این آقایان منتسب به دکترای اقتصاد به گمان من درک و فهم درستی از اقتصاد کلان و اقتصاد سیاسی ندارند از جان کلام ایشان واضح و مبرهن است در این اوضاع و احوال کشور کسانی از اینها درخواست تهیه این نامه را کردند
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
شما جناب منتسب به دکترای اقتصاد، اگر میتوانی جواب آنها را مستدل بده یا بگو کدام قسمت آن اشتباه است. کاری به خاستگاه آن نداشته باش
ناشناس
|
|
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
18
پاسخ
از این اقتصاد فقط مقاومتش به مردم رسیده
ناشناس
|
|
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
1
1
پاسخ
اقتصاددان؟ عجب!!!!! شعار درمانی می کنید؟
ناشناس
|
|
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
2
پاسخ
معلوم نامه از طرف نوابغ پایداریچی ها بوده
بازنشسته
|
|
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
1
پاسخ
مگر شما اساتید اقتصاد دان نیستید درستش کنید دیگه بیاید وسط گود چرا کنار ایستادید منتظر هستید کسان دیگه لنگش کنم یا علی این گوی اینم میدان
علی
|
|
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
1
پاسخ
سهم بسیار زیادی از وضعیت موجود نتیجه همین اقتصاد خوانده های بدون تجربه هست که سالها پشت مدارک دانشگاهی وقت و سرمایه کشور رو بباد داده اند. عاقلانه ترین راه انتخاب مشاور خارجی هست.
آدام اسمیت
|
|
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
2
پاسخ
اقتصاد اسلامی چیست ؟ لطفا توضیح دهید.
ناشناس
|
|
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
1
0
پاسخ
نظرات خوبیست اما مدیران این دولت اعتقادی به آن ندارند. رئیس جمهور تنها حرفی که بلده اینه که در پاسخ به هر سوالی بگه جنگه جنگه