این نشان از بزرگواری و سعه صدر و طبع بلند ریاست جمهور است.
ناشناس
|
|
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
4
9
پاسخ
وقتی خود پزشکیان پریده وسط همه چی رو گردن میگیره یا خودشو نخود هر آشی میکنه چکار باید کرد
ناشناس
|
|
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
5
10
پاسخ
خب به ایم دلیله که رئیس جمهور اصلاج طلب است. حداقل خوبی اصلاح اطلب جماعت اینه که میشه از انها انتقاد کرد و یا بیشتر توهین کرد اما زندان هم نرفت
ناشناس
|
|
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
15
5
پاسخ
حالا اگر ا زمداح تا کارگردان به شهید رئیسی توهین می کردند هیچ کسی ککش هم نمی گزید.
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
خیلی بزرگتر از اینا توهین کردن و هیچی نگفت
مرتضی
|
|
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
3
9
پاسخ
چون مدعی العموم مدعی الخصوصه
ناشناس
|
|
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
3
8
پاسخ
منظور اینها از توهین و هتاکی رئیس جمهور این نیست که اثرگذاری داشته باشد یا نداشته باشد،بلکه این قبیل افراد با هتاکی از طرف تندروها با نان و نوایی می رسند و کلی تشویق می شوند.
ناشناس
|
|
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
3
8
پاسخ
خط و ربط آقای کارگردان با فیلمهایش کاملا مشخصه اینکه تعجب نداره
خودشون را صاحب حق میدانند و بقیه عافل و جاهل و .... میپندارند
بهروز
|
|
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
4
6
پاسخ
بسیار عالی ممنون از نوسینده این مطلب امیدوارم کسانی که دستررسی به تریبون های مختلف دارند حتما به توصیه های نویسنده محترم توجه کنند.
ضمنابه نظر بنده جناب اقای پزشکیان یکی از صبور ترین ، خوش اخلاق ترین ودوست داشتنی ترین روسای جمهور نه در تاریخ ریاست جمهوری ایران بلکه در مقایسه با سایر کشورهای همجوار و حتی کشورهای مدعی دموکراسی هستند خواهشن قدر ایشون رو بدونید و به جد بگم با تمام کم وکاستیها و مشکلات کشور...مردم ایشون رو فوق العاده دوست دارند.
ناشناس
|
|
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
1
8
پاسخ
چون آزادی بیان دولا دولا نمی شود. رییس جمهور و سایرین باید پاسخگو باشند
ناشناس
|
|
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
8
5
پاسخ
وقتی زمان رییس جمهورهای قبلی مخصوصا شهید رییسی مقابل اهانت ها به ریاست جمهور کاری انجام نشد
انتظار نداشته باشین زمان این رییس جمهور چیزی درست بشه.