واقعا از روزی که شاد آمد تمام دانش آموزان و دانشجویان بی سواد بار امدن و یک راه اشتباه را دوباره تکرا می کنند و با قطع کردن اینترنت واقعا کار را خراب کردن و هیچ دانش آموزی سواد نداره
محمد
|
|
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
7
پاسخ
سلام خدمت همه شما خوبان
آموزش مجازی در سنین کودکی و نوجوانی مثل این هست که ادامه لیگ برتر فوتبال را با پلی استیشن انجام بدیم به هم باورمون بشه که فوتبال بازی کردیم.
بیخود گردن اینترنت و سیستم و بقیه امور بندازید
نمیشه در فضای مجازی حتی در بهترین حالت و با بهترین امکانات، به کودک و نوجوان آموزش ریاضی و علوم و کار و فناوری و ورزش و ... داد. دلیل : تجربه همه دنیا
بسه دیگه این همه زور زدن بیخود. چیزی بیرون نمیاد ازش
م
|
|
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
8
پاسخ
سلام شبکه شاد فقط شعار بود و هست
غیر از دردسر برای من معلم وبچه ها و والدین وواریز پول هنگفت به جیب بعضی ها هیچ فایده ای نداشت
ناشناس
|
|
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
8
پاسخ
آموزش باید حضوری باشد و با کیفیت قابل قبول . کو؟
ناشناس
|
|
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
7
پاسخ
ضعیف ترین کمیسیون مجلس همین کمیسیون آموزش
ناشناس
|
|
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
8
پاسخ
شورای نگهبان ۹۰ درصد اعضای فعلی کمیسیون آموزش مجلس را بخاطر ترک فعل ها کم کاری ها و ......رد صلاحیت کند
ناشناس
|
|
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
1
1
پاسخ
متاسفانه وزارت آموزش و پرورش کل مدارس دولتی رو رها کرد ه و فقط چسبیده به تیزهوشان، چون سبیل چرب کنشه، وگرنه آیا مدارس دولتی دانش آموز مستعد نداره که نمی تونن در کنکور رتبه بیاره، خیلی هم مستعد هستن ولی نابرابری آموزشی نمیذاره که به نتیجه برسن در تمام استان ها متاسفانه بهایی به مدارس دولتی نمیدن فقط و فقط تیزهوشان، این درد بزرگ آموزش و پرورش
ناشناس
|
|
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
1
2
پاسخ
کنکور در تمام دنیا هست به انحاء متفاوت . کره پیشرفت کرد چون کنکور جون داری داره. ابدا با دانشگاه ها شوخی نکنید که رتبه جهانی ما تنزل خواهد یافت.
ع ب
|
|
۱۷:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
3
پاسخ
هرآنچه آموزش با بهترین امکانات انجام گردد. ولی آزمون مجازی باشد هیچ فایده ای ندارد.
چنین مشکلاتی در دانشگاهها نیز هست.
بنده تاکنون در آزمون درسی حداقل 35 درصد مردودی داشتم و کمترکسی نمره بالاتر از 17 میگرفت یعنی حدود 10 درصد در صورتیکه در این ترم 95 درصد نمره بالاتر از 18 دارند.
والله ما هم پلیس نیستیم که دوزد بگیریم و از این شیوه حقیقتا خسته و بی تفاوت شدیم.
سحر
|
|
۲۳:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
1
1
پاسخ
سلام تاثیر معدل فقط جیب جدا س غیرانتفاعی وآموزشگاه ها رو چر کرد همین استرس زیاد به دانش اموز دیکه نه فقط سر کنکور از دبیرستان برای جنگ سر معدل ونمره
تو مدارس دولتی چی یاد میدهد به دانش اموز معلم ادبیات پسر من تو راهنمایی رشته موسیقی بود حتی خود معدل دامنه لغات پایین هیچی بلد نبود وهیچی یاد حداد هیچی