امریکایی ها معافیت موقت ۲ ماهه فروش نفت داده اند
این معافیت فقط و فقط برای شناسایی ناوگان دریایی ایران ( ناوگان اشباح) در صنعت نفت است
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
معافیت موقتها فقط برای فریب طرف مقابل هست
ناشناس
||
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
چطور فریاد بزنیم و حالیشون کنیم چنین مسائل ساده ای رو؟
shahrvand
|
|
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
4
پاسخ
چرا ما هند را تنبیه نکردیم؟
ناشناس
|
|
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
2
پاسخ
ان شاءالله خون پاک شهیدان دنا بزودی امریکا وهند بی غیرت رو سرنگون میکنه
ناشناس
|
|
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
1
پاسخ
هند با نخست وزیر جدید غلام حلقه به گوش امریکا واسراییل است ، هند هم بخاطر رابطه ایران با پاکستان با ما زاویه دارد، رفتن به هند اشتباه بود، الان هم هند دارد امارات را تا دندان مسلح میکند
علیجانی
|
|
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
0
پاسخ
هند و پاکستان بنگالدش سریلانکا به درد هیچی نمیخورند و از خودشان اراده ای ندارند و هر چی بگویند دروغ گفتند
ناشناس
|
|
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
0
پاسخ
هند متحد امریکا است . انتظار دیگری نداشته باشید.
ناشناس
|
|
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
0
پاسخ
هندوها کلا با مسلمانان مشکل دارند تو کشور شون مسلمانان تو فشار هستند این بت پرستها خیری به ما نمی دهند و موقعیت ناو ما را به اسرائیلی ها اعلام کردند اینها از پشت خنجر می زنند
عجب
|
|
۱۷:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
0
پاسخ
این جمله که هند فقط تماشا کرد غلطه. هند همکاری کرد. هند در این جنایت مشترک است. انوقت وزیر امرو خارجه دست مقامات هندی را می فشارد.
این معافیت فقط و فقط برای شناسایی ناوگان دریایی ایران ( ناوگان اشباح) در صنعت نفت است