باید شیوه مبادله کالا به کالا رو شروع کنیم
عصر حجر
ناشناس
|
|
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
2
2
پاسخ
لطفاً بانک ها را به بخش خصوصی واگذار کنید.
ناشناس
|
|
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
1
3
پاسخ
آقای پزشکیان اگر واقعاً نمیتوانید کاری کنید استعفا بدهید.
ناشناس
|
|
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
1
5
پاسخ
باید مسولان شرکتهای ملی و خدمات انفورماتیک بازداشت و علت ختلال عمدی بررسی و با خورد حدی مواجه بشن تا این موارد تکرار نشه
اینکار نوع باجگیری از مردم هست
ناشناس
|
|
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
1
4
پاسخ
باگ اصلی همتیه
ناشناس
|
|
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
0
0
پاسخ
هروقت یاد گرفتن که حقوق کارگر هم باید به قدر کاسب بالا برود و درآمد به قدر سابقه و اطلاعات و توانایی و لیاقت باشه راه های نفوذ بسته میشه. نیرو انسانی باید وفادار باشه نه همیشه در وضعیت بلاتکلیف و ناراضی
ناشناس
|
|
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
1
2
پاسخ
این وسط شرکت توسن تا تونست موش دواند. اگر واقعا دنبال مقصری برو راجع به این شرکت تحقیق کن که چطور از ۲ سال پیش سعی داشت نیروی انسانی با حداقل دریافتی را وارد شرکت خدمات کند. و پس از بروز مشکل با ادعای زیر ساخت آماده برای خدمات دهی به بانک دنبال تور کردن مشتری بانکی بود
نادر ثنایی
|
|
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
0
1
پاسخ
دقیقا به بانک مرکزی مشکوک هستم....برای تراز کردن مالی بانکها ، پرداخت وام و خسارات دست در جیب مردم و سپرده های آنان کرده است....ولی این بی اعتمادی مردم بانکهای مذکور را در شرایط بسیار بدی قرار خواهد داد...
ناشناس
|
|
۱۵:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
0
1
پاسخ
بهترین کار اینه که در بانک ها رو گِل بگیرن
ناشناس
|
|
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
0
1
پاسخ
خجالت اوره
مدیرعملا بانک ملی باید استعفا بده
انقد پر رو هستند که انگار هیچ اتفاقی نیوفتاده
عصر حجر