ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
اين سه تا تيم اگه با كره يا ژاپن هم گروه بودن، هر سه تا شون رو درو كرده بودن
پاسخ ها
یاسوج
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
کره😂
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
آقاي قلعه نوعي چرا بازيكني مثل احمد نورالهي رو با لجبازي بچه گانه ات ميذاري كنار و بازيكن كهنسالي مثل جهانبخش رو مي بري جام جهاني و تازه به جاي بازيكناي خوبي مثل قائدي و ... اين آقا رو مي فرستي تئي زمين؟؟!!
مي دوني چرا؟
براي اينكه سقف آرزوهات كوچيكه.
براي اينكه خودت و رئيس فدراسيون كوچيكيد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
جناب آقاي امير خان به يه چيزي دقت كن:
جام جهاني هاي قبلي با 32 تيم برگزار ميشد و شما اگه امسال صعود كنيد تازه جزو 32 تيم ميريد. پس اينقدر با غرور اون آب معدني ها رو سر نكش..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
فعلا از ناله رفتیم پیش اما و اگر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
آقاي قلعه نوعي لطفا تبريك صميمانه بنده رو بپذيريد
شما به زيبايي هر چه تمام گند زديد به اعصاب 90 ميليون ايراني
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
خدايا كشور ما رو از دست اين آدم هاي به ظاهر همه چيز دان بي سواد نجات بده
آقاي قلعه نوعي اقرار به بي سوادي و ندانستن خودش بزرگترين شجاعته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
اين تيم اگه دست اوسمار بود داستان چيزه ديگه اي ميشد
ناشناس
|
Armenia
|
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
آقای قلعه نوعی مربی باهوشی است بنظرم تیم ما با تمام مشکلات از پیش تعریف شده باز هم در جام جهانی تا کنون بازنده نبوده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
سلام
واقعا دم همه بازیکنا گرم که با جون پ دل بازی کردن

چرا انقد ایراد میگیرن بعضی ها نمیدونم
اگه کی روش بود هم انقد انتقاد میکردید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
باغیرت بازی کردید جنگیدید ولی بخت با ما یار نبود انشالله خدا نگاه اشکهای رامین رضاییان کنه و صعود کنیم.قدردان تلاشتون هستیم بچه های ایران
نظرات بیشتر