یعنی اگر کسی نظر بده که این تفاهم نامه به ضرر کشور هست اسمش میشه سوپر انقلابی؟؟؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
شما همییییییشه یه فرمول ثابت دارید
اون اینه : گره ها از دولت هست
والا مخلصین هم میان رو کار چون هیچ نقشه و طرحی جز شعار ندارن و نداشتن تخریب اندر تخریب میکنن هنه چیز رو .
شما سلوک ندارین عزیز دل. همیشه با دوگانه سازی نفس می کشید .
ناشناس
|
|
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
38
14
پاسخ
ببین این گروه افراطی چه امکانات و ابزارهای پیشرفته ای در اختیار دارن یا بهتر بگم در اختیارشون گذاشتن!
ناشناس
|
|
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
10
25
پاسخ
میشه نمودار ارسال پاسخ بر حسب زمان رو بذارین؟ این خیلی واضح نشون میده که در یک زمانی حمله شروع شده، و نرخ ارسال پاسخ شدت گرفته.
ناشناس
|
|
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
41
18
پاسخ
هر کی صدای همه طیف ها بشه از نظر سوپر انقلابی ها خائنه. نمونه بنده خدا آقای قالیباف که بیشترین هجمه ها رو داره تحمل میکنه و خودشم خوب به حرف بقیه پی برد که می گفتن جماعت سوپر انقلابی مانع تحقق بسیاری از سیاست های عام المنعفه هستند. درود بر پزشکیان درکد بر قالیباف مردم پشت شما هستند. یا حق
مهدی
|
|
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
21
67
پاسخ
سلام مرد باشید قشر عظیمی از مردم مخالف هستند .و در نظر سنجی شرکت کردند بعد میگید حمله شده.همیشه به شما حمله میشه.ما هم قانع شدیم.
رقیه
|
|
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
9
86
پاسخ
آهان یعنی هر وقت هر آماری با نظر شما مخالف بود حمله ی سایبری شده
این آمار عین واقعیته
اون اینه : گره ها از دولت هست
والا مخلصین هم میان رو کار چون هیچ نقشه و طرحی جز شعار ندارن و نداشتن تخریب اندر تخریب میکنن هنه چیز رو .
شما سلوک ندارین عزیز دل. همیشه با دوگانه سازی نفس می کشید .