ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
فعلا سرگرم فوتبال هستند اوضاع ک عوض بشه برمیگردند
ناشناس
|
Germany
|
۰۸:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
دارایی آزاد شد یعنی خط اعتباری برقرار شد که با نظارت آمریکا فقط میشه ازش استفاده کرد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
فقط واردات غذا و دارو؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
فقط غذا ودارو ونکته آخر خرید این اقلام بانظارت آمریکا از خود آمریکا!
ناشناس
|
Germany
|
۰۸:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
بعد از پر شدن ذخایر نفتی غرب و بدست آوردن اورانیوم غنی شده به شهرهای موشکی ایران حمله اتمی خواهند کرد و سپس جنوب ایران اشغال خواهد شد.
تمام این مذاکرات بازی است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
خیلی ناجوانمردی کردید در حق کاسیان تحریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
بنام خدا و باسلام -از تیم مذاکره کننده با آمریکا درخواست دارم حتما درین راه با مطالعه و احتیاط گام بردارید و تضمین های لازم را لحاظ کنید و از خودنمایی طرف مقابل غافل مباشید! وذوق زده نشوید!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
بازی چند چند شد؟
زهره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
برخی دارایی ها !؟ چرا برخی . چرا همه نه . و تازه این برخی شامل چه چیز هایی هستند؟ و چقدر هست؟ چرا این اقایان حاظر نیستند شفاف باشند . چرا به ملت اطلاع رسانی درست و درمون نمیدن . چرا در لفافه و ایهام صحبت میکنن . ودر اخر شما هم برخی ساعات اجازه عبور از تنگه رو بدین . از سیاق حرف معلومه که قافیه رو بد جوری باختین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
سلام از ۱۰ بندی که رهبری فرمودند خبری نیست،کلاه گشاد آری از برجام سر ملت رفته....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
باتشکر از زحمات مسئولین. ترامپ از بس مشغله فکری شدید داره و یک نقشه کش هست دیگه مغزش کشش حرف نداره .باید ذره ذره خواسته مذاکره رو بهش گفت شاید یک علتش اینه که فارسی زبان نیست ومتوجه نمیشه .
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
همون حرفهای تکراری بعد از برجام
نظرات بیشتر