ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
امریکایی ها معافیت موقت ۲ ماهه فروش نفت داده اند
این معافیت فقط و فقط برای شناسایی ناوگان دریایی ایران ( ناوگان اشباح) در صنعت نفت است
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
معافیت موقتها فقط برای فریب طرف مقابل هست
ناشناس
| Germany |
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
چطور فریاد بزنیم و حالیشون کنیم چنین مسائل ساده ای رو؟
shahrvand
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
چرا ما هند را تنبیه نکردیم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
ان شاءالله خون پاک شهیدان دنا بزودی امریکا وهند بی غیرت رو سرنگون میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
هند با نخست وزیر جدید غلام حلقه به گوش امریکا واسراییل است ، هند هم بخاطر رابطه ایران با پاکستان با ما زاویه دارد، رفتن به هند اشتباه بود، الان هم هند دارد امارات را تا دندان مسلح میکند
علیجانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
هند و پاکستان بنگالدش سریلانکا به درد هیچی نمیخورند و از خودشان اراده ای ندارند و هر چی بگویند دروغ گفتند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
هند متحد امریکا است . انتظار دیگری نداشته باشید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
هندوها کلا با مسلمانان مشکل دارند تو کشور شون مسلمانان تو فشار هستند این بت پرستها خیری به ما نمی دهند و موقعیت ناو ما را به اسرائیلی ها اعلام کردند اینها از پشت خنجر می زنند
عجب
|
United States of America
|
۱۷:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
این جمله که هند فقط تماشا کرد غلطه. هند همکاری کرد. هند در این جنایت مشترک است. انوقت وزیر امرو خارجه دست مقامات هندی را می فشارد.