حالا بهش چی گفتن که اینقدر به شما برخورده؟ هنوز یک دهم توهین های زمان رئیسی را هم بهش نکردن. ضمن اینکه مقصر اصلی وضعیت فعلی ایشونه
ناشناس
|
|
۲۲:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
1
پاسخ
اون دوستی که میگه ۹۵ درصد موافق مذاکره هستند، دقت کنه که مذاکره تا حالا ۳ مرتبه انجام شده و ۲ مرتبه وسطش حمله کردند
۹۹ درصد ملت فهمیدند طرف مون کیه و مخالف مذاکره با آمریکا هستند.
شهروند ایرانی
|
|
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
1
1
پاسخ
آزادی بیان، نظر و هتاکی برای عدهای معلوم الحال است و هیچ ترسی هم ندارند چون حمایت میشوند
ناشناس
|
|
۲۳:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
2
1
پاسخ
اگه به پزشکیان باشه که همه چیزو میده بره
فرزانه
|
|
۰۰:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
0
1
پاسخ
کسیکه حرف منطقی نتونه بزنه معمولاً از ادبیات هتاکی استفاده میکنه که مطمئنا شخصیت خودش را زیر سوال میبرد
زهره
|
|
۰۱:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
2
1
پاسخ
چون در مقامی نشسته که شایستگیش رو نداره .
ناشناس
|
|
۰۱:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
0
1
پاسخ
هنگام زنده بودن و شهادت ر ئیس جمهور رئیسی از بزرگ و کوچک خارجی و داخلی به ایشان توهین کردند رئیس جمهور پزشکیان خونش رنگین تر است که طرفدارانش ناراحت هستند
فلاح
|
|
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
0
1
پاسخ
یک اده معنای انتقاد و توهین را نمی فهمن توهین به ریس جمهور توهین به ملت است ولی او بخشش دارد وبزرگوار است