ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
وضعیت همه شرکتها همین هست
با چاپ پول جبران میشه و تورمش میره تو جیب خالی مردم و هر روز فقیرتر از دیروز
سهیل امیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
بیرسید مقصد بسیاری از نمایندگان مجلس ادوار گذشته بعنوان مشاور و غیره کجاست؟
بیرسید بسیاری از افراد مازاد سایر دستگاه ها که در آستانه بازنشستگی هستند و برای بازنشسته نشده مهاجرت می کنند کجاست؟
و ...
به بخشی از جواب می رسید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
وقتی مدیران دو تابعیتی باشند وضعیت همین میشه
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
چرا در دوره رضوانی فر که سود سرشاری ایجاد شد. از ایشون دیگه استفاده نمبشه؟ چرا یک مدیر جهادی مثل ایشون رو برکنار کردند؟ اطلاعات دوره ایشان را بررسی کنید براتون روشن میشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
به نظرم تحلیل مالی ۹ ماهه یه شرکت سرمایه گذاری درست نباشه چون این شرکت‌ها بعد از برگزاری مجامع شرکت‌های زیرمجموعه سودشون مشخص میشه و این اعداد گمراه کننده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
سوابق این آقا در جاهای دیگر مثل پتروشیمی چه بوده چه چنین پستی به او داده شده؟
Mhd
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
والا با این مدیریت ضعیف جناب سعیدی همه در صف فروش سهام هستند ولی هیچ میل و رغبتی در صف خرید خریداران نمی‌بینید.یک زمانی همه برای کار در تامین اجتماعی سر و دست می‌شکستند اما حالا هیچی!!!!