محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
درود بر رسانه ی تابناک بخاطر نکته سنجی و رندی قابل ستایش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
یک نظربه گردانندگان کشاورزی ایران ازوزیر گرفته تامعاونانش برای پی بردن به وضعیت کافیه.
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
متاسفانه شرایط حاکم بر کشور همه را به سمت دلالی کشانده است از خود مدیران دولتی بگیر تا کسبه و مردم عادی با این وضعیت آنکه ضرر می کند تولید کننده و دلسوزان این مملکت است. اگر دولت بتواند شرایطی فراهم کند که دلالی را از بین ببرد آنوقت مردم تفسی به راحتی خواهند کشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
ممنوعیت فساد زا است . مهندسی گرانی هم صحیح است
ناشناس
|
France
|
۱۸:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
مسکن و اشتغال و برنج و تولید و عرضه و مدرسه و امتحانات و لوبیا و سیب زمینی و نایلون و مواد اولیه و دارو و .... و بنزین و گازو برق و آب و .... و اینترنت و .... و .اقتصاد و تورم و واردات و صادرات و ...و انجام امور بانکی و .... و .... همه مشکل داریم . اصلا چرا ما اینهمه مشکل داریم ؟‌مگر قرار نبود ما الگوی کشورداری برای دنیا باشیم ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
تو را به هر کی میپرستید چند ماه طرح و برنامه ندید این مردم رو ول کنید فقط دو سه ماه .