حالا فعلا تورم روروی سر موجرها خراب کنید اینجوری یه عده طرفدار پیدا میشه
ناشناس
|
|
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
2
2
پاسخ
کاش و ایکاش پدیده ای بنام دولت سایه در ایران وجد نداشت و رییس دولت واقعا قدرت اجرایی هم داشت. فرمایشات جناب پزشکیان همه حقند. افسوس که رییس مجریه قدرت اجرایی ندارد
ناشناس
|
|
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
1
پاسخ
الجق که راست گفتی ، یک نامه بنویس به رییس جمهور ازش بپرس چرا هر روز صبح ما باید شوکه بشیم؟ امروزم که با افزایش 100 درصدی قیمت نان لواش
ناشناس
|
|
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
2
پاسخ
من واقعا از آقای پزشکیان شرمنده ام که بی پشتوانه تو خونمون پول چاپ میکنم!!
واقعا ببخش منو آقا مسعود...50 درصده این تورم 70 درصدیو من تو خونم درست کردم!!