وضعیت همه شرکتها همین هست
با چاپ پول جبران میشه و تورمش میره تو جیب خالی مردم و هر روز فقیرتر از دیروز
سهیل امیری
|
|
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
0
8
پاسخ
بیرسید مقصد بسیاری از نمایندگان مجلس ادوار گذشته بعنوان مشاور و غیره کجاست؟
بیرسید بسیاری از افراد مازاد سایر دستگاه ها که در آستانه بازنشستگی هستند و برای بازنشسته نشده مهاجرت می کنند کجاست؟
و ...
به بخشی از جواب می رسید!
ناشناس
|
|
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
0
4
پاسخ
وقتی مدیران دو تابعیتی باشند وضعیت همین میشه
صادق
|
|
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
0
2
پاسخ
چرا در دوره رضوانی فر که سود سرشاری ایجاد شد. از ایشون دیگه استفاده نمبشه؟ چرا یک مدیر جهادی مثل ایشون رو برکنار کردند؟ اطلاعات دوره ایشان را بررسی کنید براتون روشن میشه.
ناشناس
|
|
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
1
0
پاسخ
به نظرم تحلیل مالی ۹ ماهه یه شرکت سرمایه گذاری درست نباشه چون این شرکتها بعد از برگزاری مجامع شرکتهای زیرمجموعه سودشون مشخص میشه و این اعداد گمراه کننده است
ناشناس
|
|
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
0
4
پاسخ
سوابق این آقا در جاهای دیگر مثل پتروشیمی چه بوده چه چنین پستی به او داده شده؟
Mhd
|
|
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
0
3
پاسخ
والا با این مدیریت ضعیف جناب سعیدی همه در صف فروش سهام هستند ولی هیچ میل و رغبتی در صف خرید خریداران نمیبینید.یک زمانی همه برای کار در تامین اجتماعی سر و دست میشکستند اما حالا هیچی!!!!
با چاپ پول جبران میشه و تورمش میره تو جیب خالی مردم و هر روز فقیرتر از دیروز