خبر خوبیه خسته نباشید تشکر که کشور به سمت صلح و ثبات می رود
آقا مش حسن
|
|
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
0
0
پاسخ
فقط میتونم بگم امان از سیاست و امان از حرف مردم
خدا فقط یار و یاور مردم باشه
و بقول خدابیامرزان که بهترین دعاهاست ، خداوند آخر عاقبتمان را به خیر کند
Mhd
|
|
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
0
0
پاسخ
با حلوا حلوا گفتن که دهن آدم شیرین نمی شه جناب عراقچی.لطف کنید با دلیل و مدرک حرف بزنید.نکنه باز مثل قبلی ها قرار جیب یک عده خاص رو پر کنO؟؟؟
ارشیا
|
|
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
0
0
پاسخ
مسئولان دل سوز کشور عزیز ازجان عزیزتر کشورعزیزمان ایران سلام اول ازهمه خسته نباشید.دوم ازحرفهای جنگ طلبان دل سرد نشوید چنانچه از روی صداقت دنبال حق قانونی کشور بوده وباشید وملت رادرجریان مذاکرات تاآنجاکه بکشور ومردم آسیبی نرسد تاجان از کشور وشما دفاع خواهیم کرد...جانم فدای ایران وایرانی وطن پرست مرگ برتجزیه طلب مرگ برخائنین بکشور ومردم جاویدان وپاینده کشورعزیزمان ایران