گروهبان قندعلی درباره ناکارآمدی و کم سوادی خودش حرفی ندارد؟
ناشناس
|
|
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
0
5
پاسخ
یک توپ پخش کن مثل ترابی لازم بود و جلوش یک مهاجم زهردار مثل قائدی چرا از این بضاعت موجود استفاده نمیکنی تا درصد مالکیت توپ اینهمه پایین باشه درسته دو تا گلمون تو وار گیر کرد ولی میتونستی تیم دفاعی نباشه دفاعی میخواستیم کیروش هم بود بالا بریم به فرانسه بیوفتیم این سیستم جواب نمیده فقط زیرتوپ تو 18 قدم
موقع ضد حمله هم دستکم سه بازیکن سرعتی باید جلو بیان
ناشناس
|
|
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
1
5
پاسخ
خوب شد نگفت تقصیره امریکاس 😂
ناشناس
|
|
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
0
4
پاسخ
خوب شد نگفت تقصیره امریکاس
پاسخ ها
محمد
||
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
تا خدا هست امریکا چکاره س؟ میگه تقصیر خدا بود!
ناشناس
|
|
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
2
3
پاسخ
وقتی تیم هجومی رو مجبور میکنند با سیستم دفاعی بازی کنه نتیجه همینه اینه...تیم ایران همیشه چوب دفاعی بازی کردنش رو خورده...از ۱۵ سالگیم که فوتبال رو دنبال کردم همین بوده
ناشناس
|
|
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
1
2
پاسخ
گردن خدا نواز سد دفاعی. از بچه های لانچر یاد بگیر
ناشناس
|
|
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
0
0
پاسخ
بعد از جام جهانی گذشته باید قلعه نویی عوض میشد چون عملا تاکتیکی بلد نیست .ولی لابی گری در فوتبال بشدت عمل می کند از رییس فدراسیون گرفته تا مربی و بازیکن .و شایستگی ملاک نیست .