اقتصاد ورشکسته و بازار بینظارت، بیچاره مردم که سفرههاشون نابود شد. مسئولین هم که فقط ادعا.
ناشناس
|
|
۲۲:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
17
پاسخ
لعنت به انحصار چه در واردات چه در خودرو چه در پزشکی چه در لوازم خاتگی
ناشناس
|
|
۲۲:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
11
پاسخ
برنج خوراک مردم است و دولت برای تولیدش باید به کشاورزان یارانه بده نهاده بده .
ناشناس
|
|
۲۲:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
6
پاسخ
خیالتان راحت باشد برنج های هندی و پاکستانی دانه بلند باقیمت های جدید وباکیسه جدید ونام های جدید تا بتوانند قیمت های دلخواه خود را بطور گسترده در همه مارک های قبلی جابیندازند کافی سازمان بازرسی سری به بازار وفروشگاه های بزنند واین برنج های جدید الورود رامشاهده نمایند
احمد
|
|
۲۲:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
7
پاسخ
متاسفانه همه برای همدیگر و هموطنان خودمان گرگ شدیم و اسمش را میگذاریم تجارت حلال ولی کاسب منصف سودش رو با احتکار و گرانفروشی به دست نمیاره رسول خدا فرموده کاسب حبیب الله هست
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
برو بازار موبایل و رایانه ببین دارن با چه قیمتی میدن
ناشناس
|
|
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
8
پاسخ
آمار تقریبی 500 هزار تن موجودی از فصل زراعی قبل یک آمار ساختگی و فیک است ! کافی است در چند شهر عمده تولید کننده برنج در گیلان مثل سنگر ، رشت و آستانه سری به کارخانه های برنجکوبی بزنید تمام کارخانه آب و جارو شده قفل و کلید شده اند منتظر فرا رسیدن فصل برداشت محصول !
ناشناس
|
|
۲۳:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
15
پاسخ
کشاورز مگه چقدر می خواد سود کنه برنج ۳۵۰ به بالا واقعا ظلمه به مردم ایران ،دولت خودش برنج وارد کنه ،یعنی دولت عرضه ثابت نگه داشتن چند قلم مواد غذایی رو نداره یا نمی خواد ،یک ساله اکثریت مردم ایران با حداقلها زندگی کردن یک خانواده ۴ نفره که زیر ۲۵ حقوق می گیره ومستاجره ،خانواده خودم رو میگم چطوری برنج وگوشت بخره ، مردیم از بس تخم مرع وسیب زمینی خوردیم
ناشناس
|
|
۲۳:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
12
پاسخ
فعلا که همه تصمیمات مملکت را سرمایه داران می گیرند .ایران خودرو نمونه !
ناشناس
|
|
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
14
پاسخ
اگر حرف دبیر محترم درسته قیمت برنج ظرف یکسال سیصد درصد گران شده!؟ جایگاه رضایت مردم کجاست؟
ناشناس
|
|
۲۳:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
16
پاسخ
مافیا بر اقتصاد ایران چنبره زده و همشون مشخصه به کجاها وصل هستند ...
یکبار برای همیشه اولویت را به 90 میلیون مصرف کننده مطلوم ایرانی بدهید