوی!!
یعنی فقط رفته بودن دفاع کنن که نبازن! خی همین کارو که کیروش هم میکرد... اون اخ بود این خوب؟
مجید
|
|
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
3
4
پاسخ
تیم فوتبال ایران باید کلا جمع بشه...استعداد فوتبال ایران در جمع چهار تیم برتر دنیا است...این استعداد اماتور هستن...
جوجو
|
|
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
1
3
پاسخ
خوشبحال خودم که از هرچی فوتبال وفوتبالیسته خوشم نمیاد هاااااای والا یعنی چی براچی براکی حرص بخورم
ناشناس
|
|
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
1
2
پاسخ
شکست الجزایر از اتریش ممکن است محتلمتر بنظر برسد
حامد
|
|
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
3
0
پاسخ
بازی اول :فشار جسمی و روحی و استرس (لعنت بر آمریکا)
بازی دوم:عدم خودباوری
بازی سوم:بدشانسی
حسن
|
|
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
1
1
پاسخ
خوب بازی کردیم دم بچه ها گرم به قول رامین فقط شانس باهامون یار نبود نسبت به امکانات و عدم بازی تدارکاتی و این شرایط رفت وبرگشت بین امریکا مکزیک خوب بازی کردیم فقط با بدشانسی توپامون گل نشد یا آفساید بود
اگر طارمی پنالتیه رو گل کرده بود که عالی می شد
اکثر کارشناسا ونشریات تخصصی ورزش تایید کردند بازی خوب ایران رو اینجا یه عده میان میگن افتضاح بود و.... بیخیال
ناشناس
|
|
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
0
1
پاسخ
این آقای قلعه نویی بنده خدا هنوز تفکراتش و تکنیکهای مربیگریش در حد زمین خاکی و سه چهار نسل قبل !!!!!!! این چیزایی هم که تیم ملی بلده ماحصل سالها تلاش کی روش و مربیهای دیگه بوده!! اینهمه سرمایه مردم دود میشه میره هوا فدراسیون فوتبال هم مثل هزاردستان یه مجموعه ای که سالها هیچ تغییری توی مدیرانش اتفاق نمیفته و همون نسل قدیمی و در هم تنیده به اشکال مختلف تکرار میشن!
حسن
|
|
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
0
2
پاسخ
قلعه نویی ناتوان است و هیچ برنامه ای نداشت ، در چام ۴۸ تیمی که صعود به ۳۲ تیمی که تازه میشود جام جهانی پاقعی باید خیلی ضیف باشی که نتپنی براحتی صعود نکنی و منتظر شانس بمونی ، خودش بهداز جام بره بهتره
3 بازی 3 مساوی!!
یعنی فقط رفته بودن دفاع کنن که نبازن! خی همین کارو که کیروش هم میکرد... اون اخ بود این خوب؟