علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
در حال حاضر نانوایان جزو اقشار بسیار پردرآمد جامعه شده اند، یک تحقیق بشود معلوم می گردد، بلااستثنا ماشینهای شاسی بلند و گران قیمت و..... دارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
دولت ما که همش دنبال گرون فروش‌ها هست انگار خبر نداره که خودش بزرگترین گرون فروش‌ هست ، جواب شکم گرسنه رو چی باید داد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
وقتی رئیس دولت میگه با گرون کردن جلوی قحطی گرفتیم باید ترسید یعنی میگه انقد رگرون کردیم که ملت نخرن یا قاچاق نشه
پاسخ ها
ابوالفضل محمدی نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
چ خبره چیکار میکنین اگه قراره مشکل مملکت مردم درست کنن شما چیکار میکنی برین کار دیگه این زندگی نیست ما میکنیم
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
ملت ایران هر جور فکر کنید از لحاظ معیشتی تو، فشار هستند حتی تو این شرایط اتحاد و همبستگی هم از ملت ایران میخواهید لااقل به نان که سفره اقشار ضعیف هست رحم کنید.....
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
با این گرانی های بی سابقه مردم نیازی به مسئولی ندارند چون قیمت همه چیز از دنیا هم گرانتر شده و هزینه مسئولین فقط بار اضافی بر دوش مردم شده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
کارت نان. برای. مردم. درآمد درپایین ارد. گران. نشده. خدمات. ارد. به. نان. گران. شده. دولت. ارد. مجانی. میدهد هرشب 80. میلیون. این. مافیای. هست. یک. کیسه. کجایی. را 2300 خرید. فروش. میکند ازتولید. وتوزیع. و. نوانا در. دزدی. سود. مبرد. دپلن. مقتدر. باید. آراد. آزاد. کند. از. گشت. تا. مصرف.
سورنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
توی مناظرات یکی می گفت میتونیم خیلی چیزها رو درست کنیم... می تونیم تورم رو کنترل کنیم.. من برنامه دارم و ۱۰ ساله داریم با بهترین کارشناس های مملکت روش کار می کنیم. می تونیم میشه. یه طرف دیگه بود که می گفت نمی‌تونیم. نمیشه. من برنامه هم ندارم. چی شد؟ خیلی ها به اونی رأی دادند که می گفت نمی‌تونیم. نمیشه.یرنامه هم ندارم!!! حالا نتیجه چی شده؟ دود اشتباه بعضی ها داره میره تو چشم مستضعف ترین اقشار جامعه که حالا داره دست شون از نان خالی هم کوتاه میشه. زمانی که آقای پزشکیان آمد در تهران نان سنگک ساده ۵ هزار تومان بود. کنجدی ۱۰ هزار تومان بود. الان داره قیمتش سر به فلک می زنه! طبیعتاً همه ما با همون یک رأیی که دادیم در این وضعیت و خالی شدن سفره و گرسنگی خیلی از هموطنان مون مسئولیم و خداوند قطعاً ما رو بازخواست می کنه...
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
این قیمت هایی که اعلام شده کجا گیر میاد تهران من سنگک زیر ۳۰ تومن قبل از گرانی ندیده ام این نوشته الان شده ۱۵.۵ ،واقعا کجا زندگی میکنید که این نان ها میخرید ؟
فریاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
همیشه ازجیب مردم برمیدارن این اولیش نیست
احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
زمانی همین مسیولین می گفتند نان قالب قوت مردم است نباید نان گران شود حالا سالی سه دفعه نان گران می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
هردو سال یکبار نان چی ریال گران چه دردیداره ک ناله میکنید
نظرات بیشتر