خووووب به سلامتی اینم دستمزد مردمی که بیشتر از سه ماهه که در میدانهای شهر برای مملکت شون حضور پیدا میکنند یعنی واقعا دیگه ته ته بی وجدانی تو مسئولین کشور راحت حس میشه اونوقت مشکلات و مسائل کشورهای دیگر را رسانه ای میکنند و مدام کارهای اونا را تو بوق و کرنا میکنند،، پس مشکلات و بدبختی های مردم ما را کی جار میزنه؟؟؟؟
امیرعلی
|
|
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
3
پاسخ
این حمله امریکا واسراییل درس عبرت نمیشه واسه مسولین متاسفانه
مردم بدبخت کم پشتشون موندن
ناشناس
|
|
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
7
پاسخ
چاره کار فقط بیرون کردن افغان هاست که هر کدام به اندازه پنج نفر نان یارانه ای مصرف می کنند.
ناشناس
|
|
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
7
پاسخ
میخواهی بری از آمریکا گندم بخری، شروع کردی به آزار مردم دوباره
علی
|
|
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
3
پاسخ
من نمیدانم قیمت نانی که اعلام کردند در چه شهر ویا محلی فروخته میشود؟
حضرات مزاح میفرمایند ویا اصلا از اوضاع و احوال مملکت بیخبرند.
لطفا سری بنانواییها و بازار و سوپر مارکت ها بزنید بعدا د رافشانی بفرمایید.
خفته را خفته کی کند بیدار.
ساعت خواب
ناشناس
|
|
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
4
پاسخ
هزینه اقوام سربار دیگه رو هم ما باید بدیم
توی فکر
|
|
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
2
پاسخ
دیروز پریروز بود مصوب شده بود افزایش کرایه خونه ها ۲۵٪نباشه وتایکسال حق تخلیه نداشته باشند صاحب خانه ها....حل صورت مسئله ها ازجیب مردم؟!....افزایش۱۰۰٪ نان ؟!
ناشناس
|
|
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
4
پاسخ
خدا نان تنها بود مالیات ریشه مملکت را در آورده .کارت به کارت چقدر از ما کم میکنند و خیلی چیز دیگر مثال یک نوشابه از کار خانه مالیات میگیرن از انبار از فروشنده تا مغازه چند جا باید روی یک کالا مالیات گرفت.
محمد
|
|
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
2
پاسخ
کل کشور گرون شده باید پول دولت دریباد دیگه از جیب مردم