ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
صادرات نمیشه وارد اپ بسی،با او های دیگه هم میری رمز پویا نامیده،زندگیمون لنگ مونده چه وضعیه
ناشناس
|
United States of America
|
۰۶:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
همه بانک ها ورشکسته شدند
پس بهترین کار برای اینکه مردم یه مدت دیر تر بفهمند ، این آلم‌ شنگه رو خودشون راه انداختند
م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
با سلام خدمت تابناک ریشه مشکل به بازگشایی اینترنت برمیگردد که درست و حسابی متصل نشده است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
ظاهراً فقط با روش بستن حساب ها چ تعطیل کردن زندگی مردم میتونن قیمت دلار رو پایین نگه دارن
کلا فقط زورشون به مردم بدبخت میرسه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
حاجی از حساب من 500 برداشت شد😐