ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
حالا فعلا تورم روروی سر موجرها خراب کنید اینجوری یه عده طرفدار پیدا میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
کاش و ایکاش پدیده ای بنام دولت سایه در ایران وجد نداشت و رییس دولت واقعا قدرت اجرایی هم داشت. فرمایشات جناب پزشکیان همه حقند. افسوس که رییس مجریه قدرت اجرایی ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
الجق که راست گفتی ، یک نامه بنویس به رییس جمهور ازش بپرس چرا هر روز صبح ما باید شوکه بشیم؟ امروزم که با افزایش 100 درصدی قیمت نان لواش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
من واقعا از آقای پزشکیان شرمنده ام که بی پشتوانه تو خونمون پول چاپ میکنم!!
واقعا ببخش منو آقا مسعود...50 درصده این تورم 70 درصدیو من تو خونم درست کردم!!